reklama

Author Unica 2013

Ahoj,

chci si konečně koupit tento měsíc kolo.
Jednak mám sedavé zaměstnání a potřebuji pohyb jako sůl a pak jsem 2 roky žila v NL, kde jsem jezdívala denně a jízda na kole mi tedy zase začíná hodně chybět.
Jelikož žiju sama a nemůžu si tedy dovolit z mého platu koupit kolo za 10 tisíc, tak jsem si nastavila strop 7500,-. Vím, není to moc, ale jelikož zatím nejsem nějaká až moc aktivní cyklistka a vím, že v mém případě díky časově náročné práci půjde jen o víkendové vyjížďky ven (stezky, silnice.. prostě ne moc náročný terén jako lesní cesty a pod.), tak si nemyslím, že by se nedalo koupit kvalitní kolo do mnou nastaveného cenového stropu.

Objevila jsem kolo od Author Unica2013, ale jsou mi i sympatická kola od Leader Fox (což je myslím snad i CZ výroba)

Dlouho jsem se rozmýšlela mezi MTB a crossem. jsem laik, ale myslím si, že MTB má daleko větší variabilnost, co se ježděného povrchu týče než Cross. Pletu se?

Mám jít do Author Unica2013? Velmi ráda si nechám poradit a případně si nechám doporučit i jiné kolo (možno i přes soukromé zprávy)

Pozn. Měřím 178cm.



PS: Pročítala jsem si tu pár reakcí na založená témata a opravdu nechápu, proč mají někteří tendence dotazy zesměšňovat. Každý z vás rejpalů nějak začínal. Určitě jste si hned nekoupili kolo za 60 tisíc..., takže budu velmi vděčná, když si necháte případnou jedovatost a úšklebky pro někoho jiného.

[ Zpět ]
Datum: 22.03.2014
Autor: Sushenka
  • Re: Author Unica 2013

         

    PS - takže po špičkách a se smrtelně vážnou tváří. ;-)

    Pokud s takovým kolem vyjedeš opravdu jen občas a nebudeš ho moc tejrat v kopcích, terénu nebo nákladem, tak bude nějaký ten čas sloužit. Průběžně ale počítej s tím, že kdeco se začne vymačkávat a stane se neseříditelným. potom se nezlob ani na kolo, ani na zoufalé servisáky. Prostě za nic něco nedostaneš. A vůbec to není o kolech za 60, ale o vcelku rozumném dvojnásobku tvého limitu.