reklama

Krosová vidlice za pár peněz

Zdavím,
jsem cyklista amatér, ale rád bych se začal trochu hýbat. Mám starší krosové kolo Dominator Indy na kterém potřebuju vyměnit vidlici. Do výběru se mi dostaly dva kousky.
První je pružina/olej SR Suntour NCX DLO LO
a druhá vzduch/olej SR Suntour NCX-E LO
hlavové složení mám AHEAD 1 1/8, vážím 75kg a jezdím lesní a polní cesty a normální cesty tak 50:50.
Chtěl bych se tedy zeptat, kterou z těchto vidlic mi doporučíte případně jinou (do 2000,-) a jestli se 500,- rozdíl do vzduchu vyplatí.
Díky Jauda

[ Zpět ]
Datum: 22.02.2010
Autor: Jauda
  • Re: krosová vidlice za pár peněz

         

    Taky zdravím :-),
    já teď instaloval novou krosovou vidlici SR Suntour NEX 4610 MLO - pružina + zámek na korunce, zdvih 63 mm. Objednával jsem přes e-shop a tak nějak jsem nevěděl, do čeho jdu, navíc jsem teď v sobotu držel na jednom krámu v ruce RST Sofi (pružinovou) a v tu chvíli jsem docela zalitoval, že jsem nešel po ní, zdála se mi krásně citlivá.
    Nicméně došla sentůrka, takže jsme ji nasadili a já to prubnul - řekl bych perfektní, mám taky 75 kilo a prostě to funguje. Nastavil jsem si tuhost pružiny, zámek se mi zdá až zbytečný...
    Na základě týhle mý zkušenosti bych volil tu pružinu - nedám sice za ni hlavu na špalek, ono levnější vidlice od sentůra mi vždycky připadaj tak trochu "riskantní" - bude to chodit, nebude to chodit, ale takhle na první pohled se mi jeví ok. Nastavíš předpětí na svou váhu, asi by to mělo být dobrý.
    Pokud jde o sentůrku vzduchovou - mám přítele, který ji na krosíku má (nevím přesně typ), dokonce si ji nechal vyladit od Milana - no říká, že to "nějak" chodí, ale nějaké nadšení z toho cítit nebylo. Nevím, nemám vyzkoušeno.
    Pokud jde o ceny - tu pružinovou mi vyhazuje kupkolo za 1390,-, nejlevnější vzducovou nacházím za 2390,- ...

    [ Zpět ]
    Datum: 23.02.2010
    Autor: Airline
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0