reklama

Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

Je čas přijít s novým tématem. Téma roušky je už vyčerpáno, začíná být hodně nudným.

Přicházím s novým tématem a sice naše školství.

Dosavadní stav našeho školství před koronavir nákazou byl velmi málo efektivní. Armáda učitelů v nespočtu školních budov vyučovala anebo se snažila vyučovat. Ve skutečnosti dělala mentora svým studentům a žákům. Velký prostor pro efektivní výuku nebyl. Značnou část hodiny zabrala kontrola docházky a zápisy do třídní knihy. Opakování učiva z minulých hodin, kde učitel tahal z žáka alespoň nějaké stopy požadovaných vědomostí. Zbývající žáci a studenti se nudili, pokud teda zkoušený neměl nějaké komediální vlohy a neudělal ze zkoušení show.
Pak následovala snaha o výklad učiva přerušovaný ukázňováním žactva, aby dávali pozor, nevyrušovali, nehoupali se na židli, nedloubali se při výkladu v nose a podobně. Na výuku zbývalo málo času, pokud se ve třídě vyskytoval expert nebo dva schopní zrušit hodinu, tak jakákoli výuka přišla vniveč.

V současnosti žáci doma, školní budovy zbytečné. Měl jsem příležitost shlédnout ukázkovou hodinu virtuální výuky a byl jsem velice unešen.
Talentovaný učitel předváděl skutečně kvalitní výklad učiva, tady zrovna matika. Do toho správné a pěkně podané odpovědi žáků. Jaký kontrast proti tahání odpovědí málo připravených trpitelů u tabule. Hodina měla spád, látka vysvětlena pregnantně, kvalitní odpovědi naučených žáků byly pro výuku přínosem

Tak já myslím, že by to tak mohlo zůstat též jak skončí ta nákaza. Děcka bych už do škol nevracel. Učili by se všichni doma jak dnes. Kdo má zájem se naučí na přijímačky anebo maturitu a kdo nemá zájem, toho žádný mentor s rákoskou u tabule k učení nepřinutí, trychtýř žádný učitel nemá.

Výuku každého předmětu by zvládl jeden nejlepší učitel v republice pro každý obor. Pro budovy škol se jistě najde jiné využití a pro velikou armádu již zbytečných učitelů jiná práce. Systém lehce doladit za pochodu a mohlo by to tak zůstat již napořád. Co vy na to?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tak snad radši zpátky k těm vyčpělým rouškám :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jen takový detail - kdo s těmi dětmi bude doma?!?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Přece ti zbylí volní učitelé. A ne doma, ale v těch prázdných budovách škol ;-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: evcas
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A proč ne? Pronajmou si nějakou třídu v uprázdněné škole a mohou tam být s dětmi na které rodiče nemají čas, teda pokud se najde dostatek rodičů ochotných jim za takovou činnost platit, aby je to uživilo. Mladší děti lze dotovat. Ostrahu starších puberťáků a studentů už musí rodiče financovat sami, pokud je nevedli k zodpovědnosti a spolehlivosti. V opačném případě jim nezbývá, než si najít některého zbylého volného učitele, který by to za ně dělal.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Přesně - pokud by jim za takovou činnost byl dostatek rodičů ochotný zaplatit.

Proč by měli rodiče platit za povinnou školní docházku, která je doposud zdarma!

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Opakuješ se svými argumenty. Povinná je školní docházka, školní, to znamená výuková za účelem edukace.

Dozorování dětí už si musí rodiče zajistit sami, podobně jak v době po vyučování mimo školu. A že stále opakuješ to samé, připadáš mi tak trošičku natvrdlá. No nic, sorry.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Koukám, že tvoje metoda výuky bude vskutku revoluční.
Před tabulí i za tabulí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Zajímavý nápad s těmi učiteli- já mám lepší:zrušit cestování a všechna zajímavá místa nabídnour v televizi jako virtuální prohlídku! Lidi se stejně jen poflakují po celém světě, přenášejí bacily a nemoce, kdeco nachytají a dovezou domů kde to přenesou na sousedy a spolupracovníky! Mají si vše prohlédnout v posteli- bude lepší vzduch(odpadnou letadla a autobusy zájezdů a cestovek). Ještě popřemýšlím nad zrušením zemědělství a obchodů- dřív nebyly a lidé si potravu vypěstovali/upekli doma zdravou, tímpádem nepotřebovali lékaře, zrušit i je.... Co ty na to, poutníče(cyklo)- nevylepšíme to? ;-) :-)) :-)))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jen pustě žvaníš bi-cyklisto. Jenom žvaníš.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A ty snad děláš něco jiného?!?
Nebo to máme brát jako reálnou vizi?!?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

:-O ....to si budeme podobní- jen jsem rozvinul tvoji "vizi" do jiných oblastí! :-) :-))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Kdo je s dětmi doma teď, když rodiče pracují? Ale dobrá, u malých dětí asi tak do 10 roků, tj. do čtvrté třídy muselo by se to nějak řešit, třeba školní družinou. Ale děti starší deseti roků pokud rodiče nezanedbali jejich výchovu už mohou být doma samy.

Na druhém stupni zš a na středních školách je už rodičovský dozor dětí zbytečný a pokud ne, tak rodiče někde udělali chybu, špatně děti vychovali, ale takoví rodiče by si měli za dozorování svých dětí platit, proč by to měl financovat stát?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Cožeto?!?
Spousta rodičů šla teď právě kvůli dětem ona ošetřovačku. Proč si asi myslíš, že ji prodloužili z 9 dnů na … přiznám se, že nevím na kolik dní a hodlají zvýšit náhradu mzdy!!!

Pokud covid nebyl, byly děti v družinách v kroužkách, hlídali je chůvy, prarodiče...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

U menších dětí možná ano, ale u starších dětí stejně si ty kroužky platí rodičové. Anebo ať si seženou ke svým puberťákům a studentům chůvy, případně ať angažují prarodiče, pokud na to prarodič přistoupí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ty ses nemohl normálně narodit a vyrůstat jako dítě a být v kontaktu s mnoha jinými dětmi.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Virtuální výuka opravdu nebrání dětem v kontaktu s jinými dětmi, teda nebude bránit až skončí ta karanténa. Tady žádný problém není. Děti se mohou kontaktovat s jinými dětmi jak libo, jen aby už ta karanténa skončila. Dosud je to omezeno jenom tou nešťastnou karanténou.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tohle cos napsal je ale úplně něco jiného něž co si napsal v úvodu a o patro výš.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

V úvodu to byl jen takový nástřel tématu. Vám k dořešení předložena skica.

A mimochodem, co jsem napsal podle Tebe jiného?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Svůj úvodní komentář jsem zakončil slovy: "Systém lehce doladit za pochodu a mohlo by to tak zůstat již napořád. Co vy na to?"

Tak nevidím žádný rozpor s úvodním komentářem.
Dolaďujeme za pochodu a já vám dávám prostor k vyjádření konkrétních a konstruktivních návrhů, co vy na to.

Pokud někdo začne mimo téma o mé teplotě a podobně, musí očekávat odpověď jakou dostal. Konstruktivním komentářům jsem otevřen.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Po dobu karantény v pořádku, to problém není, ale mimo ni to je nesmysl, nereálné.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

To není kvalitní komentář. Jen takové nepůjde to. Na to nejsem zvědavý. Já zase tvrdím, že by to šlo a že je to reálné. Ty jsi jenom líný myslet, tak začni myslet a nelelkuj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ne, nepůjde... Některé rodiny mají už teď problém (a ne zrovna kvůli koronaviru, ten problém měli už předtím) vyjít s penězi, a Ty jim k tomu hodíš na hrb pořízení počítače, minimálně s MS Office aktuálnější verze (ten rozhodně není zadarmo a snad všechny školy neumí učit a používat nic jiného)... A nebo také těch počítačů více, když budeš mít těch dětí víc a výuka pro každého z nich pojede ve stejnou dobu.
Plus si v nějaké zapadlé prdeli (čili pár kilometrů za hranicemi většího města) nedovedu představit použitelnou konektivitu na nějaké "videokonference" a další podobné vylomeniny. A opět, to také není zadarmo, resp. je spíše drahé jak prase :-/ Pro tyhle skupiny lidí tedy rozhodně.

