V Kremlu už lítaj špunty!
Bábula 100% jistej.
Já mu to nedal.
A co ty?
Nic, každý hlas proti stbákovi je dobrý..
/Máme takovou vládu, jaký jsme lidi a jakou si zasloužíme. A lidi opakuji stejné chyby. Pamatuji, jak jsme se v roce 1989 scházeli na náměstích a cinkali klíčema.
My studenti měli plnou aulu plakatů a ty jsme lepili snad úplně všude. Nenapadlo by mě, že za 35.let po tom budeme tak hloupí, že si dobrovolně podobnou stranu a jejich papaláše zvolíme.
Plno lidí už s nemocí hlavy to zažilo a bohužel už to mají vymazáno, nebo jim ten režim dokonce vyhovoval, jako třeba Slovenskému estébákovi z hnutí./
Tak co soudruzi/žky, spokojení??
To bych blil. (blicí smajlík)
0
Vtipný je, že pětikoalice dostala o 0,15 % víc hlasů než minule, Pir + STAN si polepšili víc než SPOLU ztratilo, ale protože lůza se zkonsolidovala a strany co neprošly dostaly daleko míň hlasů, dopadlo to jak to dopadlo. Pozitivní snad akorát, že komouši neprošli
-6
To jediné potěšilo, že Konečná a spol neprošli, jinak tragédie.
-3
Komouši se do ana-u stejnak integrují a tak jak potěšilo, prašť jak uhoď.
0
Musíš rozlišovat na skálopevné a vyčůranky, kteří se už dávno integrovali napříč politickým spektrem.
0
Ještě bych rozlišoval ty vyčůránky, co otočili kabát a stali se s předsedů ZO KSČ kovanými pravičáky - Petr Pavel, Mirek Šefčík, popř. komunistické práskače jako Babiš a jeho parta, pak ty vyčůránky, kteří si z uhlířské víry udělali byznys jsko Konečná a pak ty komunist z přesvědčení - ať platí bohatí - a ty dnes zadtupují v parlamentu Piráti.
Jejich plány na zdanění vyšších příjmů, či nucení majitelů nemovitostí je pronajímat se ztrátou jsou jak z pera Marxova žáka Vladimira Iljiče.
Viděl si ten klip s Gregorovou o těch emisních povolenkách? Ječela, že to zaplatí ty bohaté firmy.
Děvče netuší, že firma nemá jiné prachy než jí zaměstnanci vydělají a že všechny náklady se vždycky promítají do cen, tedy zase to platí všichni.
Utopická myšlenka "spravedlivé společnosti" je všudyořítomná celou lidskou existenci.
-3
Jak to vidím tak Andrejko je v prdeli, motoristé chtějí vyrovnaný rozpočet, což nekoresponduje s jeho sliby a speďáci zas tři ministerstva, přičemž u nich každý třetí poslanec není z SPD.
-1
SPD se svým volebním výsledkem chce tři ministerstva? Tady jsem si pomyslel něco o defekaci v biografu :)
-1
Já myslím, že Slovák slíbí Japonci šéfovat parlament a on už si ty svoje ovečky opije rohlíkem sám aby se chuti na nějaké ministerstvo vzdali, protože ministerstva budou pro Turka.
-2
"Úroda sklizena, políčka řádně obdělána, inu..."
0
Ve hře je vydání Babiše k trestnímu stíhání.
Gigantický vyděračský potenciál.
Babiš je všechno, jen ne úplný blb. Dá jim co chtějí, a pak, když vyřešeno, půjde svojí cestou.
Ok
Je mi líto, že musím konstatovat, že pokud dodrží slib, že zásadně odmítne green deal a povolenky, bude lepší premier než Fiala, co se kroutil jak hovínko na mrau.
-8
Green deal neodmítne pokud by hrozilo, že by to nějak poškodilo Agrofert na dotacích, to byla hlavně jen taková vějička na hlasy.
-6
Ano, máš pravdu.
Udělá to, co bude pro něj výhodné.
Ono ostatně, to mě říkal v roce 1992 Mike Edwards z British Steelu. Byli jsme v Cordobě předvádět svůj program,co jsme udělali pro organizaci CIDECT (ocelové roury)
Kluci 32, poprvé na nějaké takové konferenci na západě. Z Československa. Zvali nás na večeře, exoti z rodící se demokracie.
A debaty o politice, o ekonomice a o všem, o čem jsme neměli ani ponětí.
Mike tenkrát říkal: hele, tvým úkolem není starat se o národní hospodářství, ty se starej o svou firmu. Najdi si gap, díru na trhu, a v té se prosaď. Starej se o to, aby tvoje firma prosperovala.
Když to udělá u vás každý, nebo většina, každý bude makat, aby se měl on a jeho kolegové a rodina dobře, budete brzy bohatý stát.
Mike byl Žid, jeho rodiče stihli utéct z Litvy před válkou, on se už narodil v Anglii.
Protože jsme se v té Cordobě blíže seznámili a bavili se o lecčems, za rok ne konferenci v Kjotu, kde jsem hotový program oresentoval, už měl načteného celého Čapka.
Věřil jsem mu.
Starej se o to, aby ti firma prosperovala, když to udělá každý, do 10 let je doženem.
-4
Green Deal podepsal za ČR Andrej Babiš v roce 2019.
-7
Ale to přece vůbec není překážkou hodit to na krk Fialovi, stejně jako třeba kovidový omezení a roušky! Nebo Havlovi přiřknout "humanitární bombardování.
Hlavně když to sedí na jejich dezolátskou ideologii ...
-7
https://cnn.iprima.cz/zeman-ani-fiala-tomu...
je to z 2. ledna 2022
0
Ono je taky otázkou jak za tu dobu stačil zmutovat ;-) Mám zato, že v dnešní podobě tenkrát navrhovaný nebyl...
0
Čistě technicky to Babiš pouze závazně odsouhlasil, ale podepsal to jeho zaměstnanec Richard Brabec (toho času ministr za ANO na MŽP).
