reklama

Extrémní vřískání hydrauliky

Ahoja mam problém vlastním hydrauliky Hayes HFX - 9 XC
a po zakroku v servisu Štěrba(odvzdušnění a seřízení brzd) byl kotouč přední brzdy zabarven do hněda tato barva po par kilometrech zmizela obroušením ale brzda zacala neskutečne pískat a vrzat a co je hlavni tak i hůř brzdí a to me nejvíc sere byl jsem zvyklej na citovku a tek to mackam jak magor a nic moc.
Vím někdo tu radil destičky přebrousit ale to pomohlo jen na chvilku a další rada tu je vyměna za jiný typ destiček ale nevim bohužel jaky se tam hodi.Poradte prosím. Děkuji moc všem

[ Zpět ]
Datum: 10.01.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Pajucha ([email protected]))
  • Re: Extrémní vřískání hydrauliky

         

    Něco podobného jsem měl na Mechanikách a stalo se to kvůli mně. Mazal jsem silikonovým sprejem gumky na ložiskách, protože trochu vrzaly a sprej mi stekl na kotouč i destičky. A samozřejmě to přestalo úplně brzdit. Zkoušel jsem potom úplně vše, ale nic. Nakonec jsem kotouč strčil do sporáku a vypálil, potom do mičky a byl naprosto odmaštěný, ale hnědý. Jenomže destičky už se mi odmastit nikdy nepovedlo, takže jsem musel koupit nové, tudíž budeš možný muset taky. Ale nejprve bych zkusil zaútočit na servisáky, co ti to odvzdušňovali.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Meridak ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Extrémní vřískání hydrauliky

           

      100% souhlas.

      Moje manželka spáchala něco podobného.
      Když viděla jak si labužnicky mažu vidle a řetěz, tak vzala WD 40 a mazala a mazala a mazala. Na kotouč jí to nesteklo, ale cíleně ho postříkala.
      Kotouč stačilo odmočit v Arvě na motory, ale destičky to "nasákli" a nepomohlo nic, jen výměna.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2006
      Autor: Kolin
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0