Zatím řeším dilema mezi 2 variantami a to:
Superior XP920disc vs. Merida Matts TFS 900-V
obě modelový rok 2008. Merida je možná "kvalitnější" značka, ale superior je o něco lehčí, a to je pro mne hodně důležité kritérium. Jestli víte ještě o nějaké jiné variantě okolo 30000,- a s váhou pod 12 kg tak kdyžtak dejte vědět ;)
Díky za jakoukoliv radu ;)
Co tohle?
http://www.canyon.com/_en/mountainbikes...
0
ještě jsem našel tohle kolo, ale tu značku vůbec neznám tak jestli nemáte nějaké info.
http://www.3po.northtec.sk/index.php?option=com...
0
:o) Tak to je slusna vydrbavka..! 38.000 SK nebo 1200 € za tohle?? Zapomen. Tohle je supermarketovka osazena starsimi komponenty, navic 11 kilo je pro tenhle "bike" spis hodne naivni prani, nez aby se to blizilo skutecnosti- odhaduju realnou cenu tak na 800 € a skutecnou hmotnost na minimalne 12,5 kila bez pedalu. Ani obrazek neodpovida popsanym komponentum. A nazev "Carbon" vzal vyrobce nevim kde :o))
0
I kdyz ani tech 800 €, ten ram pusobi hodne mizerne a osazeni je vazne jak z Tesca. Existuji kola, co jsou o dost levnejsi a zaroven kvalitnejsi.
0
Tohle má příšernou geometrii, brrr :-(
0
Za cenu pod 30.000 Kc se daji sehnat uz i hodne dobry HT s hydraulikama i pod 11 kg. Mrkni se na par prikladu a najdi si neco podle svych pozadavku:
http://www.bike-discount.de/shop/k95/hardtails...
nebo
http://www.canyon.com/mountainbikes/ausstattung...
ev. http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html...
To vsechno diky priznive cene Eura pro objednani ze zahranici do CR, a daji se najit i dalsi, kdybys sel vylozene po slevach.
0
Promiň, ale myslím že jsi už trapnej. Nevim proč pořád inzeruješ canyony, když jsou snad všechny pro tento rok vyprodány...
0
Ono koncem května teprve zjišťovat co si mám vlastně koupit také není zrovna ten nejvhodnější termín :-) Podle mne bude pozdě už na jakékoliv slušnější kolo, už budou vyprodané i věci co se dají koupit tady...
0
Přesně tak, už je prostě pozdě a výběr bude dost omezený.
0
Třeba chce být právě v předstihu a koupit kolo na následující sezónu :-)))
0
Taky mne to napadlo ;-)
Ale teď už je opravdu pozdě sehnat něco kloudného. Pokud to kolo nepotřebuje nutně už na letošní sezonu, tak bych v klidu přes léto vybíral, a hlavně si udělal jasno v tom co vlastně chci, pak ještě počkal co předvedou modely '09 a pak teprve začátkem příštího roku začal shánět.
0
Hmm, tak to je to, co já nedokážu :-)) když se rozhodnu, že něco asi chci, tak si zdůvodním, že chci něco klidně i maličko horšího, ale chci to HNED :-)
0
Jo, a pak máš tak na dva roky současné KTM a už pokukuješ po něčem lepším :-) Stál ten spěch za to ? :-)
0
No KTM mám rok a po něčem lepším prostě pokukuju furt :-)) řekni mi, kdo ne?? :-)
0
já :-)
P.S. tedy zatím...
0
Třeba já :-) Sice pokukuju taky, ale nic z toho nebude ;-) Kolo za víc než 40tis je pro mne už zbytečnost, takže Canyon je asi to nejlepší co jsem kdy měl a tak to i zůstane, doufám...
To radši ty prachy vrazím do PC :-))) Ale 40tis je taky už docela dost, v téhle oblasti jsem teď v pátek skončil na 30k Kč ;-)
0
Pokukovat je určitě třeba. Já třeba také trvale pokukuju, ale zatím stejně nic lepšího pro moje potřeby než mám nevidím, takže je to v pohodě.
Sice už mám pár nápadů, co by současné řešení posunuly ještě blíže k ideálu, ale ty jsou zatím nerealizovatelné. To co by bylo třeba nikdo zatím na trhu neumí (tím by byla např. pozičně závislá komprese do RP23, tedy v první části zdvihu zcela minimální, jak to teď po úpravě mám a ke konci zdvihu by lehce narůstala).
0
Já mám pro mé potřeby pěkné kolo a stejně pokukuju po jiných :-)
Takže si myslím, že má wert pravdu a dost lidí si to jenom neche nepřiznat.
0
Bych si vybral špatně, když bych už po 3 týdnech pokukoval po jiném kole :-))
0
:-)
0
Amulet dělá 11,4 kg za 20000,-
http://www.amulet.cz/cz/detail.asp?PiD=46430977
Za 35000,- se dostaneš pod hranici 10 kg
http://www.amulet.cz/cz/detail.asp?PiD=07377887
Neznám nikoho kdo to dokáže za tuhle cenu (bez slev).
0
Otázka je, jestli chce za každou cenu snižovat váhu kola. Ty Amulety jsou tak lehký pouze díky osazení a tuhle váhu bude mít s takovým osazením každé kolo, jen to prostě nikdo tak neosazuje.
A i když lehké budou obě ty kola, tak opět to bude v reálu o něco více (stejně jako u všech ostatních).
Já bych touhle cestou tedy nešel, třeba ty pláště to hrozně zkreslují, ty si může dát na každé kolo a hned bude mít 0,5kg dolu i u všech ostatních. Ale chce tam takové šlupky?
A takových věcí se tam najde více, třeba Sid je sice opravdu lehoučký, ale zase je šíleně málo tuhý.
Tohle jsou prostě kola lehká za každou cenu nehledíc na další vlastnosti.
0
Když to má být lehké, tak skládat. Pevná vilde, véčka, rám ideálně od No Saint, Gripshift Sram, dvojpřevodník a nějaká lehoučká kola s lehoučkými plášti. A mohlo by to být i pod 10Kg :-)
0
Horak, nebo uchylarna? :o)
0
Až na ten No Saint si tak představuju ideálního horala. Místo něj by bylo RB ;-)
0
Ten NoSaint ram se aspon blizi hmotnosti k lehkym ramum (na rozdil od jednoho tebou jmenovaneho :o) Jinak jsou dve cesty- bud se zameris na vahu a pouzijes tebou jmenovane komponenty (pevna vidlice, superlight plaste, ...), nebo budes chtit pouzitelny bike i na jine veci nez na vystaveni v obyvaku, nedelni projizdky, eventuelne na rychle zavody s lehouckym terenem a za sucha. Potom musis proste uvazovat i o funkci.
0
No však mi je jasné že RB lehké není. Na druhou stranu opravdu něco vydrží a je to hold kvalitka. Právě si skládám druhou silničku (můj zimáček praskl) a je to zase RB a je to radost dávat do kupy všechno je na tom doslova precizní :-)
Rozhodně bych ale takového horala neměl v obýváku. Na moje ježdění odpruženou vidlici nepotřebuju. Kamenům a kořenům se vyhýbám a moje tratě by se klidně daly sjet na crossu, ale protože mám dvě silnice tak si raději postavím horala než crosse. Lesácké cesty, rozbité lesní afalty, štěrkové cesty atd.
0