Babiš měl jedinečnou možnost říci ne - hlasování muselo být jednomyslné. Místo toho se vrátil z Bruselu a rozplýval se, jak bude Green Deal pro republiku výhodný a odmítnou ho by byl snad zločin. Jistě se to dá dohledat i ve videích, ale to ať si každý dohledá sám.
Spolu s ANO byli ve vládě v roce 2019 i socani a komouši, kteří v roce 2005 ušili na občany ČR obří tunel s dotacemi solárním baronům (takový předstupeň Green Dealu) za cca bilion korun, což dodnes splácíme v cenách energií. Na všechny tyto levičácké sviňárny vždy doplatí pouze řadový občan.
-7
Jo a ve hře je jak vydání Babiše, tak vydání Okamury k trestnímu stíhání. Tihle dva se trestním stíháním vydírat nebudou. Tam je shoda. Vydírat oba dva mohou max motorkáři….to jsou ti, co jezdí 200 po dálnici a natáčí se při tom. Takže ti také vydírat imunitou nebudou.
-7
Já osobně si myslím, že Burešovi je celkem jedno, jakou vládu sestaví, a co to pro občany bude znamenat. On hraje s jinými kartami, hraje o příští prezidentství... to mu posledně uteklo a do portfolia by se mu to hodilo. A moc ho to bolelo. Klidně hodí přes palubu své nejvěrnější nohsledy:-))
Po mě potopa!
-6
A nebude první "otec zakladatel", který svoji stranu poslal z vlastní vůle ke dnu. Naopak! Dnes se zdá, že u nás je to skoro pravidlem:-))
-6
Tak to že se vlastně nepočítá nic co nastane až za x let je v politice vcelku evergreen, ne?
"Ani Havlíček se ale pokut nebojí. Navíc poukazuje, že by mohly přijít až za několik let, po případných soudních sporech s Unií."
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika...
-4
nevim jestli sem nebo do pobavilo nebo do vtipů
0
Zajímalo by mě, jestli to takhle plánoval už dopředu, že když ho vykroužkují nahoru, tak odstoupí.
-6
To Ústecko je nějaké divné, podle reportáže https://www.reflex.cz/clanek/komentare/132305... a pak ANO vyhraje a Brabce vykroužkují nahoru.
0
Protože je velice snadné místní plebs přesvědčit, že za všechno může Fiala a že za Babiše bude líp ...
Máme tu holt největší podíl Yntelyhentů z celé republiky:
-6
Nedokončení základního vzdělání by měl být regulérní důvod pro odebrání hlasovacího práva...
Pořád tvrdím, že možnost kecat do směřování státu nabytá prostým narozením se je problém...
-5
Názorná ukázka, že vyšší vzdělání není zárukou rozumného a demokratického smýšlení.
0
Demokracie má právě v tom rovném právu hlasovat navzdory nerovným schopnostem dělat to uváženě výrazně slabé místo.
Ostatně, co vím, tvrdili to už ti oblečení do prostěradel, co jí původně vymysleli...
-5
Českého rodáka z Příbora Sigmunda Freuda zná možná dost lidí, ale jeho synovce Edwarda Bernayse spíše málokdo. Přesto napsal velmi významné knihy, ze kterých PR týmy čerpají dodnes. Znalost tohoto díla a těchto technik vysvětluje, proč se skupinově chováme tak jak se chováme.
Dílo: Propaganda
„Cílená a inteligentní manipulace s názory mas je důležitým prvkem demokratické společnosti. Ti, kdo ovládají tento skrytý mechanismus, tvoří neviditelnou vládu, jež disponuje skutečnou mocí. Jsme ovládáni, naše mysl je formována a myšlenky jsou nám podsouvány lidmi, o kterých jsme většinou nikdy neslyšeli. Jsme ovládáni relativně malým počtem osob, které rozumějí myšlenkovým procesům. Jsou to oni, kteří tahají za nitky, jež ovládají veřejné mínění.“
Potřeba identifikovat se s nějakou skupinou má kořeny v evolučním vývoji, kdy příslušnost k nějakému kmeni byla nezbytnou podmínkou přežití. S rozvojem moderních technologií přestala být kmenová identifikace tak důležitá, ale dávná instinktivní potřeba někam patřit ve většině lidských bytostí stále přežívá. Je důsledkem pocitu zvýšené vlastní důležitosti, který získávají jedinci identifikací se silnou skupinou.
Další dílo: Crystallizing Public Opinion
Jedinec může být ovlivněn skupinou nebo davem, i když není fyzicky přítomen. Dav není nutně shromáždění lidí, je to spíše stav mysli. Pokud se člověk se skupinou identifikuje, jeho mysl a chování bude ovlivňováno trvalým působením skupinové psychologie, byť bude sedět sám doma.
Skupinové myšlení nemá schopnost analyzovat sebe sama, protože tím, že se člověk stane součástí celku, podřizuje svoji ochotu kritického hledání pravdy potřebám udržení soudržnosti skupiny. Tím se stává velice náchylným ke skupinové manipulaci.
-7
Lidé na Ústecku se instinktivně přidávají do smečky, která jim vyhovuje. Lidé s nízkým vzděláním se přidávají do smečky těch, kdo jim nabízí jednoduchá řešení a pečené holuby. Nedokáží se identifikovat se "vzdělanými profesory", protože jim nerozumí. Stejné je to s lidmi vzdělanými. Samozřejmě to platí obecně - i část nevzdělaných se může identifikovat s "profesory" a naopak část vzdělaných požaduje jednoduchá řešení. V jiných krajích i v jiných státech to platí také.
Proto může Babiš na Ústecku lidem nadávat a oni mu to nakonec stejně hodí...
-7
Nemluvě o tom, že ono to "vzdělání" má úzkou souvislost s věkem. Dnes je vysokoškolákem každej blb, dřív to bylo zhruba 7% populace, co vystudovalo VŠ.