Argument, že by jim to měl dotovat stát neberu, to rovnou může provozovat ty školy jako dosud...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Jarda
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tak chudobných dětí, které by nedisponovaly tabletem ani počítačem v republice není mnoho. Jistě jsou ale spíše záležitost jednotlivců, než v masovém měřítku. U nás teda ve škole našich dětí takového spolužáka neměli žádného, kdyby ano, vědělo by se o nich, děcka by o takových mluvily. Ale samozřejmě v celorepublikovém měřítku se takové děti vyskytnou. Nic, co by měl řešit stát centrálně z Prahy. Víc záležitost obecního úřadu, jak takovým dětem pomoct.
Například umožnit výuku na počítači někde v místnosti obecního úřadu anebo prostě ať těch pár dětí dojíždí dál do školy klasicky. Tyto případy lze považovat za děti se speciálními potřebami. Úkol pro místní odbor školství ve spolupráci s obecním úřadem.

Totéž děti bydlící v nějaké lokalitě bez internetového signálu. Takových lokalit není mnoho ale jistě existují. Taky úkol pro obecní úřad ve spolupráci s odborem školství. No tak jim zajistit nějaký prostor, kde signál mají, popřípadě dojíždění do klasické školy . Nic pro Prahu a vládu, je to pro místní samosprávu.

Nutnost Office? K čemu jako? Office je výhoda ale nutný není. Pustit si výklad centrálního učitele lze přes běžný prohlížeč. Videokonferenci není třeba. Úkolem centrálního učitele není kontrola, jestli děti při jeho výkladu nevyrušují a dávají pozor. Kde by přišel, kdyby měl kontrolovat děti v celé republice? Zpětnou vazbu jak se dítě s výukou vypořádává lze například formou kvízu známého třeba u článků na iDnesu. Otázky probírané v tématu, k nim několik odpovědí, jedna správná.
Vyhodnocení? Tak například z 20 odpovědí jsi zodpověděl 16 správně. Pak osobní statistika, např správně odpovídáš v 75,8 % případů. K tomu celorepubliková statistika správných odpovědí, např. 63,5 %. Jsi nad průměrem ale pokud chceš studovat střední školu, žádná sláva. Na běžné méně náročné učiliště to stačí. (Uvádím to jako příklad)

Úkoly k posouzení pro příjimačky výš lze vypracovávat v běžné sadě pro Windows. Office opravdu není třeba.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Možná by neškodilo podívat se na statistiky, kolik rodin žije v hmotné nouzi.
Tohle opravdu nemůžeš posuzovat pohledem pražáka.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

To chce makat, aby nebyli v hmotné nouzi. Tak makej, ať neobohatíš statistiku člověka v hmotné nouzi taky ty Radko:)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Dej jim práci, budou makat.
To není o tom, že by makat nechtěli.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Žádný nikomu práci nedá. Ta doba už skončila, kdy stát dával lidem práci. Dnes se lidi o práci ucházejí. Aby mohli být úspěšní, tak musí něco umět, tedy mít zaměstnavateli co nabídnout, aby se ucházeli úspěšně.

Anebo nabídnout své služby jako OSVČ, ale to je už náročnější. V obou případech soustavné vysedávání na internetových diskuzích k úspěchům při ucházení o práci nevede. Ba naopak, ti kteří už práci mají, snadno o ni přicházejí, pokud holdují své závislosti na diskuzích v době určené pro výkon práce, tak na to si Radko dej bacha. Já nemusím, mám docela slušný důchod ale přesto se omezuji. Pořád je co udělat. Práce na zahrádce abych nemusel všechny potraviny nakupovat a taky v lese aby bylo čím topit a les byl jak tak v pořádku vyžaduje čas, který nemám neomezený. Taky pro důchodce má den jenom 24 hodin. Nemohu si napsat 25, s tím že hodina na oběd, přece panko:) Tak to pochop, proč ti neodpovídám hned na všechno, i tak ti věnuji času víc než zdrávo. Teď jdu sázet zeleninu do truhlíků, ať nemusím nakupovat sazenice, když si je umím sám vypěstovat.

Tak to je právě o tom tvém: "Dej jim práci, budou makat."
Mně nikdo žádnou práci nedává, přesto jí mám dostatek, víc než stíhám. Potíž je v tom že ti chudí lidé většinově makat nechtějí, jen čekají až jim někdo dá nějakou práci, zaměstnání nebo místo. Jenže to už nikdo nedává, ta doba už tak nějak víc než třiceti roky pominula.

Jestli se ti to nelíbí, neměla jsi před třiceti roky cinkat klíči. Já ale tu dobu pamatuji a tak vím že taky tenkrát byli někteří lidé přičinliví a ti měli, vedle nich pak lidi zdechlí, kteří nikdy nic neměli a takoví nemají nic ani dnes. Jen tu svobodu nepracovat a žít z podpor, tak to tenkrát fakt nebývalo. Tenkrát dostával práci a musel makat každý a to ať chtěl nebo nechtěl. Nic po čem bych dneska smutnil i když některým lidem by to bylo užitečné.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Aha, takže už jsme u politického školení.
A nevyhrožuj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

...když to čtu, tak se mi zdá že asi žiješ ne jiné planetě. Kolik slušných i vzdělaných lidí "se nabízí" firmám ve svém okolí a bez úspěchu- musejí za prací cestovat a tímpádem část příjmu pohltí náklady na cestu nebo ubytování. To je tzv. "socialistická" demokracie a kapitalismus novodobých podnikatelů a menších firem u nás- přijmout výkonného člověka(nejlépe se živnostenským listem aby se nemusel starat o odvody/benefity a kdykoliv jeho služby ukončit)- pokud možno vyloučit Roma,mladé nezkušené a starší(sice zkušené, ale málo výkonné a moc"kecající") nad 50 za pokud možno co nejnižší plat.O práci se přijde snadno a nemá s tím nicvysedávání, kouření a diskuse v prac. době- dnes si málokdo dovolí zústat doma i na PN/OČR! I když se situace lepší, stále zůstává možnost zaměstnat se ve vybraných oborech a profesích mimo bydliště- nejlíp v zahraničí, protože doma se žádná firma do výchovy mladých odborníků nehrne(čeká až mu je podle potřeb dodá stát). Máš štěstí, žes na jisté penzi- na druhou stranu se divím tvým naivním(i když správným) názorům odtrhnutým od reality při zkušenostech z dob dávných a porovnání se zahraničím- samože ne s bývalými státy soc. bloku...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Já jsem nikdy Tebou popisovanou zkušenost neměl, za socialismu ani pozdějšího kapitalistického tržního hospodářství, kdy někdy byla nezaměstnanost dost vysoká, já jsem vždycky práci měl a tak se nezlob na mne, Tvé problémy nejsou mými problémy a nemám s nimi zkušenosti.

Jednou se mi stalo, krátce po revoluci, to tenkrát byla nezaměstnanost dost vysoká. Rozpadlo se družstvo kde jsem dělal, nově vzniklí sedláci si rozebrali dobytek domů na svá malá hospodářství, žádný z nich neměl zájem o zootechnika, aby mu počítal těch jeho 15 z družstva přivedených kraviček. Do konce měsíce můj zaměstnavatel skoncoval. Přesto já jsem druhý den pracoval v jiné firmě, nové profesi a na jiném pracovišti. Chce to jen mít co nabídnout a být ochoten dělat cokoli. Nikdy jsem si nemohl stěžovat, že bych neměl žádnou pracovní příležitost. Tak snad jenom nechápu situace vás, kteří tak nemůžete sehnat práci. Nepovažuji to za svoji chybu, tak mne omluv za případnou sociální necitlivost k vám podobným.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ono to někdy může být skutečně složitější.Také mám tu zkušenost,když rušili st.statky,tak jsem bez problémů šel pracovat do JZD,ta se potom restitucemi zmenšovala a lidé se propouštěli.I pak jsem ihned sehnal práci,tenkrát u nás v Plzni otevírali Baumarkt.Pak jsem současně pracoval ještě v autoškole,nakonec jsem se musel rozhodnout pro jedno.Tak jsem roky pracoval v autoškole.Mezitím ale stále běžel čas a roky přibývaly.Každý zaměstnavatel chce zdravého a schopného zaměstnance.Já jsem nakonec skončil po operaci srdce a s následnou epilepsií jako nezaměstnaný.Posudkoví lékaři tvrdí,že mé práci nic nebrání.Nikdo ale nechce agronoma,profesionálního řidiče,traktoristu,učitele autoškoly,který nesmí řídit motorová vozidla,obsluhovat stroje,pracovat na směny,v noci,ve výškách atd...Jak říkám,nebýt mi skoro 50 a mít potvrzení zdráv a schopen,bylo by to bez problémů,ale takhle?A po té epidemii koronaviru bude ta šance ještě menší.Žádný zaměstnavatel si nechce zatěžovat hlavu tím,že by přijal člověka,který něco nesmí dělat.Každý chce mladé a schopné dělat všechno.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

To je fakt docela k prdu.
Takhle když to na někoho vybalíš, i kdyby potřeboval lidí hromadu, nemáš šanci, protože ta omezení jsou děsivá.

