Zdravím, kupuji nové kolo > hodlám do něj investovat do 12.000 Kč. Leader FOX má nyní na kola celkem dobré slevy.
Chtěl bych se zeptat jaký z modelů by mi někdo zkušenější doporučil a proč..
Vybírám mezi modely:
ROVER
ZERO
CLASSIC
Od kola očekávám následující: celoroční jezdění po městě(jezdím občas celkem rychle a agresivně)
v létě a na podzim pár výletů po lesních a kopcovitých cestách i silnicích(ne zas úplné štreky).
co je pro mě nejdůležitější je to aby kolo za ty peníze opravdy vydrželo a byla to investice na min. 5-6 let.
Samozřemě se nebráním ani jiným výrobcům a modelům, takže pokud o něčem někdo tušíte, rád se přiučím.
Děkuji za jakoukolliv radu..
A co sem třeba dát odkazy ať to nemusíme hledat ? ;-)
Mně z toho jako nejlepší vychází to Zero. Ale vzhledem k jeho původní ceně skoro 30tis Kč pochybuji, že se po slevě vejde do těch Tvých 12tis...
V pořadí druhý by byl Rover... Teď ještě definuj to "agresivní" ;-) Na nějaké drsné vylomeniny v terénu ta jeho RST Gila rozhodně nebude...
0
Na 5 až 6 let ve městě ? Tak to si nejdřív pořiď pořádný zámek a dobrého hlídače, jinak toi tak dlouho nevydrží :-)
0
Zámek jsem koupil s alarmem na dealextreme, ten asi jen tak někdo nepřelouskne.
No a ZERO 26" je za 11 400 Kč v katalogu LF, tak nevím, na webu už ho nemají, asi je ve výprodeji.
a co ten rover 26"?
http://www.leaderfox.cz/index.php?pview=67
Ten je za 15 500 - nějaká sleva
0
Třeba ten Rover je teď za 12000 přímo na prodejně.
Ale jak říkám, rád se podívám i na kola jiných výrobců...
0
Ten Rover se mi vzhledově, ale jen vzhledovbě líbí, ale na agresivnější jízdu v terénu nebo na rozbitější dlažbu města nebude. Na normální a pohodovou jízdu po silnici a pevné cestě stačit určitě bude.
0
Aha to je škoda, a co tedy by takový rerén podle tebe sneslo nejlépe?A co zrovna u Roveru brání tomu ho pouýít do terénu? Žeby va vidlice(na webu totiž píší, že je určen do náročnějších terénů)? A taky ještě jedna drobná otázka, má smysl si kupovat kolo s hydraulickými brzdami? Jde mi o to, že asi zřejmě budou náročnější na údržbu, než klasické ne?
0
Hodnocení terénu a způsobu jízdy je dost subjektivní. Běžné lesní a polní cesty turistickou jízdou to kolo určitě zvládne, ale to není nárořnější terén a pokud ho chceš jezdit agresivněji, tak musíš jít do kol asi tak o 2 třídy výš.
Kotoučové brzdy jsou o trochu náročnější na údržbu, ale určitě jsou vhodnější do náročnějšího terénu.
0
:o) Potisici.. Dobre hydraulicke kotoucovky jsou na rozdil od vecek bezudrzbove, jenom v pripade vzacnych problemu nestaci sroubovak na sestelovani nebo vymenu spaliku. Jenomze dobre kotoucovky budou stat zhruba tretinu a vic ceny kola za 12 tkc, takze zbytek kola bude zakonite o nicem.
Do narocnejsiho terenu si vystacis i s dobrymi vecky, ne az tak do spatnych jizdnich podminek (mokro, bahno). Jinak viz historie, proc to tu omilat porad dokola.
0
Presne tak, navic ten Rover JE DO TERÉNU, víc do terénu je full - celopéro. A za 12tis je to super koupě, ty kotouče navíc taky nejsou špatný, di do toho, ale doměsta bych teda fakt vzal radši nějakej starej střep nebo o to přijdeš, navíc tohle je fakt spíš do lesa.
0
Jj, do města něco takového:
http://www.aukro.cz/item762929582_krasne_kolo...
a do lesa v této cenové relaci těžko radit... kouknul bych po bazarech...
0