http://www.angletechcycles.com/bikes/hybrid...
fusion bikes
0
Ale to je spíše jakýsi pololežák, ne?!?
Jaké to má výhody/nevýhody oproti normálnímu kolu a lehokolu?!?
0
http://www.spincyclz.com/.......to opravdu nevím ,náhodou jsem najel na tyto stránky .Asi je to tak něco mezi oběma koly :-)
0
Mě přijde, že z toho musí hrozně bolet záda, tak proto by mě to zajímalo. Ale zkusím tam nalistovat nějakou diskuzi nebo recenze.
0
kdybych zjistil přesné rozměry tak bych se pokusil něco takového sestavit ........jen tak na zkoušku..........a nebo to zkusit jen tak od oka
0
Je ale fakt, že na SportPrague nic takového vidět nebylo. Docela ráda bych se na tom hybridu projela - chtěla bych vyzkoušet stabilitu apod., protože tady je těžiště posunuto zcela abnormálně - alespoň pro mě klasického cyklistu...
0
Ahoj!
Kdysi jsem viděl obrázek návrhu dost podobného městského kola, snad od Remerxe. Sedlo je v takové výšce, že umožňuje velmi snadné nasednutí/sesednutí a i rozjezd by měl být méně problémový, než pro začátečníka na lehokole. Tím je asi uživatelsky příjemnější pro starší lidi, kterým se někdy obtížně na kolo nasedá a i při zastavování mohou mít problémy. Autora kol by asi můj názor nepotěšil (některá jsou docela "brusy"), ale jinou výhodu nevidím...
0
máte pravdu.....ty peníze bych za to asi nedal ........je to dost drahý experiment , ale zkusit něco takového udělat z nějakého bazarového kola by nebylo marné.....jen tak na zkoušku :-)
0
Znám jen z obrázků (tyhle konkrétně), na jednom hybridu s podobným posazem jsem se svezl, nic moc. Je to hybrid, to znamená, že zkombinuje lehokolo s klasikou. A pochopitelně nejen výhody ale i nevýhody. Pohodlí nic moc, pokud nedáš řídítka hodně vysoko jako na chopperu, je šlapací úhel hodně uzavřený - jako bys narážel stehny o břicho. U těch Rans Fusion navíc vyzdvihují to, že řídítka dáš hodně nízko a pak se k nim můžeš přitahovat a dobře to akceleruje a jede do kopce. To pohodlí tím ale zmizí. A že můžeš dát do pedálů víc než jen svoji hmotnost? A o kolik víc? Když se zapřu zády do sedačky tak, že v ní praští, podle některých studijí tlačím na pedál silou odpovídající dvojnásobku hmotnosti, proto se to používá jako u stíhačky forsáž, jinak si zrušíš kolena, nejsou na to stavěná. Takže te Fusiony mají výhodu oproti klasice, ale menší než lehokolo. Z části to asi kompenzují hmotností, ta moje sedačka váží víc než ta na Fusionu.
O sedadle se nebudem bavit, my lehocipedisti víme svoje:-).
Řiditelnosti bych se nebál, svezl jsem se na víc modelech od RANSu a všechny se řídily skvěle, předpokládám, že když umí geometrii lehokol, zvládnou i hybridy tak aby to příjemně jezdilo.
0