Napadá mě, tak nějaká ta telefonní centrála, pridit lidi telefonem a nabízet jim něco, co nepotřebují, jestli to ještě funguje a bude fungovat.
Kauel od nás to měl podobné, dělí závozníka, ale v šedesáti koulet ty sudy je dost drsné živobytí.

Jseš jako houslista, co přišel o dva prsty na levé ruce.

Možná něco v IT, ale musel by si se asi hodně toho naučit.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

No právě.Všechno,co napíšu do životopisu,že jsem kdy dělal a mám v tom praxi,tak dělat nesmím.K čemu mi je řidičák na všechny skupiny,když mi ho sebrali?Profesní průkaz,osvědčení pro učitele,oprávnění na VZV?Na práci v zemědělství mně také nikdo nepřijme.I šmejda,co nabízí vysavače,chtějí s řidičákem.Naposledy před rokem jsem chvíli byl u bezpečnostní agentury,kde jsem si mohl vydělat i 2000Kč měsíčně z toho zaplatit nájem,být měsíc živ a zbytek si uložit na horší časy.Teď už rok jsem bez práce a bez koruny.Jak říkám,teď po koronaviru bude spíš poptávka po mladých a zdravých,kteří budou schopni za jeden plat pracovat za dva.Docela si říkám,že by pro mně nebylo špatné ten koronavirus dostat a zemřít na něj.Měl bych rázem po problému.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Davide, mám jednu otázku: Píšeš že jsi rok bez práce a bez koruny.
Tak proč nebereš podporu na pracáku? Bez práce by jsi byl dál, ale nějakou korunu by Ti snad dali, abys hlady neumíral.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ach jo.
Podpora v nezaměstnanosti se vyplácí jen za určitých podmínek. Když je nesplňuješ, nedostaneš nic.
Stejně tak další dávky, které vyplácí sociálka. A můžu ti říct, že důvod "umírám hlady" fakt nikoho nezajímá.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Poměrně jednoduché.Nárok na podporu má ten,kdo byl asi půl roku v pracovním poměru.Já jsem u bezpečnostní agentury pracoval na dohodu o provedení práce.To znamená,že člověk může mít práci v pondělí,nemusí jí mít v úterý.Neví,jestli bude mít za měsíc dvacet směn,nebo jednu.Přestali mně zaměstnávat po tí,co mně dvakrát odvezla z práce v obchoďáku záchranka v bezvědomí.Vedení obchodu si prý nepřeje,abych tam dále chodil,kazí jim to obchod a prodavačky se mně prý bojí.Nikdo nechce zaměstnance,který najednou upadne v křeči na zem a s očima v sloup a pěnou u pusy se tam pomočí.Posudkoví lékaři jsou ovšem názoru,že pokud se to nestane pětkrát týdně,tak o nic nejde.Ovšem běžnému českému zaměstnavateli stačí,když vůbec taková možnost existuje,nebo když se to stane jednou.Víc toho člověka vidět nechce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Mě to neříkej, já to vím. Řekni to Cyklopoutníkovi. Ten objevuje Ameriku.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Radko, jsi taková nakyslá baba. Typická hysterka. Dokázaly by jsi vůbec někdy diskutovat bez těch hloupých poznámek, jako tady toho tvého "ach jo"? Chápu že jsi nervově slabá, ale aspoň si něco o sobě uvědom.

Jsi permanentně ironická. Nemůžeš napsat normálně jednoduchou informaci? Nemá nárok.
Já to nevím, nikdy jsem na podpoře sociálky nebyl. Nepovažuji to za svoji chybu i když ty možná ano.Já teda ne.

A co se týče Davida, no tak se musí hledat jiné řešení, když nemá nárok ale když sem budou chodit lidi jak ty Radko, žádné řešení se nebude hledat, protože ty každého jedině tak otrávíš. Jdi konečně do hajzlu a přiklop nad sebou dekl.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Osobní impertinence pomíjím, chápu že bez toho nemůžeš být. Tak snad se ti ulevilo.

To "ach jo" znamená, že místo toho, aby sis nejprve zjistil, jak to vlastně s podporou v nezaměstnanosti je a jak je to s ostatními sociálními dávkami, tak mu to tady rovnou nabízíš.
Sorry, ale nápady tady sázíš jeden za druhým, tak máš určitě čas si i dohledat, co je jak reálné než to vypustíš do klábosnice.

Na co David má a nemá nárok, to netuším a nebudu to zjišťovat, protože to je jeho osobní věc.
Pokud tě to zajímá, zjisti si to sám.
A hlavně si nezapomeň zjistit, zda vůbec stojí o záchrannou akci a zakládání témat ke své osobě.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Osobní impertinence Radko ty potřebuješ jako koza mrdání.

Já si nepotřebuji zjišťovat jaké je to s podporami, protože jak jsem říkal, nikdy jsem na žádné podpoře nebyl. Ty máš zjevně více zkušeností, protože lidi jak ty bývají odevšad vyhazováni coby první a pak běží na sociálku pro podporu.

Já si o tom myslím že taková podpora, to znamená i negatívum. Je to rezignace na všechno. Získáš v hlavě software zaměřený jak vyžít s podporou, jak udržet podporu, na co máš a nemáš nárok, v důsledku to očistec, ne-li peklo.

Je třeba vyhledávat zdroje příjmů a ne stále přemýšlet jak vyžít s vždycky nízkou podporou. Člověk si na podporu snadno zvyká, já to vidím kolem sebe, každý kdo ji bere nadává a fňuká jak s tím málem musí vyžít. To raději to hladovění, protože hladovění motivuje.

Tak a teď už přestaň otravovat. S ničím smysluplným pro Davida jsi nepřišla. Jsi tu sice pečená vařená, ale opravdu zbytečná.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Cyklopoutníku, k tomu tvému "mrdání" bych něco měl.
To, s jakou chutí se chováš nechutně, mi taky strašně připomíná Jindru.
Pokud se cítí ohrožen, napíše něco tak odporného, že tím svého oponenta ve většině případů odradí od další diskuze.

Já tomu říkám "tchoří taktika", ale chová se tak i Skunk pruhovaný, někdy též zvaný Skunk smradlavý, který se u nás ale nevyskytuje:

"Skunk se v nebezpečí obrátí proti vetřelci zády a je schopen vystříknout odporně zapáchající sekret pachových žláz až na vzdálenost 3,5 m a obvykle docela přesně zasáhne oči útočníka."

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ale Jindro, nic není k prdu. K prdu je tak akorát provaz, ale ten je k oběšení a na to je vždycky čas.

