Ahoj, mám najeto cca 1700 km, mám se pokusit během dlouhých zimních večerů vidlici rozebrat a nějak čistit, mazat apod? Nebo jí mám nechat být a čekat až se rozpadne?
Kolo mám toto:
http://www.superior.cz/cz/kolekce-2006/cross...
Nějakou údržbu by to asi chtělo, jako každá vidlice... Určitě bych ale začal šetřit na jinou pořádnou, tahle se určitě jednou rozsype ;-)
0
Jsem si jistej, že nerozsype, jestli bude fungovat, to netuším, ale pohromadě držet bude :-)
0
Až tak, že nebude pružit, co ? :-)))
0
Pružit bude třeba o hodně míň, ale pohromadě bude držet i bez údržby :-) Jen nedokážu říct,jestli není množné, aby se údržbou nenapáchlo víc škody než užitku :-)
0
Jojo, jinou plánuju na příští rok, jen nevím jakou. To se uvidí až nastane čas.
0
A proč plánuješ výměnu??? nějakou jinou třeba za patnáctset? Neblbni a jezdi .-) i ta shitová jak říkáš je lepší než pevná vidle a dokud tahle drží tak proč ji měnit. S 1500km za rok Ti nějakej rok vydrží. Na tom treku se stejně do nějakých divočin nepouštíš a na polňačky tahle stačí .-)
0
Myslel jsem něco z tohohle:
http://www.kupkolo.cz/produkty/Vidlice...
Kámoš nějakou vzduchovou na crossu má a chodí mu docela pěkně.
0
V žádném případě tě nechci odrazovat od koupě lepší vidle. Můj názor je jen, že u kola za 9tisíc je pořizování lepší vidle zbytečné. U HT budiž, ale u treka ano.Nejsem ale odborník a řekl jsem jen můj názor. Jak to uděláš Ty je jen na Tobě.
0
Omluva, Tebou udaný typ není za devět, ale za jedenáct. Za devět jsem jej viděl jinde. I tak to na názoru ale nic nemění..
0
Jsem ho taky kupoval za 8790 ;)
Ale jo, taky nevím jestli tu vidlici měnit, jen že se mi tak pěkně nepohupuje jako kámošovi a všechno to berou ruce.
0
Drobne rany nejvic berou pneumatiky. I sebelepsi vidlice bude kopat do rukou kdyz mas nahusteno na max.
0
Bohužel crossové pláště moc upustit nejde. Pak hrozí nebezpečí proražení. To u MTB řešit nemusíme, že?
0
Ale jo, i u crosse se to "lehce" da. Samozrejme k upusteni u mtb to bude mit vzdycky hodne daleko.
Jinak jsem nedavno na fullu procvakla zadni pri najizdeni v plne rychlosti na maly obrubnik. Nejak tech 30-40psi bylo asi uz malo. Ale zase nepredpokladam, ze by neco takoveho delal na crossu :)
0
Pro Cross by to byla poprava :-)
0
to ne, zato jde docela snadno udělat osmu, jak jsem bohužel zjistil ....
0
Mi povídej. Díky Crossu jsem se naučil vyplétat kola. procvaknuté duše raději nepočítám.
0
zatím poprvé, ale jestli budu pokračovat stejně jako dosud a zkoušet posouvat hranice dál, tak se to asi budu muset také naučit :-(
0
nojo, ale tenčí plášť zase líp tlumí i s větším tlakem (ale samozřejmě neutlumí tak velké hrboly jako tlustý).
0
kedysi som mal na Cz moto takéto plnenie vidlice, šrob sa vytočil dolial olej do tlmiča z toho bola 1/6 prevodového oleja (odporúčal výrobca moto) aby bolo tlmenie o málo tvrdšie, nepredpokladám že vo vidlici bude nejaký tlak, radšej sa spýtaj v servise
0
Obávám se, že konkrétně tato vidlice žádné olejové tlumení mít nebude :-))) Tohle je normální (jak už to nazval Žulda, shitová) elastomerka mazaná vazelínou... A bojím se, že pokud do nohou kde je vazelína, naliješ olej, tak akorát tak uspíšíš její konec ;-) Vidlice na to musí být uzpůsobená (pořádné těsnění a tak), jinak to časem vyšplouchá ven a ve výsledku to nebude mazané vůbec... Dále si myslím, že správně tuhá vazelína má i jisté tlumící vlastnosti, vazelínou mazaná vidlice bez funkčního tlumení se do klidového stavu nevrací tak rychle jako by tomu bylo s olejem... No, možná se pletu...
0
Než ji vyhodíš, zkus ještě kontaktovat tunninga http://www.tuning-test.cz/
Tady jsem ho už dlouho neviděla.
0
Ten se smíchy umlátí až mu ukáže ten shit :-)))))
0
Když nepomůže, aspoň se pobaví :o)))
0
Tak já ho radši nechám v klidu, nebudu vymýšlet ptákoviny a budu spokojeně jezdit.
BTW, čím se uvnitř maže taková obyč vidle?
0
Pokud nebudes mit co delat, tak ji rozeber a vycisti.
Vidlice je mozna jedna z nejobycejnejsich, co existuji, ale se zdvihem 45 mm neudela nic ani mazani olejem ani jiny upravy, tunning-test nevyjimaje.
Tahle vidlice je zkratka urcena pro pobrani trochy nerovnosti na zpevnenym povrchu a tenhle ucel trochu splni, neres to.
0