reklama
Město: Most

Bezpečnost po Mostě

Dělá se opravdu vše pro bezpečný provoz v Mostě? Začínám o tom pochybovat. Dám příklad: ulice směr křižovatka Luna - Žatec. U nového vjezku pro sanitky rychlé pomoci zúžili vozovku ve směru na Žatec ze dvou pruhů na jeden. Odbočovací pruh navíc dostal, a teď nevím, jak to nazvat, snad obdočovací bariéru - vyvýšenou nad úroveň vozovky. Pokud tam vjedete omylem autem, máte smůlu. Nedovedu si představit, jak na úzkém průjezdném pruhu balancuje cyklista v hustém provozu, který je zde normální. Má pár desítek metrů docela potíže. Další věc: na té samé ulici, jenom pár desítek metrů před touto úpravou byl přechod pro pěší - značený z obou směrů značkami i zebrou na asfaltě. Měl přímou návaznost na schody přes park k nemocnici, tedy využívaný často. Zmizel, značky jsou odstraněné a zebra vyfrézovaná. Docela dobré, ne? Zase někdo velice kvalitně přemýšlel a bezpečnost na silnici dostala opět na frak!

[ Zpět ]
Datum: 28.05.2006
Autor: Matěj
  • Re: Bezpečnost po Mostě

         

    Uz dlouho premyslim ze vezmu fotak a zacnu v Moste fotit nesvary majici vliv na cyklistiku ve meste.
    Dva priklady za vsechny:
    "prejezd pro cyklisty" - od stadionu k byvalemu intru a od byvale zachytky - na jedne strane zacinaji hezky na chodniku (po novu stezce pro chodce a pro cyklisty), na druhe strane konci budto 10 cm vysokym panelem nebo (v tom lepsim pripade) ve trave.
    Nekdo potreboval rychle utratit penize z rozpoctu ale moc u toho nepremyslel ...

    [ Zpět ]
    Datum: 06.06.2006
    Autor: macikm
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bezpečnost po Mostě

         

    Dál sleduji vývoj na výše zmíněné komunikaci. Možná si někdo dělá srandu, nebo máme v Mostě Kocourkov na vyšší úrovni: v jednom z červencových /asi/ Homérů bylo vysvětlení, proč přechod zmizel - prý pro větší bezpečnost. Asi špatně chápu, ale není pro větší bezpečnost právě přechod pro chodce? Teď na vnějším odbočovacím pruhu k záchrance, udělali před odbočením zůžení na jeden - vnitřní pruh, který se po asi 40 m opět dělí na pruh odbočovací a průjezdný. Ty se ale znovu cca po 100 m opět slučují. To je asi ta bezpečnost - poměrně frekventované pruhy 2 sloučit do jednoho, znovu roztahnout a sloučit. Odbočovací pruh k záchrance je využíván minimálně. Máme to holt v Mostě chytré hlavičky!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2006
    Autor: Matěj
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

340 cyklistů (8 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | včera

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras…
šíp | 14.04.2024