Už nevím co mám dělat.Asi neumím na foukout kolo.Koupil jsem duši a za nějaký čas jsem to dofoukl.Ujel jsem asi 10 km a kolo jsem měl měkký.Zjistil jsem že není pichlý ale uchází z ventilku tak jsem to znovu nafoukl a ponějakým km zase bylo měkký.Dělá mi to každá duše kterou jsem koupil to je asi třetí.Tak nevím jestli nekupuji zmetky.Kupuji u odborníka.Ventilek je jak u vozíku.Přemýšlel jsem jestli nemám koupit s normálním ventilkem.
1. Co ti na to řekl ten odborník u kterého nakupuješ?
2. Měl by si být sdílnější, jaký druh ventilku máš na těch duších (nevím jaký je ventilek "jak u vozíku").
Ventilky jsou v podstatě tři druhy Auto-moto ventilek (AV). Galuskový ventilek (FV) a cykloventilek s převlečnou gumičkou.
0
Mám auto ventilek.Není to tím že to moc nafouknu?Jezdím asi moc na tvrdo.Nevím kolik mám atmosfér ale když na to sáhnu tak je to dost tvrdý.Zadní kolo je v pohodě jen přední kolo se vyfukuje.
0
Vysokej tlak nevadí, ledaže by ty duše byly "řídký" anebo na úzký pláště. Ale nic nepíšeš, tak se těžko něčeho dobrat.
0
Mám kolo Author Clasik pláště Kenda spíš do terénu.Nemůže to být jak to nafukuji když na ventilek nasazuji šlaušek?Jestli se ten ventilek nějak nepohne a pak netěsní.
0
Naslinil jsi ventilek? Potopil jsi nafouklou duši do kýble? Prohlíd jsi vnitřek pláště? Tohle je třeba napsat, ne jaký máš kolo.;-)))
0
Zkoušel jsem vše přeci nejsem blb.Akorát z toho ventilku.A jen na předním kole.Zadní zatím drží.Zkoušel jsem i mlíko.Jezdím na kole už dost roků.
0
Já znám zase lidi, kteří maj 30 let řidičák a netušej, že motor má svíčky. Podle toho, jak z tebe ty informace lezly, jsem tě pasoval na diletanta. Sorry.;-)
Tak vyšroubuj kuželku, prohlídni ji, případně očisti nebo vyměň. Pokud závada potrvá, vrať všechny duše obchodníkovi.
0
Také promiň.Asi se neumím vyjadřovat správně.
0
Záruka je překvapivě i na duše :-) Tak to tomu "odborníkovi" hoď na hlavu a jdi nakoupit jinam. Tam ti možná prodají kvalitnější a hlavně ti nebudou nutit novou duši, když stačí vyměnit jen ventilek.
0
- osobně si myslím, že máš galuskovej ventilek a po nafouknutí ho zapomínáš utáhnout, resp. jeho střed, ale je fakt pokud chceš radu musíš napsat konkrétní informace :-)
0
S galuskovym ventilkem muzes jezdit i uplne vysroubovanym, pokud ho nezmacknes proti tlaku vzduchu zpatky, nemuze z neho nic uniknout.
0
V prvni rade zkontroluj plast, jestli v nem nemas zapichlej napr. nejakej trn. Docela to na tenhle pomalej zpusob unikani vzduchu sedi.
Vzdycky, kdyz se opravuje defekt, je potreba zjistit, kde a proc asi k nemu doslo, jinak muzes takhle dofukovat a menit duse do nekonecna :o(
0
Pravděpodobně máš autoventilek. Jestli je netěsný, zjistíš snadno slinou, nanesenou na jeho konec. Pak bys musel vyměnit jeho kuželku (koupíš je u každý pumpy, nebo ti ji zadarmo dají v každým pneuservisu). Ale spíš bych to viděl na reklamaci, když jsi je koupil u jednoho prodejce.
0
skús naliať deci plnotučného mlieka do duše, nafúkaj a jazdi
0
Bude mít z kola "maslostroj". 8-))) Bude jezdit "jak po másle".
0
Jak by řekl Ctirad "Tak to jo"..
0
Mliko se davalo i do galusek. V pripade malinkyho defektu dokaze vevnitr tu dirku zalepit.
0
Teď nevím jestli mě lakujete nebo to myslíte vážně. :-/
0
jasne že vážne, len toho mlieka menej tak ani nie pol štamprdle
0
Hmmm, deci do tenký duše :-))) Když ti tam těch deset deka humusu přilne k jedný straně, tak při váze kola z toho budeš mít zajímavou atrakci. Mlíko možná tak kdysi do pláště Moskviče, tam to bylo jedno. Dneska jsou kdyžtak jiný přípravky.
0
Jisteze ne deci, to je snad jasny. Mas recht, ze jsou dneska jiny pripravky, taky mam NoTubes a ne plnotucny :o)
Ja jsem jenom jednoduse odpovidal na jednoduchou otazku proc zrovna mliko. Nevim, jestli jsi to vedel taky, nekdo treba jeste ne.
0
A pak to tam zapomenes a az pichnes, nebo ji budes muset treba vypustit... to bude smraaadek:-)
0
Jo, kdyz bouchla, tak to smrdelo hrozne :o)
0
A mohl sis ji namazat na chleba:-)))
0
Jestli mas autoventilky, tak je mozna po nafouknuti potreba pootocit tim vnitrkem ve ventilku - jakoby ho zasroubovat dovnitr (trapily jsme se s dcerou s kolem Author podobnym zpusobem), co trochu couha. Kdyz ho totiz trochu vysroubujes, zacne uchazet vzduch.
0
Podla mna by sa to malo upravit tym zasrobovanim vnutrajsku AV.
0
Ještě mě napadá jedna věc. Kdysi jsem měl podobný problém na autě a bylo to vadným typem kuželek. Ty totiž i při zašroubování nadoraz malinkej kousek čouhaly nad okraj ventilku a když se na ně našroubovala krycí čepička, tak začaly malinko utíkat. Docela sem si lámal hlavu, než sem na to přišel :)
0