https://www.crussis.cz/eshop-crussis_krosove...
https://www.crussis.cz/eshop-crussis_krosove...
https://www.crussis.cz/eshop-crussis_horske...
Mě vse líbí spíš s motorem OLI Sport.
To třetí mělo být s motorem Panasonic.https://www.crussis.cz/eshop-crussis_krosove...
Nejdřív bych si ujasnil nač budu kolo používat (terén/město/turistika), kolik do toho investovat a pak vybíral/porovnával typy s osvědčenou značkou středového motoru, předpokládaného dojezdu a kapacitou baterie (ta se u většiny solidních prodejců dá osadit podle potřeb zákazníka). Ale jestli si dopředu rozhodnutý kupovat "podle líbivosti", pak jsou jakékoliv rady zbytečné ...
No myslel jsem jaký motor je lepší.Jinak jezdím lehčí terén.Cyklostezky polňačky.
Tak Bosch a Panasonic jsou echt, ale taky asi nejdražší a jak psáno níže levné kolo s těmito motory se projeví na zbytku kola, třeba taky mrknout kolik stojí dokoupení další aku, asi nejdražší položka na kole, pak dostupnost servisu. Výhodou Bosch může být, že některé nabíjecí stanice mají přímo kabel na nabíjení bez vození nabíječky sebou, aspoň tak jsem zaznamenal na Lysé hoře. Pokud jde o prolomení 25 kilometrového omezení výpomoci třeba pohledat na webu zda to jde, je to černota, zásah do elektroniky a padá tím záruka.
První dva odkazy jsou stejné a na tom kole ty subtilní pláště oproti masivnímu rámu vypadají až směšně, pokud tě potáhne motor, tak není důvod nedopřát si vyšší pohodlí a grip širších pneumatik.
Osobně bych rozhodně bral značkový motor Bosch nebo Panasonic, pak Bafang a až nakonec nějaké OLI.
Osobně bych ale nechtěl nic s převody Eagle SX a celkově mi je značka Crussis nesympatická.
Taky je potřeba si uvědomit, že u kola se značkovým motorem za 45 zbývá na cyklistické komponenty tak 15, všimni si, že to s Panasonicem za 45 je hůře osazené, než to druhé. a 45 tis. je značně kompromisní částka na kolo se slušným středovým pohonem.
Jsou ty Oli opravdu tak špatné? Nemám s nimi žádnou zkušenost a známý teď o jednom kole s tímhle motorem mluvil, tak jak moc mu to mám rozmluvit. :D
Nevím, ta značka mi nic neříká. Pohon elektrokola není vrtačka, vyladit to aby to správně reagovalo na šlapání jezdce aby se to chovalo příjemně a přirozeně není jen tak.
Jsou věci, kde dává smysl vzít ověřené řešení. Taky to není věc za pá korun, kterou v případě poruchy zahodíš a koupíš novou, je značná pravděpodobnost, že budeš potřebovat servis jako třeba když máš auto.
Tohle je typické inženýrské řešení. Schopný inženýr programátor to prostě vyřeší. Jestli ne na první pokus, tak s druhým updatem to už musí chodit. Tak mne napadá, dělají se na firmware elektrokol update?
A neschopný inženýr programátor zabije i slušný hardware, jak jsem si vyzkoušel na jednom levném telefonu ne moc ověřené značky. A update to nezachrání, pokud výrobce žádný nevydá.
O motorech OLI mne informoval technik velkého prodejce a servisu elektrokol, který tyto motory servisoval a měli školení se servismanem z italské firmy, co OLI vyrábí a dodává. Motory OLI Sport mají torzní snímače, kroutící moment 83 Nm a jeho zkušenost je, že nejsou poruchové. Nejvíc si pochvaloval, že se dá motor softwarově nastavovat ve všech relevantních parametrech. Dál jsem nepátral, protože mám Bosche.
Crussis nebrat! Nejhorší eletrokolo i kolo, co jsem kdy v životě měl.Snad 1000 poruch za rok v jednom kuse až z těch mých reklamací byl prodejce zoufalý a výrobce se k tomu raději neznal. Naprostá hrůza! Dnes, po 5-ti letech denního ježdění a neustálých opravách a údržbě v servise a zhruba 5000 km najeto = kolovrak...
...i Liberta z roku 1986 byla lepší a spolehlivější.