Ty tady na Davida vybalíš, že Tě nic kloudného nenapadá. Já nechci říct, že jsi měl mlčet, chtěl jsem říct, že jsi měl počkat. Klidně třeba čtyři dny, však David zrovna teď hladověním neumírá. Je nás tady hodně chytrých, já mezi ně nepatřím, ale když ti chytří dají hlavy dohromady, pak vysoká pravděpodobnost, že něco dobrého někoho napadne. Ostatně napadnout taky může i mne hloupého něco, občas se mi to stává. Jen aby se nám David do té doby neoběsil, když píšeš, že je to k prdu:)

No nic, kolikrát jsem přemýšlel, když jsem dělal ty své kšefty OSVČ, kdybych přišel o řidičák. Jistě by to byla komplikace, své činnosti bych musel zredukovat na ty, které lze dělat bez auta, ale žil bych dál, i když bych měl nižší příjmy. Nicméně hlady bych rozhodně neumíral. Podrobněji pokud bude zájem o řeč, tak po telefonu anebo přes psaníčka. Zdravím do Popovic:)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

No, když "jedeš sám na sebe" a vidíš, jak se to co děláš, nebo ten pro koho děláš, řítí do kopru blbě se ti spí, a pochopitelně promýšlíš alternativy, co bys mohl vlastně dělat, když se to opravdu sesype a to tak, že totálně. Asi jsme si tím prošli všichni, já několikrát, a v podstatě pořád mám nejen plán B, ale i C a D.
Jenomže k tomu tě vychoval život v nejisté době.
Pokud si byl nastavem v režimu "zaměstnanec", tedy poctivě makáš, a pak máš padla, a o nic se nestaráš, chceš mít klid, odpočinout si, a pak zase v háku poctivě makat, nejsi připraven a nepromýšlíš další písmena plánů. A pak, když tě ještě najednou hendikepuje nemoc, a fakt se stáváš pro většinu zaměstnavatelů nepotřebným, je to fakt najednou jak rána palicí.

Já vím co bych dělal, možná bych překládal, možná bych obchodoval se sklem, možná bych učil, možná bych si sednul do recepce nějakého hotelu, kde by se jim hodilo těch pár jazyků.

Co z toho můžu doporučit Davidovi?
Nevím.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ahoj Jindro, reaguji na Tvé poslední věty: "Co z toho můžu doporučit Davidovi? Nevím."

Já též nevím. Neexistuje totiž žádný univerzální recept co má dělat někdo, kdo přišel o práci, nemůže ale chtěl by pracovat.

My, tedy každý z nás se můžeme podělit o zkušenosti, které máme, anebo zkušenost, kterou má někdo z našeho okolí. Téměř nikdy z toho nelze udělat nějaký recept. Nicméně se nás tady s Davidem dělí o své zkušenosti málo z nás. Každý jenom kafrá, mínusuje, ale to Davidovi nepomůže, ani když Davida překrásně polituje.

Chtělo by to založit o Davidvi zvlášť téma, protože David ve své situaci jistě není sám jediný. Tady se s každou odpovědí zužují sloupce, chtělo by to alespoň začít na nové větvi, protože tohle nelze řešit dvěma nebo třemi komentáři.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ale, ale, nejprve plamenné řeči jak pracovat může každý a když poznáš konkrétní případ nahazuješ zpátečku?!?
A přesně takhle je to i s těmi dětmi ve školách.
Nastavit tvrdé podmínky je snadné.
Ale nastavit podmínky tak, aby se pak nemusela řešit každá individualita zvlášť, to je velmi náročné.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Zas se chováš jak pičča Radko. Žádnou zpátečku neházím, to jen ty soustavně odvádíš řeč od tématu. Normální nakyslá hysterka.

Nastavit podmínky je potřeba. O tom žádná i když ty s tím nesouhlasíš. Problémy je třeba ale řešit tak jak přijdou i když jsou sebesložitější. To ty v tom tvém skleníku kanceláře nevíš, tak alespoň nekušuj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Nastavit podmínky tak, aby se pak nemusela řešit každá individualita zvlášť Radko nelze. Pokud teda nemíníme rozhazovat peníze z vrtulníků, aby si každý posbíral tolik kolik potřebuje. Někteří tobě podobní takové podmínky už navrhli. Samozřejmě že je to blbost, ale tobě podobní lidi nikdy nic takové nepochopí.

Pak ještě bychom mohli přidělovat každému stejný bakšiš. Každý by dostal své peníze, bylo by to vyřešeno. Nemuseli bychom řešit individualitu žádnou:))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

No tak, kdo je tady p..a, to je víc než jasné.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jsem rád, že už alespoň souhlasíš Radko.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Omlouvat se netřeba- nepsal jsem o sobě, ale o zkušenostech známých v okolí(já již také důchodce). Já měl problém se zaměstnat před 25-ti lety. Po úraze jsem byl na plné inv. penzi a pro omezení hledal jakoukoliv možnost si "přilepšit". Bohužel, předpisy a nařízení pro zaměstnavatele byly ohledně invalidů takové, že jsem o nic ani "nezakopl". Pak zákon dovolil pobírat penzi i pracovat, ale zase firmy a podniky raději platili pokuty než by zaměstnali(a nemohli propustit) invalidu- to je zase má zkušenost. Teď se to lepší, ale to už nepotřebuji, příjem mi stačí bohatě...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

No, je to tak.
Pokud je zaměstnání hednikepovaného nákladnější a méně efektivnější než pokuta, či poplatek, firma ji raději zaplatí. Je to levnější.
Nás se tohle nikdy netýkalo, protože musíš mít snad nad 25 zaměstnanců, aby vznikal apovinnost vytvořit pracovní místo pro hendikepovaného, ale vím, že v Německu firma za to platila dost velké prachy.
A přitom nějaký fyzický hendikep u programátora by vůbec nebyl problém. Ale na trhu práce hendikepovaní programátři prostě nebyli.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tebe je tady škoda, ty bys měl dělat alespoň poradce Plagovi, Maláčové a Babišovi aby se to naše školství zlepšilo a dostalo nad světovou úroveň aby si z nás ostatní sedli na zadek, když to všude dělají tak špatně.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Škola a celé školství je strašně tradiční nástroj vzdělávání. Každý tím prošel a každý do toho vidí. Nikdo nemá rád změny a ve školství už vůbec ne. Pamatuji si to pozdvižení v národě, když Petr Vopěnka razil nové pojetí výuky matematiky v nejnižších ročnících. Chtěl jen změnit způsob výuky počtů z doby Marie Theresie. Národ i kantoři se tehdy z toho málem po...
Nevidím tedy vůbec žádnou šanci pro tvou reformu i kdyby to byla mantra spadlá s nebe, jako že není.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Já bych to naše školství strašně tradičním nástrojem nenazval. Vhodnější výraz je zkostnatělý nástroj. A právě tomu dávají nové podmínky vzniklé koronavirem příležitost k radikální změně. Jedna z věcí, kde může být epidemie koronaviru ve výsledku přínosem do budoucna.

Theresiánské školství snad se už může stát minulostí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ty to nepochybně vymyslíš za nás.
Ty si pán dokonalý, který má dokonalé rodiče a především dokonalé děti, které nepotřebují přímý kontakt s ostatními a dosahují vynikajících špičkových výsledků a které jsou vzorem všem méně dokonalým.

Docela bych rád vidět tu realitu :-))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

No takhle tvrdě bych to nenapsal, ale ze způsobu tvého cestování je jasné, že ti osamělé cestování nedělá žádné potíže. To není úplně běžné. Prostě ten sociální kontakt nepotřebuješ tolik, jako je obvyklé. Z toho usuzuji, že jako introvertovi ti ani to vzdálené vyučování nepřijde nijak špatné a nevhodné. Prostě by ti to vlastně asi vyhovovalo. To není běžný český standard.
Prosím neuraž se, tvoje cesty obdivuji a jen se snažím fabulovat, proč ti současné vzdálení vyučování připadá vlastně vyhovující.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Brahma
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Něco jiného je život v dospělosti nebo dokonce v pozdější dospělosti a něco jiného je v dětství a dospívání, tam je ten přímý kontakt s ostatními pro drtivou většinu velmi důležitý.
V populaci bude určitě pár jedinců, kterým bude vyhovovat samostatná a individuální výuka a ostaní kolem něho ho jen ruší a společná výuka s dalšími ho jen brzdí. To samozřejmě určitě jde řešit individuální výukou, ale to bude opravdu jen o pár jedincích v celé populaci.

Většina dětí a dospívajících musí mít nad sebou dohled jinak po pár dnech začnou vyvádět nepředstavitelné věci.
Navíc pochybuju, že většina rodičů by byla finančně schopná zajistit ten fantazírující nápad byť jen z části uskutečnit.
Individuelní výuka je velmi náročná na všechny i finančně.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

ad: "Většina dětí a dospívajících musí mít nad sebou dohled jinak po pár dnech začnou vyvádět nepředstavitelné věci."

Toto jsme už řešili dříve. Jenom bych se opakoval. Škola je výuková služba a nikoli dozorovna. Pokud děti potřebují dozorovnu, musí jim to zajistit rodiče anebo si holt své děti kvalitněji vychovávat, aby dozorovnu nepotřebovaly.