-2
Proto jsem psal profesory v uvozovkách. Přesnější je možná inteligentní/neinteligentní nebo chytrý/hloupý nebo taky úspěšný a spokojený/neúspěšný a nespokojený. Dokonce systémový/programově antisystémový.
Možností je mnoho...
-6
Co tim chceš říci?
Že my, co nevolili, jsme vlastně svépravní a moudří lidé, co nemají potřebu se identifikovat nějakou tlupou poloblbů?
Ano, to bys měl pravdu.
Problémy jsou v zásadě dva.
1. Brusel.
Baba Leyenová na vakcínách nakradla tolik, že bude mí vždycky dost peněz, aby uplatila pár europoslanců, aby jí podrželi.
To je ten "nedostatek demokracie" v EU, občané nevolí přímo, ale přes ty zastupitele, kterých je pár a lze je podplatit. Důkaz?
Ano, přímý není.
Jen jak je možné, že po všem co na ní bylo d ještě baba stojí v čele EU?
Logická odpověď: prachy nesmrdí.
A v Bruseli se rozhoduje to zásadní.
2. Náš poměrný volební systém vymyšlený sné Jičínským a jeho spolukomunisty. Není možné vytvořit vládu, co by mohla něco dělat.
poslední vláda stál na Antibabiš, to je sjednotilo a vyhrálo jim volby. Ale jak chceš dát dohromady pravici s ulralevými magory jako jsou Piráti?
V současné době jde jen o mediální souboj zlodějů. Ty jsi kradl 4 roky, teď budu krást já.
Užvaněná ideová prázdnota.
t
A kdo to posral?
Byli jsme to my, "muži roku 1989" co si nechali ukrást revoluci komunisty z roku 1968. Ale s tím prd naděláme.
Teď musíme čekat, až se naserou Němci a ty libtardy vyženou.
-6
Možná jsi jen nepochopil, co jsem napsal???
Každý se s nějakou skupinou identifikuje (kdysi kmenová identifikace). Ty jsi se identifikoval se skupinou, která bojkotuje volby (nebo očkování), má k tomu tisíc důvodů a navzájem se ujišťuje, že je to "to pravé řešení". Vůbec to nevypovídá o tom, že bys byl svéprávný a moudrý. To je naprosto chybný závěr.
K tomu dalšímu jen pár poznámek:
- "Leyenová si uplatí europoslance" - víš kolik jich je? Europarlament má 720 poslanců. Pro získání nadpoloviční většiny (aby ji podrželi) by jich musela uplatit až 361.
- "nedostatek demokracie... nevolí přímo, ale přes zastupitele..." - ano, to je přece princip zastupitelské demokracie. V Česku je to stejné. Občané si zvolí zastupitele a ten vládne (v republice, v kraji, ...). Koho si k sobě vybere za náměstka, poradce, a jak rozhoduje je na něm. Občané mu dali svůj hlas (ty ne, ty nevolíš), aby je zastupoval.
Teď k Leyenové - občané Česka zvolí vládu (zastupitele), vláda jmenuje komisaře a 27 komisařů (zástupitelů států EU) zvolí předsedu/předsedkyni. Pokud požaduješ, aby se vše rozhodovalo přímo občanem, musíš volit ty, kteří referendum o čemkoliv požadují - SPD a komouše a potom přesvědčit 27 států, aby udělaly to samé. Že by se nikdy nic nerozhodlo, protože ke všemu by bylo referendum je snad každému jasné.
Ke zbytku není co dodat. Prezentuješ se jako člověk, který vidí chyby úplně na všech a hledá Mirka Dušína, který spolu s Jarkou Metelkou dají svět do pořádku. Ale rychlošípáci nikdy neexistovali a nikdy existovat nebudou. V reálpolitice si musíš vybrat nejmenší zlo a akceptovat, že tebou zvolená strana musí dělat ústupky v politice (pokud se nejedná o vládu jedné strany). Říká se tomu diplomacie.
Ale protože k volbám nechodíš, nemáš žádné právo si stěžovat na zvolené zástupce vlády ani opozice.
-8
Přesně tak!
(Fero Dibarbora - 100 bodov!) ????
-3
Proč mám pocit, že to celé bude o dost jednodušší. Minimálně v tom jak Lejno ke korytu přišla a co asi za tím bylo a je.
Ve skutečnosti se rozhoduje na jiných principech ve stylu něco za něco a kolem ní je hodně lidí, kteří podobným způsobem vládnou, ne nadarmo se jim říká koryťáci. Ona hádám je jen loutka, jak už to tak bývá. Čínské vodění loutek řekněme, to je ta diplomacie ve skutečnosti. Jen nad tím stačí více přemýšlet a hledat paralelní informace.
Volby jsou vždy předem dané, o všem rozhodují peníze, nikoliv prosťoučký lid.
To je asi vše k moudru cos tady "vysvětlil" hloupému Jindrovi a potažmo těm, kteří důvěřují nastavenému systému jak rudé právo hlupáčkům.
-4
Jen tak ze zvědavosti, jak mohou být volby "předem dané"?
Tím obecným dohledem nad nimi se zabývá poměrně dost lidí, tzn bylo by to minimálně dost drahé na uplácení...
-6
Xigo přece ví. On zná skutečnou pravdu. Hledá a nachází "paralelní informace". To jsou ty informace, které nám vláda a zkorumpovaná veřejnoprávní média tají. Čte rychle, než to smažou! A přeposílá na všechny!!!
Stačí přece zmanipulovat volby ve 27 státech a podplatit 27 vlád, aby do Bruselu poslaly 27 zkorumpovaných komisařů. Ti potom zvolí za předsedu/předsedkyni Evropské komise osobu, která byla předem vybrána tajným bratrstvem, které ovládá svět (nebo alespoň Evropu).
Je to jasné, je to komplot. Je to účelovka!
Čtěte rychle než to smažou!!! Hledejte paralelní informace. Jen tam je skutečná pravda! (Bacha ironie)
-7
Ooops.
K tomu není co dodat.
