Prosím o radu. Je normální když musím co každý tři dny dofukovat vydlici? Jedná se o vadu?
Vydlice je R7 super.
Dík Honza
Rozhodne to neni normalni tak často dofukovat vidlici
0
Rozhodně není normální psát vidlici s tvrdým "y" :)
0
Já myslím, že se na to vztahuje záruka. Není to normální.
0
Není,pokud je v záruce-REKLAMOVAT,ale kdyby jsi třeba napsal z jaké????A jak je stará,nejsme šamani:-))).Ledacos se dá zvládnout i doma.Ale třeba u Authora mi kdysi na školení jejich technik řekl,že co bych chtěl,když musí zákazník co 3 den foukat,po vidlici za tehdy docela dost-6000Kč!Je to přece levná záležitost-já to spíš nazval arogancí a neochotou nšco řešit.
0
OMLOVáM SE!!!!!!Přehlédl jsem ve spěchu to R7!Takže je to jasné-je nová,reklamovat.Koupil jsi si neproblematičtější vidli roku a ostatní nekřičte,je to tak.Snaha o co nejlehčí vidli a udržení nižší ceny nese "ovoce".Reklamujeme téměř všechny kusy,problémy jsou zejm. s únikem vzduchu,lockouty,přestavování zdvihu a vůle v pravé noze-dopředná i boční(vidlice za jízdy "lupe").To ovšem dovozce odmítá uznat s tím,že je třeba jezdit dokud "neklekne".
0
Juj, to jsou zpravy... To jsem ani nevedel, vim, ze Manitou meli furu problemu uz loni, pak delali hura akce s cenovym zvyhodnenim jako protihodnotu za starou vidli ( u R7, skoro v cele zap. Evrope pro napraveni reputace) a ted problemy pokracuji?
0
Znovu a znovu mne to utvrzuje v tom, že pevná vidlice je lepší. Koukám kolika starostí jsem ušetřen.
0
Technika posunuje dal, podle tve logiky by bylo nejspolehlivejsi chodit pesky, to by se ti na kole nemohlo pokazit uz fakt nic.
Ja jsem techhle starosti taky usetren, R7 nemam.
0
Vidíš to buď černě nebo bíle. Ovšem existuje i šedá. Čili jakási střední cesta. Já odpružku měl a byla nanic. Už mockrát se ukázalo, že určité směry vývoje jsou na slepé koleji. Možná, že to bude i případ vidlice, ale to ukáže čas, vše jde s mnohaletou setrvačností. uvidíme.
0
Je spousta vidlic,které šlapou-podívej já mám starého Blacka a bez potíží a ani letos jsme zatím s nimi neměli problém-BLACK je v podstatě stejný jako R7,ale je dělaný na vyšší životnost,čili je robustnější a tedy i těžší,ale zase ne o tolik aby jsi to neuvezl-zato vydrží víc!Dále letos nastoupili Marzzochi-konečně začali dělat cenově dostupné vidle a kvalita je na výši-dokonce už šly dolů i s váhou,platilo,že to vždy byly držáky,ale těžší.Maratony jsou fakt dobrý a za cenu kolem10000Kč i dostupné-jsou na ně díly a překvapivě dobře fungují-mají vychytaný Lockout-po zamčení se zdvih sníží asi na polovinu,tím se změní geometrie kola pro lepší jízdu třeba po silnici nebo co terén dovolí a jsou i nějaké cm na "průraz".Mezi nejlepší vidle poměr cena/výkon patří opomíjený Suntour-jsou to taky vidle,které se dají nejvíce a levně tuningovat.A že na tom něco je vidíte i v posledním VELU,kde jednoznačně porazila jak Manitou,tak Roch shox-v dané cenové kategorii.Ale to bych mohl psát do rána-takže nebojte se pružení bikeři,vývoj jde dál-je třeba jen dobře vybrat :-)))))))))))))))
0
Promiňte ROCK SHOX-už toho mám za ten den taky dost:-))))
0
Já myslím, že za 10000 je to cenově docela nedostupný, když uvážím že tu částku dám JEN za vidlici - tedy jedinou součást kola. Za tu cenu to jakési pohodlí jistě nestojí. Stačí mi rukavice, ty odtlumí dost. Navíc mi odpadají starosti o nějaké lockouty. Neustále něco takového obsluhovat by mě rychle přestalo bavit. Další věc je nechutná nestabilita s předními brašnami. Jistě, mohu ji zamknout, ale k čemu ji pak mám, že.
0
Tohle začíná zavánět debatou, kdy každý bude přesvědčovat o své pravdě a na papíře.
Různé jsou požadavky horských kol, kde je vidlice naprostá nutnost a celoodpružení velmi vítané a naprosto jiný je požadavek cestovatele obtíženého brašnami a jezdícího po silnici.
Smyslem debat by mohlo být rozdfělení skupin a neplést dohromady všechno.
To, co by se tady probralo ve skupině by potom nebylo od věci ověřit v akci, třeba na Unhošťských mlýnech, či podobné jiné. Každý má své priority a debata na netu toho nevyřeší tolik, jako zkouška na místě.
0
Nemáš úplnou pravdu. Nejde jen o pohodlí, ale i o bezpečnost při jízdě v terénu. S dobrou, správně seřízenou vidlicí je průchodnost terénem o mnoho snazší a hlavně opravdu bezpečnější. Přední kolo pak skoro úplně kopíruje terén a neodsakuje jako špatná nebo špatně seřízená. Prostě se kolo hodně zklidní, narozdíl od toho kdybys tam vlítnul s pevnou...
Samozřejmě, vidlice za 10k je už docela dost, ale pak záleží co na tom kole vyvádíš. Někdy je ta investice ale odpovídající, a to nemusíš být ani závodník... Buď jezdíš nějaké drsnější terény nebo vážíš o trochu více a tam pak není jiné zbytí než tam dát něco odolnějšího, tím pádem i dražšího...
Ty jezdíš v terénu i s brašnami...? A nechápu výraz "nechutná nestabilita". Co si pod tím mám představit...?
0
K diskuzi zda odpruženou vidlici nebo ne bych rád připomněl, že před časem se prodával i odpružený představec. Nejezdilo se s ním úplně špatně.
0
No taky jsem nepobral kam se to "stočilo"-já jsem tedy oslovoval spíše ty,kteří jezdí v terénu pro sport,nikoliv pro turistiku-na kolo s brašnami bych asi o odpružení neuvažoval vůbec a detail,začalo to u R7 a ta nestojí pár švestek,tak jsem dal tip ve stejné cenové relaci-a ještě něco-nikomu nenutím svoje názory a neodsuzuji ani turisty ani hobíky ani profíky,každý jsme na kole čím jsme a právě to kolo by nás mělo spojovat a ne rozdělovat.Když to tak čtu,ani se nedivím,že se cyklisté zdraví čím dál méně.
0