Jinak pravda, individuální výuka je náročná finančně. Tady jsi však nepochopil, že by nešlo o výuku individuální. Naopak o výuku centrální, finančně ve srovnání s individuální nepoměrně nenáročná.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

"Škola je výuková služba"- a mezi její povinnosti patří zajistit po dobu pobytu ve škole bezpečnost a ukázněnost dětí! Tedy vlastně suplují rodiče nejmíň polovinu(i více) dne- takže je i "dozorovna". Tys do školy nechodil, rodíče tě učili doma? Celý tvůj nápad je úplný nesmysl(slušně řečeno)- víc k tomu není co říci.....

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Když k tomu nemáš co říci, měl jsi mlčet.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Pokud nejsi přístupný diskusi(tzn. přijmout/vyvrátit argumenty druhých),měl bys mlčet ty a vůbec neprezentovat svůj nedomyšlený "inovační" názor!

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

jj, oprávněně kritizuje inkluzi, ale hned by ji chtěl nahradit jinou, ještě divočejší :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Pro bi-cyklistu: Odpověděl jsem Ti v jiném komentáři.

Pro rondu: Nepochopil jsi vůbec nic. Jakou inkluzi v tom vidíš? Kvalitní výklad učitele pro celou republiku a nejen pro jednu třídu není žádná inkluze.

Jestli vidíš inkluzi v předpokladu stejných schopností se naučit u všech žáků v republice, no tak nebuď natvrdlý.

Těch výkladů učiva klidně může být víc pro různě chápající žáky. Vícerychlostní výklady.

Pro průměrné žáky, pro lehce podprůměrné, pro ty slabé a naopak pro lehký nadprůměr a pro velmi schopné žáky. Tak si můžeš Rondo vybrat. Začal by jsi výkladem pro velmi schopné žáky, skončil bys kurrwa, to mi hlava nebere, ale přece nejsem tak blbý, v diskuzích se vždycky snažím a jsem schopen diskutovat. No tak zkusím ten průměr. Pořád, těžké. Musím to vzít polopatě, vyberu tedy výklad pro ty slabé. Sláva, vida, už to chápu. Ani to moc nebolelo a potom že myslet bolí. Teď najedeš na výklad pro průměr a pokusíš se pochopit taky tamto. Tak se můžeš dostat dokonce i mezi chytré. Jakou že v tom vidíš inkluzi? Já vidím víceméně pravý opak, ahoj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Á pán je odporník, ví jak řídit stát, z jakých borců sestavit národní manšaft, kterej bude všude vyhrávat ...
Takovej malej Andrej. Jen zatím nevstoupil do politiky

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: AV
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ale připravuje se zdatně...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Schopným a introvertním studentům by to mohlo vlastně vyhovovat. Méně schopní se nedonutí studovat a jejich vědomosti a znalosti budou nulové. Nebude kdo by jim prostě skláněl hlavu do té knížky, nabo je nutil poslouchat. No a ta škola má ještě mnohé další výchovné a sociální úkoly, než jen to učení předmětů. Jen co to zkončí, tak se mnozí s velikou úlevou do té školy za kamarády a i oblíbenými kantory moc rádi vrátí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Brahma
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Škola má hlavně jednu podstatnou úlohu - děti se učí zvládat sociální kontakty, získávají reálné kamarády a nepřátel, a to se doma u PC fakt nenaučí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tak to teda zase prrrr, radko! Včera navečer jsem si - náhodou, zopakovat to neumím - otevřel na PC nějakou čínskou akční hru: proti mě jely tanky a já je musel zlikvidovat. Což se mi moc nedařilo. Takže od včerejška díky počítači vím, že čínský tankista je můj nepřítel a měl bych se mu na kole vždycky vyhnout :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Airline
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Učitel má učit, ne ve škole dělat drába. Skloňovat hlavy studentům do těch knížek jde i nějakým mechanickým zařízením, pokud takové zařízení potřebují. Ale poslouchat učivo stejně nikdo žádného studenta ani žáka nedonutí. To už musí každý sám.

Za kamarády anebo oblíbenými kantory až skončí ta karanténa mohou chodit kdykoli, bez toho aby byli omezováni stanovenými vyučovacími hodinami, jak dosud. Virtuálně mají začátek a konec výuky kdykoli, úplně dle jejich volby.

Jaké další výchovné a sociální úkoly, než naučit vše co mají podle osnov. Nějaké výchovné a sociální mytí mozků jak se v některých našich školách praktikuje může přece veřejný rozhlas a televize, například ta ČT1 atd. Ve školách nebude žádná škoda, když to skončí bez náhrady.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tak já jsem ještě na vysoké škole rád chodil studovat do studovny Universitní knihovny. To prostředí mi prostě nedovolilo lelkovat jako doma. Když jsem se zamiloval, studoval jsem se svou budoucí nastávající dohromady a v tu dobu jsem měl jedny z nejlepších výsledků. Ona byla mnohem důslednější a soustředěnější než já. No a v současnosti se mi mnohem lépe pracuje v práci než doma a tak do té práce rád na kole dojíždím, ač bych mohl pracovat doma. Prostě ne každému to doma vyhovuje.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Brahma
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jeden dotaz - učils někdy?

Z první ruky, od manželky: šesťáci komunikují přes web a zasílají nafocené příklady v počtu patnácti z šestadvaceti. Pro ostatní by se tedy mohla školní docházka zrušit úplně, stejně trajdaj v partičkách po městě. Však na ÚP žádné vzdělání nepotřebují ...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: PepikW
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Přála bych mu třídu ve skladbě - no, ať nejsem moc krutá tak 1/3 žáci z běžných rodin, 1/3 děti ruských spoluobčanů a 1/3 děti našich nepřizpůsobivých spoluobčanů.

Věkově, no, třeba tu 5./6. třídu.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

No právě. Při virtuální výuce toto všechno odpadá.

Žádná škola opravdu reálně nemá na to aby v jedné třídě kvalitně vyučovala motivované děti vedle dětí z jiných kultur společně s nezbednými dětmi nepřízpusobivých spoluobčanů.

Vehementně vnucovaný projekt inkluzívního školství už snad s ostudou padl jako projekt totálně nefunkční, vypracovaný evropskými sociálními inženýry. Krachnul.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A jak ty děti ruských a nepřizpůsobivých spoluobčanů donutíš k výuce doma?!?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Sociálním inženýringem :o)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: PepikW
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Nepřizpůsobivé nedonutíš nijak.
Ruské děti a nejen ruské ale prakticky všech nečesky mluvících národů není běžně třeba k výuce nutit.

Právě virtuální výuka jim umožňuje speciální výuku mluvčím, který perfektně zvládá jejich jazyk ale taky perfektně mluví česky. Může pak celou cizojazyčnou komunitu vyučovat jediný učitel v celé republice. Bude učit nezávisle na místě bydliště dětí a místě speciálně pro jejich jazyk zaměřené školy. Osobně v tom vidím velký přínos a možnosti.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Podobně plamenně k nám mluvívali o budoucím komunismu. Taky žádný problém, jen samá pozitiva :-))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Další taková sprejařská parafa, ke které se nemá smysl vyjadřovat.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Úplně stejná, jako ty tvoje nedomyšlené vize a bláboly.
Jediné, co z tvých textů čouhá, jak sláma z bot, jsou finance. Ať si to zaplatí...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Moje názory možná nejsou na 100% domyšlené. Co se týče financí tak asi nemáš představu co taková údržba školních budov s vydržováním naší armády učitelů, nepedagogických pracovníků, tj školníků, údržbářů, uklízeček atd stojí. tak to jsou ty finance.

Tobě zase jako sláma z bot čouhá neschopnost anebo neochota přemýšlet. Zmáháš se pouze na nějakou sprejařskou parafu a víc dohromady nic.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Hele ty sprejerská parafo, cos vymyslel ty ? Zhlídnul ses v nějakém vzorovém nahraném videu, se špičkovými jakoby žáky, za všech okolností plně soustředěnými. Takhle fungovat ale umí jen zlomek lidí při home office, natož běžných školáků.
Žij si svou sci-fi, ale netlač ji tak brutálně a uber na osobních útocích v tvém způsobu "diskuze". V některých momentech jsi mi tím připomněl Palmiče, když mu někdo kopnul do báboviček (např. "neschopnost přemýšlet" :-))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Osobně útočíš hlavně ty, v tom si nijak nezadáš s polohysterickou Radkou, sprejerská parafo.

