zdravim mam pumpu http://www.kolokram.cz/product_info.php?cPath... a nevim jaky typ bombicek diky
Pro tuhle pumpicku kupuj jenom bombicky SE ZAVITEM. A jestli chces neco vazne nafouknout, tak doporucuju 16 gramovou variantu, s 12 g toho moc nenafouknes.
0
Jen tak pro zajímavost - guma ve styku s kapalným CO2 výrazně nabobtnává. Předpokládám, že CO2 v plynném stavu se takto nechová, jinak by asi nešlo používat na huštění duší.
0
A to ty bomby pak znova nějak nafouknete nebo vyhodíte ?
0
vyhodit a koupit novou... driv se delalo za vymenu plneni bobicek do sifonu, ale to uz se myslim nedela a stejne byly moc maly...
0
Tak to ty defekty jsou docela drahý ne ??
0
no da se řict že je bombičky stoji od40-150kč kus ale pumpa je velka 5cm a bomba taky takže na silnici pod sedlo idealni ,na delsi trasu 2 bomby a jedes ,určitě to neni pro denni hušteni diky za rady
0
Co jsem se díval, tak ten bazmek na bombičky je sám o sobě těžší než pumpa, kterou vozím v dresu a třeba takový opakovaný defekt nebo špatná záplata by dokázala zkazit den. Bombičky jedině na delší závody, kde se dá ztráta nějak dojet. Na krátké nebo na trénink nemají smysl.
0
1/ hlavice na bombicku bude tezko tezsi nez hlavice s celou pumpou- s bombickou pak uz mozna ano
2/ na zavodech nebudes resit par gramu jako spis cas mezi pumpovanim rucne a bombickou: na MTB zavodech jedes +- sam za sebe, takze oprava defektu vyznam ma, cim je kratsi, tim lip- jina zalezitost jsou silnicni zavody, kde dojizdeni ujetyho baliku kvuli defektu nema vyznam vubec
3/ vozeni pumpy takove nebo makove je kazdyho vec, jak jsem psal uz vys- s NoTubes je i jediny defekt vyjimkou, takze si kvuli tomu nebudu porizovat dalsi (klasickou) pumpicku, na silnici vozim na delsi streky 2 duse a 2 bombicky. Lepeni duse na silnici je stejne na nic. Az si vyzkousis nafouknuti duse na 8 baru bombickou sam, treba ji budes vozit taky :o)
0
No a právě těžko člověk najde i samotnou hlavici, která je lehčí než 76g :-) Tohle je místo, kde gramařím, protože tyhle věci vozím v dresu. Stála pár šupů, má hliníkové tělo a díky malému průměru s ní člověk lehce nafouká i vysoké tlaky. Bombičky mě prostě nepřesvědčily:-) Při samotném defektu stejně většinu času zabere výměna duše než samotné foukání. Ale jak jsi správně řekl, každého věc.
Ještě otázka jestli existuje tubeless i na silnici. Snad Hutchinson měl v katalogu něco, co se tomuhle systému blížilo.
0
Vozil jsem na silničce pumpičku určenou pro vyšší tlaky (oproti jiným opravdu výrazně lepší) a měl jsem hranici 100 psi (tedy cca 7 baru) na kterou jsem to dokázal ze všech sil dorvat a to už byl opravdu porod (celkem to šlo tak do těch 80-90psi).
Ještě že na biku hustím jen na 25-35 psi :-)
0
Na závodech na biku asi pohoda ty pumpičky a určitě smysl mají, ale pokud se vozí mimo závody pořádné balóny, tak už se to nedá (přeci jen spotřeba dvě bombičky na jedno fouknutí duše už není zrovna ideální).
0
Jak se to vezme. Sam jezdim na biku s NoTubes (viz vyhledavani nahore na strance), takze defekty skoro neznam, na zavody sebou normalni pumpu tahat nebudu a nejvic by mi v takovym pripade slo o cas, proto bombicky. Na silnicce jde zase o moznost pohodlne napraskat 8 baru (a taky rychle) bez mordovani se s nejakou minipumpickou.
Ve srovnani s mymi ostatnimi vydaji na kolo jsou vydaje za defekty nulova polozka.
0
Plní se stále, ale jen ty staré 8g co pamatují Husáka. Ty do odkazované pumpy nebudou pasovat. Výměna 10ks mě naposledy stála tuším 13kč.
0
Takové ty, co byly do kyvety se už neplní? Škoda, ta by byla super ...
0
Nevím co přesně myslíš, ale jestli to jsou bombičky do sifonu atd., tak ty se plní stále.
0
www.sifos.cz
0