Tak to som ešte nevidel, zaujímavo odpružené a ešte aj riadítka vysúva.
http://motoride.sk/?P=phorum&tema=zabava...
to už forem proběhnulo, nemám příliš v oblibě univerzální věci a toto bude jedna z nich - tedy ani dobré lehokolo, ani dobrá klasika, těžko říct pro koho, s vyjímkou, vynálezce je kolo určeno. ale na výstavu je to každopádně dobré oživení, to jo.
0
Řěk bych, že to bude těžké a ty čepy, kterých je tam spousta, se brzo "vychechlají" (pokud to není na kuličkách) a celé se to bude viklat. Ale jako nápad zajímavé, ale asi ne moc použitelné v praxi.
0
Mohl by mi někdo vysvětlit výhody a nevýhody v různém umístění tlumiče ?
http://www.rebel-cycles.com/Ghostphotos/Gallery...
http://www.wademan.com/VisionQuest/Bike...
http://www.outsideconnection.com/gallant/hpv...
Díky
0
to první je asi jejjednodušší možnost
to druhé má výhodu, že čep, na kterém se kýve vidlice, se může posunout blíže k ose kola (vidlice je jakoby kratší, takže tužší, bude se asi méně kroutit)
to třetí je nějaký úlet, evidentně domácí stavba, žádný tlumič tam patrně není, je to jen pružina.
0
Jasně, to poslední je domácí stavba, ale zaujalo mě to umístění té pružiny.
Pokud je pružina(tlumič) nahoře, tak se kvůli tomu musí často posouvat sedlo dopředu a kolo je tak "zbytečně" delší. Tohle mě zaujalo z toho důvodu, že v místech kde je umístěná bývá naopak místa poměrně dost.
Jenom nevím jaké umístění a konstrukce má nejlepší vliv na funkčnost tlumení a pružení.
0