Pokud nechápeš, že celá struktura EU má k demokracii daleko, není o čem se bavit.
Ne, jsem už velký kluk, nehledám ideální řešení, ani si nehraji na Dušína. Jen se stavím na zadní, když vidím, jak fofrem směřujeme k socialismu. Nemohu s tím nic dělat, kromě remcání.
Prostě těch pár let chronologického náskoku co mám mě dávají úplně jinou životní zkušenost, která jak víme, je obtížně sdělitelná.
Správně si zmínil to ockovaní.
Salámová metoda. Nejdřív dobrovolné, nikdo nebude nucen. Pak přitahování šroubů buď očkován, nebo testy co 72 hodin. Pak 48 hodin pak zákaz pro všechny neočkované.
A i když to nezabíralo, rohodli se zavést očkovaní povinné pro lidi nad 60.
Jen válka na Ukrajině, která zastavila covid, tomu zabránila, aby to parlament schválil.
Takhle, nenápadně, vám berou svobodu aniž by sis to uvědomoval.
Jako když řekli, že každý slušný člověk se odposlechů bát nemusí když nedělá nic nekalého.
Já už to doklepu, ale vy,když se nevzpamatujete si dějiny zopakujete
-6
Vůbec nerozporuji, že EU je téměř stoprocentně socialistická. Dotace (zákonem povolené okradení pracovitých a úspěšných) čehokoliv jsou pro naprostou většinu netáhel přitažlivé jako pro feťáka dávka perníku bez které se již neobejde. To ovšem neznamená, že EU je nedemokratická. Většina netáhel a zelených magorů si demokraticky zvolila své zastupitele, kteří teď v Bruselu naplňují jejich šílené představy (představy, které jsou formovány postavami v zákulisí).
Píšeš, že nemůžeš nic ovlivnit a můžeš jen remcat. To je ovšem tvůj kardinální omyl. Kdo jiný než ty může ovlivňovat "téměř" vše? Nebuď líny, nevymlouvej se, zvedni prdel a choď k volbám. Už jsi začal přesvědčovat všechny své přátele, aby neseděli doma, neremcali a udělali něco pro budoucnost našich potomků? Nebo souhlasíš s xigem a jeho hloupým názorem, že všechny volby jsou předem rozhodnuté a je to jen divadýlko? To platí jen v diktaturách typu Rusko nebo Čína.
Vy všichni, kteří nevolíte a přenecháváte volby ultralevičákům jste plně zodpovědní za socialistickou EU.
-8
No počkej, tím "přenecháváte" ale nazančuješ, že má xigo pravdu a je tam nějaký "výchozí" výsledek (proti kterému se eventuálně dá bojovat).
On má Jindra (bohužel) pravdu, jako jednotlivec neovlivníš absolutně NIC, pokud nemáš fakt hlubokou kapsu, ze které to buď dokážeš uplatit, nebo legálnější cestou, ufinancovat masivní kampaň která ovlivní nějakou výraznější část veřejnosti.
Hlas jednotlivce je prakticky bezcenný...
-8
Xigo pravdu nemá. Naznačuje, že volby nějaká "tajná organizace" řídí v pozadí a volič to nijak neovlivní. Jeho názor je hloupý hned ze dvou důvodů.
1. Může si jít sednout do volební komise a na čistotu voleb sám dohlédnout. Případně podat podnět k přezkoumání.
2: Pokud by tady byla "tajná organizace", asi by neovlivnila jedny volby pro Bureše a komouše, další volby pro Fialu a hned následujíci opět pro Bureše bez komoušů. Xigova naivita je úsměvná, pokud tím zpochybňováním nesleduje něco jiného. Zeman taky říkal, že volby "mohou" být zmanipulované...
Jindra pravdu také nemá. Jeden člověk sám o sobě ovlivní jen málo. Ale volby jsou o součtu preferencí několika milionů jednotlivců. Kdo rezignuje na účast a jeho životním postojem je fatalismus neovlivní ani to málo. Každý může působit na své okolí, argumentovat a přesvědčovat. Pokud je ale ve společnosti převaha socialistů (myšleno - socialisticky pracovat a kapitalisticky být placen), je to (bohužel) demokratická většina, která si prosadí své. Výsledkem bude zadlužení, zchudnutí, ne-vývoj, pád na držku a několikagenerační splácení "ročního blahobytu na dluh". Rozumná společnost se z toho poučí a stejnou chybu nezopakuje. My rozumní nejsme. Pád na držku jsme si prožili za komoušů před plyšákem a už jsme v tom zase až po uši.
Socialismus si demokraticky volí většina společnosti. My ostatní to demokraticky respektujeme a snažíme se to za čtyři roky změnit.
Vzdělávejme se. Nevzdělaný volič nechápe vztah mezi vrtulníkovými penězi, inflací, ratingem mezinárodních agentur a obsluhou státního dluhu...
-8
Na tajné organizace hýbající celým světem v naprostém utajení může věřit jen někdo, kdo se nikdy nepokusil zorganizovat ani výlet v pěti lidech na Kokořín. Tím bych xogovu variantu uzavřel.
Jak vidíš, Jindra (bohužel) pravdu má. Jeden člověk ovlivní velmi málo, v celkovém pohledu tak málo že se to prakticky rovná onomu "nic".
Teprve dostatečné množství jednotlivců má sílu něco ovlivňovat, to je tuším onen demokratický princip.
Zásadní problém toho je, jak jsi zmínil v posledním odstavci, že to nevzdělané tupé stádo je prakticky vždy dostatečně početné, aby svou hloupou umanutostí dostávat "zdarma" zkurvilo jakýkoliv rozumný rozvoj.
I kdybych se rozkrájel, studoval politiku, ekonomiku a stal se nejvyšší autoritou na vedení státu na celé zeměkouli, nebudu mít větší sílu ovlivnit směřování republiky než Dežo Horváth, jež se největšího finančního úspěchu v letošním roce dobral, když odvezl do šrotu všechny radiátory z obecního bytu, ve kterém má uděleno bydlení.