A co se týče těch žáků, teda špičkových jakoby žáků. Samozřejmě že to nejsou žáci. Spolupracují na virtuální výuce, víc než žáci jsou ve skutečnosti brigádníci, ale to na věci nic nemění. Klidně by to mohl dělat i dospělý zaměstnanec, ale od vrstevníka to žák lépe přijímá.

Že je třeba to naše theresiánské školství inovovat je víc než jasné. Současné školství je zbytečně vysoce nákladový a málo efektivní moloch. Pokud nějak inovován, tak v poslední době jen k horšímu, například ta inkluze, tak to bylo to pravé sci-fi sociální inženýrství, které kvalitě edukace v našich školách jen uškodilo. Centralizovaná virtuální výuka je jednou z možných cest k nápravě.

Kontrolní otázka: kolik žáků bylo schopno se v takové inkluzívní škole vůbec něco naučit? Myslím z těch, kteří měli ambice se vůbec něco učit? No tak vidíš. A mně budeš vykládat že běžný žák se doma není schopen naučit, běžný, tj ten který má zájem se něco učit. Ti kteří zájem nemají se stejně nic nenaučí ať jde o klasickou anebo virtuální školu je to stejné. Virtuální je alespoň ve srovnání s klasickou mnohem méně nákladová a schopna ve výsledku ušetřit, nebo jinak lépe využít tu armádu málo efektivně pracujících učitelů.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Je vidět, že vůbec nemáš ponětí, co je to mít ve třídě rusky mluvící dítě, které je tady v Česku jen proto, že tu pracují jeho rodiče.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

"rusky mluvící dítě, které je tady v Česku jen proto, že tu pracují jeho rodiče."

Co s ním jako? Pokud česky neumí a přichází do nějaké čtvrté třídy, tak nemá šanci kvalitně výuku zvládat.

Právě to by mohli řešit centrální učitelé, zajišťující výuku v mateřském jazyce všech podobných dětí v celé republice. Učitel klasické školy musí pracovat speciálně s jedním a to je pro výuku ostatních dětí zátěží.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Děti ruských imigranů jsou problémoví studenti? Nemám o tom ponětí, tak se ptám. A pokud ano, tak proč? Jezdí sem k nám jen debilové?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Brahma
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ne, určitě nejsou debilové. To vůbec není o jejich inteligenci.
Ale často jsou to děti, které jsou vytrženy ze svého prostředí a tady jsou jen kvůli tomu, že tu pracují jejich rodiče. Být tady ale nechtějí.
Ve třídě nepracují, nespolupracují.
Nechtějí se učit česky, nezajímá je okolí.
Nicméně učitel je nějakým způsobem musí ohodnotit a nemůže je nechat propadnout, protože tatínek leccos zasponzoruje. A navíc by to ani nebyla dobrá vizitka školy.

Uvědom si, že tyhle děti sem přijedou s rodiči, nemají žádnou přípravu na výuku češtiny a vrazí je tady do školy.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

"Nechtějí se učit česky, nezajímá je okolí."

To je ale jejich problém a ne náš. To pak měli sedět doma, když je to tu nezajímá. Tento argument neberu. A jestli tatínek leccos sponzoruje, tak ať prioritně zasponzoruje speciální potřeby vzdělávání svých dětí, když se už sem se svými dětmi nastěhoval a nezůstal s nimi doma.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Už vím, koho mi připomínáš.
Nebyl si na školení u mocného Kim Čong-una?!?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jenže s takovými lidmi se budou ty děti setkávat i v běžném životě.Nebudou se setkávat jen hloupí s hloupými a chytří s chytrými.Musejí se tedy naučit spolu vycházet.Spolu obývají svět.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A co jim brání?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Prozatím nic.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Změř si teplotu, myslím, že máš silné příznaky.....

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: mildakh
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ale kušuj, nětáraj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Mildo - co perník? Už je snědenej? U nás se tohle ani nedává z plechu na porcelán, než by to vychladlo už to je snědený :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Airline
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ještě mám na tácu poslední kousek, nechávám si ho na zítřek ke snídani :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: mildakh
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A to vydržíš? Tomu se říká pevná vůle, to já bych nedal a nevydržel to nad ani hodinu :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Účelem školy není děcka něco naučit, to je jenom postranní efekt.

Účelem školy je ty malý smrady držet někde zavřený, aby nedělali bordel po městě, zatímco jsou rodiče na rachotě...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Autor: Radler
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Od toho jsou přece pasťáky a bývaly i polepšovny, které byly neuváženě zrušeny. Škola není od toho aby suplovala rodiče nevychovaných dětí, kteří na výchovu nestačili. To si musí financovat nějaký denní stacionář, pro jejich děti, které dělají po městě bordel. V takovém stacionáři anebo polepšovně se mohou pokoušet nezvedená děcka dokonce i vyučovat.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 27.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Nezapomeň si v noci přenastavit hodinky.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Lanna
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Neotravuj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Hele, vždyť se dá furt jezdit na kole. Já právě vyrážím. Opravdu není důvod pro takové a podobné záchvaty ;-P

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Nevíš jaká je hodnota R pro Českou republiku teď aktuálně?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Lanna
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ani Járada Cimrman by to líp nevymyslel. Už jsi to přednes svýmu poslanci?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: abernathy
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Teď jsi mě dost zarazil: nejenže nevím, kdo je mým dealerem mercedesu, ale také nevím, kdo je mým poslancem a senátorem. To bude asi tím, že ti poslední dva jmenovaní jsou pro mě naprosto zbyteční a nemám potřebu je vyhledávat.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Airline
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Hlavně že víš, kdo je tvým nepřítelem :o)))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Byl by to bezesporu zajímavý systém,ovšem nevychovával by lidi,ale stroje.Na jednu věc je vždy možné nahlížet z více pohledů a nejde říci,který z nich je správný.Je prostě jiný.Tihle žáci by vždy při řešení stejného problému postupovali stejně.To nemluvím o tom,kdyby ten jeden nejlepší učitel na světě třeba zapomněl těm žákům říci,že Země se otáčí kolem Slunce.Pak by to celý jeden ročník nevěděl.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Já myslím že cosi na tom je. Současný učitel taky nenahlíží z více pohledů, nabízí jen jeden pohled a to ten svůj.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Zdislaw
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Takhle nějak to plánoval Hitler,nebo komunisté.Ideální člověk s ideálními vlastnostmi a znalostmi.A s jedním pohledem na věc...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Mám sestřenici učitelkou na prvním stupni ZŠ. Teď v době zavřených škol z domova tři dny v týdnu je přes počítač napojena na své žáky, tedy - na jejich rodiče. A ti prostě to učivo prý nejsou schopni pochopit nebo jen dosti těžce. Je to z důvodu skutečně tak obtížného učiva nebo to je dáno tím, že tihle rodiče už "vystudovali" ten idiotský systém po roce 1989 a začala se tak projevovat amerikanizace českého školství?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Airline
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jako nevím proč by se rodiče měli ZASE ZNOVA, a to ještě jinak než byli učeni sami, mordovat s nějakými školními hovadinami, které jsou jim v drtivé většině, jak už jistě za celou dobu zjistili sami, v životě vlastně nakonec úplně k prdu... Kromě toho mají i jiné důležitější starosti, např. živit rodinu a starat se o ni ;-) A mít místo v hlavě na vědomosti, které je živí.

