zdravím,
nemáte někdo bližší zkušenost s touto vidlicí? V momentě kdy napumpuju vzduchovou patronu na požadovaný tlak, až sem je to OK ... a sundavám pumpičku, v tu chvíli mi všechen vzduch zase uteče. Díky za postřehy.
nějak mi v tom návalu :) vypadl typ, jedná se o marzocchim xc 600 ata2, díky
0
Pravděpodobně šroubuješ hadičku pumpičky na doraz. To je špatně. Potom během vyšroubování tlak klesá.
Při nasazování pumpičky je třeba sledovat manometr, a jakmile zaznamená tlak, už jenom dotáhnout o čtvrt až půl závitu.
0
Promin, ale to je blbost.
V prvni rade bych zkusil jinou pumpicku, pri vysroubovani hadicky musi ujit vzduch jenom z ni, ale ne z vidlice. Vidim to nejspis na defektni pumpicku, mozna o defektni ventilek vzduchove komory na vidlici, ale to netusim, jak by k jeho poskozeni mohlo dojit.
0
vidlice je nová, čili by "neměl" být problém. Pumpička je zřejmě v pořádku, zkoušel jsem to ihned na původní vidlici a pro jistototu ještě na jedné a v pohodě. Ještě mě napadlo, jestli nemůže být ventilek příliš "dovnitř", přemýšlím, že bych ho trochu vyšrouboval a tím zkrátil osičku ve ventilku ..... ??? Co vy na to?
0
Zvlast u novych veci bych si nedelal nejmensi starost a s klidnym svedomim vyuzil reklamace. Jakmile se v tom zacnes vrtat, tak se s tebou prodejce muze dohadovat o pozbyti zaruky.
0
je mi to jasný, jen že se mi nechtělo sundavat vidlici a demontovat brzdy a podstupovat tuhletu nepříjemnou akcičku
0
Jestli je z obchodu, nic nerozdelavej a na tom kole tam normalne dojed, ne? :o)
0
Promiň, ale jak u auto ventilku, tak galuskového ventilku při sundání pumpičky část vzduchu unikne. Proto ji chce co nejrychleji sundat. U vidlice je asi něco podobného jako autoventilek, pokud se nepletu ? U galuskového ventilku jsem to vyřešil tím, že jsem si tam dal redukci na klas. ventilek. Autoventilek asi trochu více přifouknout, při sundání se upustí.
0
ano, to vím. Malinko vždy uteče. Jenže v mém případě, a pumpičku rychle sundavám, unikne vše. Jinak je to přesně tak, jedná se o klasický autoventilek, jen pumpička musí být speciální.
0
Nemáš úplně povolený vnitřek toho ventilku, trochu ho utáhnout ? Né na plno.
0
Unikne, ale jen vzduch, který zůstal v pumpičce a neprotlačil jsi ho do vidlice. Autoventilek se bez vnějšího tlaku automaticky zavírá, ne ? Tak netuším jak by mohl utéct tlak z vidlice... Ona totiž pumpička na vidlice/tlumiče nemá trn na zatlačení toho čudlíku jako u duší ;-)
0
A jéje, asi kecám kraviny, co ? :-) Kdyby to nemělo ten trn nebo něco podobného, tak těžko změřím tlak ve vidlici pouhým našroubováním šlahounu pumpičky :-)
No, budu se na ní muset zase podívat, použil jsem ji naposledy na jaře loňského roku :-)))
0
Mala cast unikne, ale aby unikla cela vzduchova komora, to uz by musel byt clovek hodne nesikovny a jeste u toho mit trpelivost :o) Ne, pri normalnim, i neopatrnem odsroubovani pumpicky z vidlice nebo tlumice unikne jenom ta cast vzduchu, co je natlakovana v hadicce. A vubec nezalezi na tom, jestli to zasroubuju lehounce nebo az na doraz. V tomhle to proste neni, chyba je bud ve vidlici nebo v pumpicce.
Jinak u vidlic a tlumicu je klasicky autoventilek.
0
nemyslim, že bych byl tak nešikovnej, že bych nedokázal napumpovat vidlici :)
0
Vsak to taky nebylo adresovano tobe :o)
0
v pohodě :)
jen mi vrtá hlavou kde by mohl být problém :(
0
vyměnit vložku toho (auto) ventilku a v pohodě ...
8-)
0
Nebavme se teď o vidlici ,ale jen ventilkách.Takže, auto ventilek- na duši. Při sundávání povolením hadičky z pumpičky část vzduchu unikne,ale jinak tam na ventilku můžu nechat tu povolenou hadičku,protože to co při tom uniká,syčí je stále vzduch z pumpičky a to zase prázdné kolo je děravé ? :-) Bavím se o klasickém šlaufku,jsem staromódní :-( , - ne různých speciálkach. P.S: jaký má asi vzduchová patrona obsah,objem nebo jak to napsat vzduchu ?
0
špatně - komora
0
Byla rec o vidlici a o pumpicce na vidlici, proto jsem napsal to, co jsem napsal. Samozrejme s klasickou pumpickou je to jina zalezitost, ale netusim, proc to sem tahas. Kdybys zkousel napumpovat klasickou pumpickou vidlici nebo tlumic, casto bys hodnoty potrebneho tlaku vubec nedosahl a navic bys nikdy nevedel, jak moc pumpovat, protoze by ti pri vysroubovani uniklo hodne vzduchu a vubec u ni neni moznost presneho davkovani, mereni a ev. castecneho upusteni, jako u pumpicek na vidlice a tlumice.
Ad objem vzduchove komory- zalezi na typu vidlice, znacne se to lisi, pro presnejsi udaje by ses musel podivat do servisnich manualu jednotlivych typu.
0
Máš pravdu , ahoj :-)
0
Spravne je to tak,ze kdyz sroubujes koncovku pumpicky na autoventilek,tak se to nejdrive zatesni a pak otevre autoventilek.Pri sundani se autoventilek uzavre a potom odtesni (koncovka pumpy vuci ventilku).Tady se nesikovnost ani uplatnit nemuze.
0
přesně tak to je. Díky kolego :)
0