Dokonce bych řekl, že mám možnost ovlivňovat mnohem menší, protože celá Dežova rodina "to půjde hodit" tomu, kdo jim slíbí zvýšení podpory libovolného druhu, kdežto já musím vyškolit celou rodinu na svou úroveň, abych je dorovnal (za nepravděpodobného předpokladu, že máme stejně velké "okolí"). Předpokládám, že vidíš rozdíl ve vloženém úsilí.
Tihle lidé se totiž nikdy nebudou identifikovat s někým vzdělaným, kdo trochu tuší co říká a vidí dál než na začátek topné sezóny. Nikdy nebudou přemýšlet v širším měřítku než je jeich přímé okolí, než je jejich osobní prospěch. To je bohužel fakt.
A jak už jsem se tu jednou zmínil, tohle je "vrozená vada" té nediskriminující demokracie, která nemá absolutně žádnou laťku kterou musí překročit občan hlasující.
-8
Myslel jsem to přesně tak, že by se měl vzdělávat Dežo Horváth a jeho rodina. Kde jsou problémy víme z "volební" mapy. Dežo však sám nezačne, tady musí fungovat škola a vzdělat jeho potomky. Plus stát musí nabídnout dětem atraktivní využití volného času s perspektivou růstu, když se dítě zlepšuje...
Stále tu ale budou strany, které vzdělané a přemýšlející voliče nechtějí. Jen jich (voličů) musí být co nejméně.
-7
Uvažování hostilního jedince je celkem prosté.
Přesvědčí co nejvíc lidí, aby volili antisystémové strany.
Tím negativně ovlivní výsledek voleb mnohem účinněji, než kdyby šel k volbám.
Jeho egoistická a paranoidní mysl logicky dospěje k závěru, že mnohem větší hodnotu, než účast ve volbách, mají nezvratné důkazy, že k volbám nechodil.
Problém není v tom, že by neměl koho volit, jde o úplně obyčejný alibismus.
-8
Víš, když si dáš do vyhledávače moje jméno, zjistíš že jsem se angažoval velmi. Nikoliv jako politik, ale jako komentátor, glosátor a snažil jsem se svoje, řekl bych zdravé pravicové názory prosadit.
A to i na velmi levicových Britských listech.
Vlastně zbytečný boj, kdybych psal cestopisy, nebo pohádky pro děti, bylo by to lepší.
My to prohráli už počátkem 90týcb, když jsme umožnili havlochartistům nám ukradnout tu revoluci. Tlustá čára, nepotrestané zlo plodí zlo, máme Babiše a Pavla.
Důvodů proč jsme selhali a argumentů, jak se z toho vykroutit bych mohl snést celou hromadu, ale byli jsme to mi, ti, kterým tenkrát bylo 30, kdo ten marasmus a přechod politické moci komunistů do moci ekonomické, připustili.
Bojuj, válči, věř, že něco změníš.
Já už nebudu překážet, jen remcat
-6
Nevím, zda jste to tehdy byli "mi", ale já byla už tehdy, stejně jako dnes, "my". Už tohle samotné znamená, jak moc to s tím "my" myslíš a vždy jsi myslel, vlastenče:-))
-7
Je to tak. Jeden volič, jedna kapka vody. A jedna kapka vody je zadarmo. Ale když hodně voličů vhodí svoji kapku do jedné nádoby, mohou naplnit. celý džbán. Jinak to udělají jiní voliči, nakapou svoje bezcenné kapky benzínu do jedné nádrže a mají natankováno zadarmo.
-6
Ještě jedna informace k volbám:
https://www.lupa.cz/aktuality/volby-snizily...
-1
Na toto jsem několikrát narazil, možná je blábol, třeba hledal jsem nějaký zdroj o Alence a nic.
-1
Třeba toto?
Svůj nesouhlas nad vládou ANO a SPD Schillerová vyjádřila v pořadu České televize Otázky Václava Moravce, který se vysílal 14. dubna 2024. Schillerová reagovala na dotaz, zda hnutí ANO splní sen exprezidenta Miloše Zemana a složí vládu s SPD.
„Jsem v názorech konzistentní, neumím si představit, že prozápadní hnutí ANO by bylo v koalici s někým, kdo volá po referendu o členství v EU a NATO,“ komentovala Schillerová v návaznosti na tehdejší volební průzkum agentury Kantar, ve kterém ANO získalo 34,5 procenta hlasů a SPD osm procent. „S Tomiem Okamurou bych ve vládě určitě neseděla,“ řekla. SPD před volbami usilovalo o referendum o setrvání v unii i NATO.
Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/schillerova...
0
Potom ale nechápu, čeho se bojíme! To se Bureš radši zbaví Motoristů, než aby mu Alenka začala dělat v partaji nějaký šprajcy.:-))))
-3
Je to stále to samé. Bureš má názor "vždy nahoru", ale za půl hodiny má názor "vždy dolů".
Je to ryzí oportunista a vždy udělá jen to, co je pro něj v daný okamžik výhodné. Protože je majitelem politické divize Agrofertu s názvem ANO a tím pádem i zaměstnavatelem Schillerové a Havlíčka jsou jejich názory, které někde vysloví, naprosto nepodstatné. Rozhoduje majitel.
Proto má Bureš nulový koaliční potenciál. Využije a podrazí. Spolupracují s ním pouze morální zoufalci nebo ti, kteří jsou stejní jako on.
-6
Asi tak - Bureš: Pane redaktore vy vždy lžete když mě citujete.
-4
Ty článku se dají triviálně dohledat
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-babis-s...
https://www.novinky.cz/clanek/domaci...
0
PŘIZNEJTE SE kdo ste volil SPD.
začínám mít japonské oči...
0
Seš si jistý, že to patří sem a ne do vtipů?
0
Omlouvám se,
přišlo mi to jako vhodná protiváha k "připraveným" volebním výsledkům.
0
Možná by to mohlo patřit i do "Potěšilo...", ale je to k (po)volbám.