A pokud vím, ten, kdo má učit je především škola... Nechávat to na rodičích mi přijde jako celkem alibismus. A když už, tak by třeba učebnice měly být dělány tak, aby je taky chápal i někdo jiný než jen učitelé...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Jarda
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Včetně toho např. moje dcera od základky chodila domů s tím, že sice měli učebnice (asi hlavně proto, aby se měli rodiče v základu vůbec čeho chytit:-))), přitom výuka jela trochu jinak než jak to bylo v těch knížkách :-( Takže abych s tím ještě trávil večery po práci a zkoumal co se po mně, a jakým způsobem, vlastně chce, tak to jako pardon, ale takhle fakt ne :-( Divím, se že bývalka, na rozdíl ode mne, tohle všechno zvládala...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Jarda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Naprostý nesouhlas.
Školní docházka pro děti je ekvivalentem práce u dospělých a vzdělávání je obrovská kulturní vymoženost. Každá vyspělá společnost na to dbá a není možné to nechávat na jednotlivcích, to je cesta do pekel. Buďme vděčni za naše osvícené panovníky, kteří tomu v našich končinách kdysi dali systém a řád, to nás výrazně posunulo o několik levlů výš.
Nevymýšlej broskvoviny.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: bara2
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Také jde o to,že současný systém učí jedny vycházet s druhými.Jakýkoli systém,kde by byl člověk vychováván individuálně,bez přímého kontaktu s ostatními,by potom,později, v té práci,znamenal problém.Jak byste chtěli řídit nějaký kolektiv lidí,kdybyste se s ním nikdy před tím fyzicky nesetkali?Takhle můžete naprogramovat stroje,lidi ten kontakt potřebují.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: DAVID7001
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Báro ale ti naši osvícení panovníci byli otevřeni pokroku.

V mariánsko thereziánských dobách se jezdilo kočárama , nákladní doprava pak potahy taženými zvířaty, její nástupce Josef II a další pak dohromady nic, snad jen ale už císař Ferdinand postavil v monarchii první železnice. V jeho době to byl pokrok. Další nástupce Franz Josef dále zdokonalil vlaky, v jeho době začala jezdit auta a lítat první letadla. Osvícení panovníci byli otevřeni pokroku, bez jejich podpory by byl například železniční pokrok nemyslitelný. Osvícení panovníci nepochybně posunuli pokrok o několik levelů výš.

Jen v tom školství Marie Theresie dala v našich končinách vzdělávaní národů systém a řád, to je pravda. Jen ten pokrok od jejích dob ve vzdělávaní národů víceméně ustrnul. Koronavir přinesl příležitost na tom něco změnit, ale zabedněnost většinové veřejnosti asi všechny příležitosti vzdělávacího pokroku zmaří, tak se bude naše školství dále plácat v mariánsko thereziánských dobách, ač je pokrok v informatice doslova raketový, naše školství celý pokrok svého oboru ponechává na zemi, škoda.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Mě nepřesvědčuj. Jednoznačně NE.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: bara2
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Nepřesvědčuji Tě. Jen publikuji své názory. Jestli jednoznačně anebo nejednoznačně NE, je pro mne fakt vedlejší. Já jsem pouze napsal úvahu k Tvému komentáři s využitím faktů z historie našich osvícených panovníků, které Ty tam vzpomínáš.

A když jsme u těch osvícených panovníků, až na vyjímky (zde Ferdinand) panovali od své instalace až do smrti.

Dnešní rádoby osvícení panovníci panují do konce období, pokud nejsou mimořádné volby. Jejich motivace k nějakým pokrokům dohromady vůbec žádná, pokud teda nejde o pokrok v pumpování státní kasy anebo pokrok ve zmanipulování voličstva, aby se udrželi další volební období u koryta.
Chtějí přečkat do dalšího volebního období v klídku a pohodě pokud možno. Proč by měli organizovat jakýkoli pokrok ve vzdělávání, když jim to na volebních preferencích nepřidává?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tohle nefunguje ani na dospělé.

Třeba v té výuce jazyků.
Existuje spousta programů, vzdělávacích pořadů, i počítačových aplikací, které umožňují interaktivní výuku. Jsou i on-line lektoři.
A naproti, u té mašinky, nesedí žáček, který by raději lezl po švestce, ale silně motivovaný dospělý jedinec.

Může tě to dostat na nějakou úroveň, ale aby ses dál posunul, potřebuješ učitele a osobní kontakt.

Technické prostředky jsou jistě dobrým pomocníkem a mohou zefektivnit výuku, zvlaště u lidí, co mají zájem se cokoliv naučit nebo dozvědět.

Ale zásadní zatím zůstává učitel, osobní kontakt s ním, a u dětí bych řekl tuplem.
A škola, už to tu bylo řečeno, nejen vyučuje, ale i buduje sociální vazby a sociální inteligenci.
To přes obrazovku nedáš.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Právě že sociální vazby a sociální inteligenci ve školách moc nebudují. To víc dětské kroužky a zájmové skupiny, například skaut a podobně.

V samotných školách to bývá tristní. Buď jeden extrém, třída o přestávce ponechána absolutně bez dozoru, učitelka na kafíčku o přestávce kdáká ve sborovně se svými kdákajícími kolegyněmi, děti si pak dovádí jak jen chtějí.
Druhý extrém, škole došla trpělivost, děti vyhnány o přestávce na chodbu, kde povinně dokola korzují pod dozorem pedagoga, sociální inteligenci a vazby to rozvine minimálně.
Vyskytuje se též střed. Učitelka ve třídě celou přestávku s dětmi. Nerelaxuje, neodpočívá ani o té přestávce. Unavená pak děti peskuje aby nehlučely, neběhaly po třídě, nevířily prach, chovaly se ukázněně.

Jak to buduje sociální vazby a sociální inteligenci dětí je ve všech případech otázkou.

Výuka nějaké teorie o sociální inteligenci a sociálních vazbách je popelkou. Záležitost kusovek vyučovacích hodin, které se víceméně prokecají. Sociologie ani psychologie se na základkách vyučuje minimálně, pokud vůbec. Na středních školách snad nějaký úvod k úvodu, pokud nejde o obor na psychologii a sociologii zaměřený.

Bylo by nepochybně co probírat, aby studenti a děti věděli základy sociálních vazeb a sociální inteligence, jak navzájem spolupracovat, jak budovat výchovu dětí a spokojená manželství. Místo toho šílenosti v podobě návrhů výuky nasazování prezervativů, taky s tím jsme se už setkali. Teorie budování sociálních vazeb mezi dětmi, prarodiči a manželkou, kde nic tu nic. Podobné je to ve výuce organizování akcí a budování pracovních kolektivů. Vysoká rozvodovost a stresující prostředí v zaměstnání je logickým důsledkem tohoto stavu.

Jako rodič bych opravdu na nějaké budování sociálních vazeb a sociální inteligence svých dětí rozhodně na školu nespoléhal. Z tohoto důvodu bych škole ponechal jenom to vzdělávání za předpokladu, že bude vzdělávat dostatečně efektivně.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Si nemůžu pomoct, když to čtu, vnímám tu dikci, členění, údernost, téma, jako je například averse vůči učitelům, napadá mě, že by se mohlo jednat o disociativní poruchu identity, to snad ani není možný, aby tady diskutovalo tolik jedinců s podobně vyhraněnými názory.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Šíravníku, pokud vím, tak zrovna ty máš na ty poruchy dokonce i papíry:))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ten papír si viděl na vlastní oči nebo jen papouškuješ to, co tu uvádí Jindra?!?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Se čestně přiznám, že tvoje příspěvky nečtu, po pár větách větách mě to rychle přestane bavit.
Takže je hodnotím spíš jen vizuálně, nebo jak to říct - intuitivně - cítím z nich jakýsi přetlak, hyperaktivitu, grafomanii, exhibicionismus, či sebestřednost, asi tak nějak, od každého něco.
Takže by mne vůbec nepřekvapilo, kdyby si člověk s podobným problémem těch nicků pořídil víc, a když je bude používat šikovně, tak ten jeho problém nebude tak očividný.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Padá trolej, že ano Šíravníku? Však máš na to papíry, tak nepřetěžuj palici, moh bys zblbnout úplně. Měl bych Tě pak na svědomí.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Nemohu souhlasit, u to "ponechání bez dozoru" kdy si dětský kolektiv dělá co chce, je jistou lekcí sociálních vazeb, i když občas velmi drsnou.

Pamatuji si na to "bago" oblíbenou zábavu o třídu, o dvě starších výrostků. Zahajoval to vždycky nějaký primitiv. Sebral slabšímu čepici, a už si ji přehazovali mezi sebou. Zdaleka ne všichni. Pár blbečků. Pak byla skupinka, co se nezapojila ale hrozně se tím, jak si hází s tvojí čepicí bavila, a pak hrstka, co dělala že nevidí.
Občas, zcela výjimečně, se našel někdo, kdo říkal "nechte toho, neblbněte, bude průser".

