Nevíte prosím někdo, kde by se daly sehnat tyto hydrauliky? Myslíte, že bude velký rozdíl oproti letošnímu modelu? U J5 má být váhová úspora 20g u J7 30g...díky
www.netbike.cz
0
Díky, díval jsem se na to a mají je i s kotoučema 185mm a 203mm. Já bych bral asi ty 185mm, ale rozhoduji se zda J5 http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek... nebo J7http://www.netbike.cz/select_det.php?id_vyrobek...
Máš s nimi nějaké zkušenosti, případně někdo další? Myslím s letošním nebo loňským modelem, těžko má asi někdo zkušenosti s modelem pro příští rok..
0
Teď jsem to psal i do sousedního threadu. J5 a J7 se liší pouze štelovacím kolečkem, které nastavuje krok páky. Zkus tedy někde jestli ti sedí krok J5, pokud ano, tak J7 jsou zbytečné peníze navíc. Pokud ne, ber J7.
0
Ok, díky. Zkusím u někoho ten krok a uvidím, ale zatím jsem víc pro J5
0
se zeptám když něco nevim: tím kolečkem se nastavuje délka kroku? mění se tím teda poměr na páce brzdy?
0
Pravděpodobně ano, ale rozebrané jsem to neměl, takže jistotu nemám.
Pocitově se jasně mění délka kroku před dosednutím desek na kotouč (to je i změřitelné a rozdíl krajních poloh kolečka je dost velký), ovšem po dosednutí desek na kotouč už tam pocitově moc velký rozdíl není (tedy v poloze kolečka "delší krok" se pocitově nestane brzda o moc citlivější; já je kromě pár testů jezdil na nejkratší krok pořád, ten delší mi nesedí).
0
jak to popisuješ tak to spíš ukazuje na to, že se posouvá pístek v páce směrem "ven" a když páku mačkáš a ten pístek přestane tlačit kapalinu do expanzky tak se to chová pořád stejně. to ale nic neřeší, mslím tím žádná změna účinnosti brzdy a s tím spojenou dávkovatelnost brzdnýho účinku. jestli je to tak, tak je zbytečný kupovat 7-ičky:-/
0
Juicy jsem jezdil minulý rok a letos, na příští nové kolo chci zkusit nahodit Hayes Stroker ryde...
0
Seřízení páky-tedy vzdálenost páky od řídítek se provádí imbusem č.2z boku páky.Pro šťouraly upozorňuji,že je to ten imbus blíže k řídítkům.Ten druhý zajišťuje čep brzdy.Jedno cvaknutí imbusem znamená posun páky o 1 mm-toto je společná věc pro J5 i J7.Červené kolečko-Pad contact Point slouží k seřízení volného chodu páky,než dojde k doteku destiček s kotoučem-při tom se nemění vzdálenost destiček od kotouče.Čili se mění "volný chod"-chcete -li laicky řečeno aby brala hned od začátku nebo později.Ač se jeví konstrukčně stejně,setkávám se s názory,že J5 se často přehřívají.nevím.Já mám J7 a nemám problém.Je dobré použít do obou kapalinu DOT 5 s vyšším bodem varu.Samozřejmostí jsou origo kotouče.nebo kotouče jiných,ale renomovaných výrobců-dobrý materiál je právě zárukou správného chlazení,odvodu tepla a brzdného účinku.Záleží samozřejmě i na typu destiček,ale to bychom už diskutovali o něčem jiném.
0