Filip Turek se rozhodl řešit svoji nehezkou minulost podáním trestního oznámení na Denník N a vše se vyřeší u soudu (asi našim soudům věří, což je správné).
Potěšil mě Karel Havlíček (ten z ANO bude líp, ne ten Borovský). Dnes odpoledne v živém přenosu před sídlem Agrofertu po několika otázkách novinářů prohlásil, že tak, jak to psal Turek na asociálních sítích, tak to by on nikdy, ale fakt nikdy nenapsal. Fuj! To mu i celkem věřím, protože to není debil.
Dále prohlásil, že každý člověk (Turek) má právo se obhájit jak uzná za vhodné (tedy před soudem) a musí mu to být umožněno.
No to je slovo do pranice! Havlíček zdůraznil, že vše co říká není jeho soukromý názor, ale názor ANO.
Vyplývá mi z toho, že právo obhajoby u soudu nebude ANO upírat ani svému majiteli Andreji Babišovi, ani Tomio Okamurovi. Žádost o vydání poslance Babiše, která již byla Pražským městským soudem odeslána ve čtvrtek je tak čistě formální.
Potěšilo mě, že celé ANO zvyšuje důvěru v naše soudnictví a řídí se heslem "Padni komu padni".
Schválně, kdy to asi bude? Havlíček říkal, že vláda by mohla být v druhé půlce listopadu. Rozsudek by mohl Ščot vyhlásit už do Vánoc :-)))
-8
:-)))
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-cesi-jsou...
0
Doufám, že Macinka slib dodrží a trestní oznámení podá.
0
Já těmhle právnickým věcem nerozumím, ale někde jsem narazil na poznámku, že kdyby to fakt chtěli proti DenikN natvrdo řešit, tak nepodávají trestní oznámení, ale rovnou žalobu.Že trestní oznámení je jen takové mediální plácnutí do vody.
0
Může podat obojí, to se v tomhle případě nevylučuje, naopak když podá trestní oznámení i občanskou žalobu, tak to bude ještě lepší a bude větší sranda a smrad z toho rozpatlaného.
-1
Uvidíme, jak se to vyvine. Za Turkem (a celými Motoristy) stojí právnička a bývalá nejvyšší státní zástupkyně Vesecká. V minulosti byla Unií státních zástupců i Soudcovskou unií vyzvána k rezignaci. Odvolat ji nakonec musela vláda, pamatujete?
-6
Hrajou o čas. Oni vědí, že Turka ministrem spravedlnosti udělat nemůžou. Ostatně, tohle věděli už dlouho, o Turkovi se to dlouho ví, jen jim nedošlo, že novináři budou dělat svoji práci, a tak se tváří, že jsou teď hnedle strašně překvapení:-))
Musí toho Turka nějak zobchodovat, však jsou to taky političtí obchodníci, že?
Tak ho třeba zase vrátí do europarláče a k tomu mu přihrajou nějaké to dobře placené místečko v nějaké dozorčí radě státní firmy, možná ještě nějakého toho dalšího "čestného prezidenta" někde, čestné prezidenství má Turek moc rád.
Oni z toho vybruslí, jen není jasné, kolik nás to bude stát.
-6
Pardon, chyba, Turek neměl jít na spravedlnost, tam měl jít jiný politický obchodník. Turek měl jít na zamini po Lipavském:-))
Jeden už v tom má fakt guláš, v těch politických obchodech:-))
-6
a není to jedno? Varianta že "se" poskládá něco použitelného se rapidně blíží nule
-7
Poskládá a Babišovi to nedá zase tak moc práce. Půdou na kompromis, chtějí být ve vládě a nebudou chtít riskovat neschválení ve sněmovně.
-1
No, nejdřív se ustaví sněmovna. Ta bude hlasovat primárně o vydání k trestnímu stíháni Bureše a Okamury. Už teď jsou tam zaparkovány žádosti o vydání těch dvou od soudu.
Pak se ustaví vláda, která požádá sněmovnu o důvěru. Důvěra bude jasná podle toho, jak sněmovna posoudí vydání či nevydání hlavních aktérů soudu k trestnímu stíhání. Ale jak zde už někdo napsal, Burešovi by mělo být dovoleno se u soudu bránit, imunitu by neměl dostat. Je přeci nevinný, a když využije imunitu, tak se nemůže očistit, že jo?
Takže, jak bureš tak i Okamura si nechají tu imunitu schválit novou sněmovnou, a pak už je jednání o vládě brnkačka:-))
-6
Nějaké vydávání vůbec nepřichází v úvahu.
A první úkol nově zvolené sněmovny není vyřízování nějakých žádostí. Nejprve vedení sněmovny, určení výborů a jejich vedení. Pak bude pověření ke složení vlády a teprv až bude sněmovna stabilizovaná, tak se imunitní výbor začne zabývat žádostmi a až po jednání o vládě se budou projednávat nějaké žádosti, které jsou pro novou sněmovnu vedlejší a nepodstatné a pokud vím, tak není stanovený žádný termín do kdy to musí projednat, takže klidně za půl roku.
-1
Jasně. Psala jsem, že se nejdřív ustaví sněmovna. A zítra to nebude, vezme si to spoustu času. Teprve ta nově ustanovená sněmovna bude moci vůbec o něčem hlasovat.
-6
Věřím, že nějaký aktivní novinář vyšťourá, že Turek taky za mlada trhal mouchám křidýlka a nepustil v tramvaji sednout starou babičku. A bude mu to přičteno"k dobru". Co je proti tomu nějaký dozimetr, bitcoinová eskapáda nebo diletantsky vydrancovaný rozpočet, že?
-11
Akorát že nikdo z dozimetru či bitcoinu ani nekandidoval, natož že by se ucházel o ministerské křeslo.
A do roka a do dne budeme na to, čemu říkáš "diletantsky vydrancovaný rozpočet" se slzou v oku vzpomínat.
