Dobry den,
zvazuji skladaci kolo a puvodne jsem zvazoval 20"-TernLinkD8.Protoze je vsak na slozeni velky, tak na vyber moc nemam a chystam se na koupi Bromptna S2L s 44 zuby na prednim tacu na kratke popojizdky.Protoze nahradni soucastky na Bromptna jsou ponekud drazsi,chci se Vas,kdo vlastnite Bromptna zeptat na Vase zkusenosti se zivotnosti naboju,rafku(hlavne probrzdeni) a plastu Schwalbe Marathon.
Za Vase prispevky dekuji
Tady najded nejake povidani o Bromtonech zde:
https://www.nakole.cz/diskuse/18368-poradte...
Dalsi povidani najdes, kdyz v uvodnim prehledu sekce diskuze zadas do vyhledavace proste Brompton.
Zde se muzes podivat, jak se Brompton vyrabi - treba Ti to pomuze nebo aspon napovi:
https://youtu.be/max3bL3bTbg
Jo a jsem zvedavej, jestli se tu jeste krome uvodniho textu ukazes! V posledni dobe se tu rozmaha zalozit tema a utect, resp. uz se nevratit....
-1
Nebojte se,vratim se.
Dekuju za video o vyrobe ramu Bromptnu.
O kvalite remu nemam pochybnosti.
Co se bojim jsou "provozni naklady".
Mnou vyse zminene soucastky neodchazi tak casto,ale patri na Bromptnu k nejdrazsim.Cele zapletene zadni dvourychlostni kolo prijde na 3500 Kc.Kvuli netypicnosti rozmeru musim nakupovat jenom u Bromptna
0
Co Dahon Curve, víš o této možnosti? Vozím ji jen jednou ročně na dovolenou, ale dostává tam zabrat v kopcích a zatím jsem s ní spokojen.
0
Dekuju,
vim o teto moznosti,ale preferuji ocelovy ram,i kdyz je tezsi.Ten brompton je asi o 10 000 drazsi.
0
Asi takhle: můj Brompton má nalítáno ke 20 000 km, a měnil jsem:
- pastorky (2x, cca 300 Kč/sada, koupeno od dealera Brompton, blbě se to shání)
- pláště (1x, po cca 8 000 km, dal jsem tam normální Schwalbe Marathon z německýho e-shopu, cena poloviční než od Bromptonu)
- řetězy a brzdový špalky - měním pravidelně, řetěz používám normální osmirychlostní od SRAMU, špalky BBB
- řetízek nábové převodovky (moje chyba při výměně kola, na 2rychlostním Bromptonu řešit nebudeš)
- lanko přehazovačky (to řešit budeš), dá se vyrobit z normálního pilníkem
...jo, a už by to asi chtělo vyměnit tác vpředu a pár špic už se taky prohýbá...
Ráfky jsem ještě neprobrzdil, Schwalbe daly 12 000 a ještě pěkných pár tisíc dají, ale chce to do nich narvat max. tlak a ten tam i udržovat...
0
Dekuju moc,takoveto zkusenosti a recenze potrebuju slyset,at uz pozitivni nebo negativni.
Brompton budu kupovat jako dvourychlostni,ale
dopredu prijde dvoutac 50/34 s prehazovacku-zadni napinak to vezme.
Bezne pocitam s tazenim 50-12 a 50-16 a do prudkeho kopce pak budu davat 34-16.
Jeste jednou dekuji moc a privitam i dalsi takoveto recenze od ostatnich Bromptistu
0
Měl jsem na tohle téma rozhovor se servisákem, co dělá Bromptony. Docela mě od toho zrazoval, řka že napínák není problém, ale trefit řetězovou linku, to že problém bude...
0
Dekuji moc za upozorneni,ale tohodle se nebojim.
Na jednom cinskem kramu doma mam na haku povesenou starou Shimanackou 600 s hakem a funguje to.Ostatne,pokud nekchci Brompton s vice ryclostni nabou a zajistit si max rozsah -nejvetsi -nejmensi,tak jinou sanci nemam.
Vicerychlostni nabu bych zrusil pri razeni v tahu.
0