Měl si možnost lítat mezi děckama a snažit se čepici chytit, tím si poskytoval všem velkou zábavu, nebo zůstat stát a počkat, až je to přestane bavit. Nejlépe alse fungoval, vykašlat se na čepici, vybrat si toho blbečka co si začal, a nečekaně vy jednu vypálit až lehnul. Ostatní zahodili čepici a zdrhli. A pak si dostal přes hubu, protože ten blbeček byl silnější. Ale bago s tvojí čepicí už nikdy nehráli.

Lekce sociálních kontaktů :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

V zásadě s Tebou Jindro souhlasím.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

´se mi zdá, že cyklopoutník je Pirát či minimálně jejich sympatizant. Ti vymýšlejí takovéhle "revoluční" bejkárny, přičemž nevidí (nechtějí vidět) konce ...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: AV
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Vůbec se k tomu nevyjadřuju.
Jenom si v téhle souvislosti říkám, že stát se něco v tomhle rozsahu za nás, v době předinternetové, bez milosti nám dají ročník opakovat.
Ne jak teď, kdy se bojí sebrat něco z prázdnin.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: Radek
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Na začátku roku 1979 byly uhelné prázdniny tři týdny. Nenastavovalo se.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tehdy se výuka hravě dohnala.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jestli mě paměť neklame, odpadly pak jarní prázdniny a ročníkům, kterých se to týkalo, byly zrušeny lyžařské kurzy.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Ifča
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ono to tak nějak na ty jarňáky tehdy vyšlo. Aspoň v Praze.
A je fakt, že lyžák nám odpadnul.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

To asi ne - navázalo to na zimní (vánoční) prázdniny. Mráz udeřil o silvestrovské noci a pak už jsme si první školní den šli jen pro úkoly.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Ifča
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Pravda, pletu si to s uhelkama, co byly cca o 4 roky dřív. Ty tehdy padly nějak na leden/únor. Nebyly tak dlouhé, ale pár dní jsme doma byli.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Přesně, odcházeli jsme do města a bylo na nule, vraceli jsme se, a bylo mínus dvacet.

No a to toho v Praze napadalo ještě opravdu neobvykle moc sněhu. Do školy se po vánocích šlo, alesoň na průmce, ale pak nás poslali odklízet sníh. Místo školy. Píglovali jsme to na Smíchově kolem OUNZu.
Byli jsme tehdy maturitní ročník.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

... nebyly v celé ČSSR

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: AV
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Řekl bych že byly. Elektriku škrtili všemožně. Byl by nesmysl, aby někde jo a jinde ne.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Stopro to byla záležitost celé České (socialistické :-) republiky. Se Slovenskem si jistá nejsem. Mám pocit, že ministerstva školství byla oddělená a ne jedno federální, ale je to už dávno, tak kdo ví.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Ifča
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Bylo to určitě celostátní, ale kecal jsem s tím nenahrazováním. Odpadly jarní prázdniny. Viz https://cs.wikipedia.org/wiki/Uheln%C3%A9_pr%C3...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A co jsem asi tak výš psala? ;-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Ifča
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Že si nejseš jistá Slovenskem.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Ještě výš. :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Ifča
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Jo takhle, jarní prázdniny. Však jo, píšu, že jsem kecal, opravil jsem tím sám sebe.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

potvrzuji, v Bratislavě byli "uhelné" prázdniny taky, jarní prázdniny odpadli taky.
Vyhlášení "uhelných" prázdnin bylo v televizi,
ta byla federální.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: cibi
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

nedočetl jsem thredad, mea culpa. takže plkám o ničem.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: cibi
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Eh, jestli uhelné prázdniny byli, tak zjevně odpadli hlavně hodiny ČJ...
;-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Na Slovensku máme jiná pravidla:-))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Lanna
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

vem tedy svého krajana - premiera za ručičku, a vrat se tam :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Děkuji za radu, Jindřichu. Taky ti jednu dám. Buď v klidu, nestresuj se, nenervuj se. To hodně pomáhá:-))
A hlavně, když píšeš česky, piš gramaticky správně.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.03.2020
Autor: Lanna
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Omluva za urážku gramatického jemnocitu :-)
Snažím se dávat si pozor, ale jak je vidět, občas mi to uletí.

nyní oprava:

v orginále: V Bratislave boli uhoľné prázdniny...
v češtině: V Bratislavě byly uhelné prázdniny...
:-) :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: cibi
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Já i moje jsme museli do práce. Žáci čekali ...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: AV
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Tak řeč šla snad o školních "prázdninách", ne ? Samozřejmě, že nezamrzlo úplně všechno.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Oba jsme učili na učňáku

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: AV
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Učňové klasických tříletých oborů, co vím, měli v té době jiné postavení. Asi díky většímu podílu praxe nebyli tehdy vedeni jako žáci.
Žáci byli až u tehdy nově zaváděných čtyřicetiměsíčních učebních oborů a u čtyřletých s maturitou. U obojího taky byly alespoň v nižších ročnících normálně dvouměsíční prázdniny na rozdíl od kraťoučké "dovolené" těch tříletých oborů.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: ronda
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Já učil na vedlejšák nějaké ty 5ti leté obory na učňáku.

Oni se 3 roky učili jako ostatní, a pak 2 roky chodili do háku, a snad 3x v týdnu měli odpoledne školu, já učil mechaniku a fyziku. Ale to byly léta až 88-90.
A pak jsme spolu maturovali, v 89tém a 90tém.

Bezva kluci, jednoho jsem přesvědčil, že má jít k nám na VŠ, vystudoval, a po snad 15ti letech si mě našel v Perle, přijel i s rodinou, bylo to od něj strašně milé.

Jo, ještě mám takovou příhodu:
P5išel jsem takhle odpoledne do třídy, a tam nahuleno jak ve 4té cenové. Povídám.
Chlapi, co tu blbnete?
Ale, měli jsme ruštinu.
A jak to s tím souvisí?
Ále, ono tý babě strašně vadí kouření, tak při hodině hulí i nekuřáci....

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: Jindra8526
Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Glucy a holky! já to teda nečed, bo na mně je to moc dlouhí. a slo žití Ale ne souhlasým s pomlouváním Školi! Mně do života připravila z kvěle! Tak bacha. moje gynmázilum před předpřevratové s madúrou nikdo po mluvát Nebude!!!

teť sem se vrátil do Školi! Chodimé každou Středu od poledne! A to máte aj praxy, aj teroriji, aj vý uku! střídavo. Ještě rok a Půl a sem inza latér!

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Není nad názorný příklad :o)))
To věděl už Komenský :o)))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 29.03.2020
Autor: radka
Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Z tý první fotky učurávám smíchy :-)))

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Autor: Airline
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

... jakou značku inkontinenčních vložek užíváš (není-li to tajné)?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Autor: AV
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

A dost! Odcházím na e-mimino.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Re: Naše školství v současnosti a po skončení koronaviru.

     

Naštěstí ještě žádnou :-)
Ta první fotka by šla zdůraznit ještě tak, že by v jedný ruce držel mobil, aby věděl, co má vůbec udělat.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.03.2020
Autor: Airline
Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Na kole z Prahy do přírody

24.03.2024
Ahoj, hledá se cyklistka pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody

Hledám: cyklistku co má hodně volného času

14.03.2024
Hledá se cyklistka na Jónské ostrovy od 7.5. do 13.6. Pobyt v domě přímo u moře, dvě horská elektrokola k…

Hledám: Island, s kolem nebo bez

08.02.2024
Neplánuje někdo letní cestu na Island bez cestovky, s kolem nebo bez? Nemá někdo zkušenost s objetím ostrova na…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

523 cyklistů (5 přihlášených)

Srpen 2023 – okolo Otavy

Letošní zahraniční výlet nám nečekaně zrušily zdravotní problémy, musely jsme se z cesty vrátit. Po…
Aar | 23.03.2024

Dámská 2023 – okolo Ašského výběžku k nejzápadnějšímu bodu ČR a ještě kousek dál

Letošní Dámská je prémiová, protože tuhle tradici držíme už od roku 2003. Jen jeden rok jsme vynechaly, v…
HMS | 19.03.2024

Jižní hranice

„Tak jsem tady Panímámo, dřív to nešlo.“ Oblíbený citát můj a mého bratra, mně vytanul na mysli 8. září 2023,…
Stanley58 | 02.01.2024