-7
Myslím, že slzu v oku budeme mít, až vyjde najevo, co všechno Stanjura při tvoření rozpočtu napáchal za zvěrstva. Pro začátek vyplouvá na povrch bordel na ministerstvu dopravy. Komické je, že Kupka argumentuje tím, že se vlastně tak strašně rychle buduje, až finanční toky nestíhají. Zlatým hřebem bude asi obrana a její prapodivné zakázky.
-4
To je sranda jak do teď lidi brblali a nadávali, že dosavadní vláda stavěla dálnice a silnice pomalu a když se jí povedlo zrychlit přípravu dalších úseků tak zase brblání a nadávání, že že to spolkne moc peněz.
Lidská blbost je vážně nekonečná
-7
Samozřejmě, že stavba dálnic spolkne spoustu peněz, ale tady jde o trochu něco jiného. Vidím, že Kupkovy argumentace k nesrovnalostem v rozpočtu mnohde padají na úrodnou půdu. Lidská blbost je vážně nekonečná.
-9
Jojo, když padá na úrodnou půdu argumentace Babiše a Schillerové, jaké že jsou "nesrovnalosti" v rozpočtu (přeloženo - není v něm dost peněz na všechno, co jsme voličům slíbili), je to pak těžký. Holt si tu druhou Babišovu vládu budeme muset zase vyžrat až do dna. (A stejně spousta lidí bude pak zas nadávat těm, co to po něm budou spravovat.)
-5
Když už máš ty závažné informace o nesrovnalostech v rozpočtu, tak čekám že nám je tady napíšeš.
-6
Copak může být ministrem zahraničí člověk, který běžně v hospodě půjčuje cizím lidem svůj mobil, aby za něj psali na sociální sítě "humorné" posty? Už jen tímto výrokem se pan Turek zcela dobrovolně a zcela sám deklasoval.
Jestli ono to nakonec nebude tak, jak před volbami říkal šéf partaje, které dělá Turek "čestného prezidenta", že totiž Turek není nácek, maximálně debil:-))
-6
Ad vydrancovaný rozpočet. Babiš dnes otočil, rozpočet navržený současnou vládou se měnit nebude. Zákon o rozpočtové odpovědnosti se měnit nebude. Čuchám v tom zase politickou koňskou handlířinu. Něco jako, vy se vzdáte Turka, já nenavýším rozpočet. Sliby voličům oželím, protože potřebuju imunitu pro sebe.
-7
Co si to ten Babiš dovolil! Takhle podrazit perka ...
-7
Ostatně ty tanečky kolem zaslání rozpočtu odcházející vlády nové sněmovně... to je zase galimatyáš:-))
Odcházející vláda nemá povinnost nové sněmovně návrh zákona o státním rozpočtu posílat. Žádný zákon ji to nenařizuje. Je to spíš úzus, který vzniknut tím, že volby do Sněmovny se přesunuly z logického termínu v květnu na říjen, kdy už není moc prostor projednat rozpočet nové vlády v nové sněmovně.
Ale i kdyby, podle zákona má vláda poslat rozpočet k rukám předsedy sněmovny. A kdo to teď je? Nikdo. Snad to nebudou posílat někam do Průhonic na adresu Andreje Babiše, který mimochodem nebyl zatím ani pověřen sestavením vlády, natož aby byl premiérem?
Či snad nedejbože to mají zaslat na Chodov do sídla Agrofertu?
Nebo Okamurovi na Prahu 6, kde bydlí, a o kterém se spekuluje, že snad by mohl být předsedou sněmovny, ale zatím jím není?
V roce 2021, kdy naopak předával vládu Babiš Fialovi, tak rozpočet do sněmovny poslali až po ustavení sněmovny, někdy v listopadu. No a nová sněmovna ho neschválila a nová vláda si udělala svůj vlastní rozpočet, o 70 miliard nižší, než navrhla Babišova vláda a ten byl schválen v březnu 2022. A taky to trvalo, vzpomínáte si ještě, že tam v roce 2022 bylo rozpočtové provizórium? A že se v podstatě nic nedělo?
Co jsou dnes tohle zase za lidové tance, to akt nechápu:-))
-4
https://hlidacipes.org/proc-jsou-volby-na...
-4
Jinak, nikdy není pozdě poučit se i z té aktuální historie.
V roce 2021 končící vláda pana Babiše pospala svůj, tak trochu upravený rozpočet (musel přeci reagovat na výsledky voleb:-)) do sněmovny 4. 11. Prezident určil, že nová sněmovna začne zasedat 8.11.
10. 11. byl/a zvolen/a předseda/kyně sněmovny. Výbory byly ustaveny 11.11. No a 11. 11. předsedkyně sněmovny rozeslala poslancům tisk č. 32 - návrh rozpočtu na rok 2022. A stejný den ho přikázala k projednání rozpočtovému výboru. No a tím celý legislativní proces skončil.
Vše je dohledatelné na stránkách Poslanecké sněmovny, nikdo vám nelže, vše je veřejné:-))
https://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=9&t=32
No a tím celý legislativní proces skončil. Nová vláda napsala nový rozpočet na rok 2022 a poslala ho do sněmovny, dne 11.2. 2022, dostal číslo tisku 144 a prošel celým legislativním kolečkem:
https://www.psp.cz/sqw/historie.sqw?o=9&T=144
Mezitím samozřejmě bylo rozpočtové provizorium.
-2
já zas čuchám oposmlouvu... doufám že nemám pravdu..
0
Turek rozhodně nemá moje sympatie, to jen pro pořádek...
Ale... Nějak nechápu proč se všechno tohle jeho svinstvo (pokud je to pravda) objevuje zrovna až teď :-O Do politiky se cpe už pěkně dlouhou dobu, dokonce ho stihli poslat i do europarlamentu. Předtím se o jeho "závadnosti" nevědělo??? Nebo to tenkrát ještě tolik nevadilo???
Prostě zase některé "novinářské m***y" asi ucítily momentální šanci vybít si svoje zklamání z výsledků voleb na "zničeho nic se objevivších kompro materiálech"...
