Prosim, mam prosbicku...sehnal jsem starsi ram z karbonu a titanu, ale spoje u hlavoveho spojeni jsou uvolnene (popraskany lak)....jde to nejak slepit(spojit), nebo to muze byt jen povrchove "zraneni" ?
starší? můžu vědět co je to za značku (vyrábí je jen pár firem). Svého času tuto kombinaci zkoušel Pells, obrať se na ně, zda ti pomůžou
0
Je to nejaka japonska firma LATIDO.
Uz to neni zadny krasavec, ale je to KARBON....:) proste ten pocit, ze to mam pod sebou...Jo, zkusim, diky!
0
Pokud s tím kolem neplánuješ jezdit jen o dva baráky do samošky, tak bych ti dal jedinou radu: Vyhodit to. Nebo si koleduješ o malér. Případné dotazy bych rozhodně neadresoval sem, ale jen k výrobci toho rámu. Myslím, že ti jinou radu než já nedá.
0
Nedávno jsem četl, že prasklý lak nemusí vždy u karbonového rámu znamenat oslabenou pevnost. Je třeba popraskané místo namáhat na tah a dívat se, jestli se mění šířka škvíry v laku. Pokud nejde námahou rozšířit prasklinu v laku, pak jeho podklad vůbec nepruží a strukturální integrita rámu je nenarušena. Viz Bentrideronline, test karbonového kola Velokraft VK2.
0
Zkušenost uhlíkových rámařů je taková, napraskne-li se uhlíkový laminát, zpravidla praskne úplně, durch, zcela a to ihned. Naprasknout může jen tehdy, je-li uvnitř alespoň jedna vrstva skelné nebo kevlarové tkaniny. A to průmysloví výrobci nedělají. Takže v tvém případě je to patrně jen v laku. Ovšem nikdy nevíš, co si tato technologie zamane.
Jinak přebrousit a lepit epoxidy (a to takovými, co jsou na laminování přímo).
Spíše se ale přikláním ku Zdeňkově radě!
0
Tak jsem dal ram do zkusebny na promereni a tam mi rekli ze je to titanovy ram a pouze trubky jsou "omotane" karbonem.Takze je to opravdu jen praskly lak...diky moc za rady! ;-) Mam dokonce i rentgenove snimky! Moooooc pekne! Dal bych je na net abyste se mohli take pokochat, ale nevim jak...
0