Kde všichni byli když se tahle kreatura začala teprve objevovat v politice??? :-/ Kdyby takhle zarputile fungovali už tenkrát, možná bysme o něm už dávno ani neslyšeli...
No comment :-(((
-3
To zase není tak složité. Pokud by zůstal řadovým poslancem, nejvýš v nějakém výboru a necpal se na post ministra a ještě k tomu na tak mezinárodně prestižní post, tak by celkem bylo ticho a nechali by to být, protože by nemělo valný význam to vytahovat. Proto to taky nikdo nezveřejnil před ani po volbách do europarlamentu, kde nikoho nezajímá a nemá tam téměř žádný vliv.
-5
Mně to přijde přes čáru i tak... Kdo má takovéhle názory, teda, hlavně je blbec veřejně i prezentuje, nemá co dělat v žádné veřejné funkci :-( Ani na vesnici...
-2
Máš pravdu, to nemá, ale to platí pro slušnou společnost, která bohužel se docela rychle začíná vytrácet. Stačí se podívat na to jak téměř nikomu nevadí, že máme trestně stíhaného premiéra budeme mít trestně stíhaného předsedu sněmovny. Co provedli a že jsou stíhaní se vědělo už hodně dlouho před volbama, přesto byli zvoleni, a budou jmenováni a zvoleni dál.
Turka by lidi zvolili také a tam hrozilo, že kdyby to zveřejnili, že by mohl dostat těch hlasů o dost víc, podobně jako u Babiše.
-5
A co vlastně provedl ten budoucí trestně stíhaný předseda sněmovny tak strašného? Jak to, že je trestně stíhaný za bilboard, který poukazuje na současnou realitu a někdo jiný si zcela beztrestně vyvěsí na veřejnou budovu Putina v pytli na mrtvoly(a to teď vůbec nejde o to, že je to zrovna Putin)
-7
Člen slušné společnosti ví, tomu není potřeba nic blíže a už vůbec ne polopaticky vysvětlovat.
-9
Oháníš se sice slušnou společností, ale realita je spíše taková, že tohle bys ani vysvětlit nedokázal, protože v tvé sociální bublině je jasně ukotveno, kdo je tady padouch a kdo hrdina. A aby bylo jasno, já tady za nikoho nelobuju, jen se snažím vidět věci nezaujatě, což se dnes moc nenosí.
-5
"za nikoho nelobuju, jen koukámna věci nestranně"... Kde já už tohle safra jen slyšel :-)
-9
"nezaujatě" - už je to tu zase :-)))
Přesně tohle o sobě tvrdí právě ti zcela jednostranně zaujatí. A nejenom tady.
Ještě přidej selský rozum a vysokou školu (posranýho) života ...
-8
No právě :-/ Dneska se přehlíží už kdejaké svinstvo a ta hranice "společensky snesitelného" pořád pomalu ale jistě roste :-( Co nebude nikomu vadit za 10 let? Prokázaná vražda???
-1
Když mohl být ministrem spravedlnosti téměř celé volební období někdo jako Blažek nebo MO Černochová tak to už by mohl dělat ministra vnitra rovnou třeba Kájínek a ministra práce a sociálních věcí dejme tomu Diego Kotlár. Myslím, že Turek je proti tomu co bylo ve vládě za individua doteď nebe a dudy.
-9
Zrovna včera jsem poslouchal kanál Deníku N
https://www.youtube.com/watch?v=GMw8_yeU83M
Můžeš jim klidně do komentářů napsat, že jsou m*d*y.
A odpovídaj tam i Lelkovi (od 10:30) ...
Mimo jiné, hranatýho turka už řešil i soud, není to nic novýho.
-7
Takže je to tak jak jsem si myslel a předpokládal a pokud nekecají, což se nedá vyloučit, mi to potvrzují.
-3
Že mohl někdo pustit do sítě další informace o našem hranáčovi úmyslně v tuhle dobu, to je možný i pravděpodobný. Ale nebylo to nic překvapivýho, nebo nečekanýho, už toho o něm kolovalo dlouho hodně. Ale nevinil bych z toho zrovna novináře.
-6
Nojo, s ním se v tomhle náhlém zveřejnění dost spekuluje.
-5
Zdroj se nedovíme, můžou to být sami novináři, někdo kdo se vyděsil z toho co by mohlo nastat a nedá se vyloučit ani nikdo z jeho blízkých a z Motoristů. Ať byl záměr dotyčného jakýkoliv, tak je rozhodně dobře, že s tím vyšel a nastartoval to.
-4
Souhlas. Osobně sázím spíš na politický boj o koryto, než na "novinářské m***y".
-6
Ba né! Jsou za tím "Struktůry":
https://www.stream.cz/udalosti-ludka-stanka...
;-)
-2
Nepochybně, jen by to chtělo vědět jaké :-)
0
Volby v roce 1990.
Ptá se jedne ex-soudruh druhého:
Koho budeš volit?
...no to je snad jasné, komunisty!
Já vám, ale v které straně?
0
Protože vládnoucí klika trochu podcenila situaci a nerozjela tuhle štvavou kampaň už před volbami, doufajíc, že motoristi nemají šanci na pět procent, tak budou kolem sebe kopat teď, jak ta chcípající kobyla.
-7
Ááájéé, Motorista Sobě přišel prudit na cyklistický web ...
-8
Ale no tak. Kdyby to byla "vládnoucí klika", tak si piš, že by to vytáhla už před volbami. Teď už vadí někomu úplně jinému.
-5
Tak tady tak koukám a napadá mě, kde já už ty uniformní "mínusšestky" v poslední době viděl :-)
-6
Tím se vůbec nezabývej. To jsou sociální sítě. Někomu holt nestačí, že žije jeden posranej život v reálu, tak si na sítích pořídí 10 stejně posranejch dalších virtuálních životů. A myslí si, že si život vyřešil.
Vůbec si těch mínusů nevšímej.
-6