Chtěl bych namontovat na kolo motor honda gx25, případně motor 37ccm + variátor, který používají u koloběžky crosco.
Nemáte bližší zkušenosti s těmito agregáty ? Jedná se mi o výdrž a spolehlivost.
Honda GX 35 koupen u motokola.cz je jen o 250 dražší,ale má větší výkon. S variátorem zkušenosti nemám, používám řetěz a přesmyk.
0
Máš někde foto ? Nevím co znamená přesmyk.
Díky.
0
http://papji.wbs.cz/Trikolka.html
0
Chybně jsem umístil odpověď, tedy znovu.
Neměl bys v detailu vyfocenou tvoji převodovku (velké - malé kolo) za sedlovou trubkou. Uchycení apod.
Dík.
Jinak ta karoserie nemá chybu. Ještě nezávislé benzínové topení, aby ti nebyla zima. Vešel by ses do 3 kg i s nádrží.
0
Úžasné stvořil jsi Velorex, jen se slabším motorem.
-1
Měl jsem na mysli přesmykač.
0
Brutal to rozhodně není, jen trochu víc využití možnosti motoru.Rozsah rychlosti po rovině je od 6 do 40 km, ale využívám to jen do kopce a dodržuji rychlost do 25 km. A to hlavně proto, že šetřím motor, neb nevyužívám jeho maximální výkon.
0
Neměl bys foto s motorem ?
Jak je tam nasazený řetěz apod.
Dík.
0
Je tam primární převod z minibiku. 6z pastorek,74z rozeta. Na zadním kole je rozeta na volnoběžce (převodník) 48z a sekund. pastorek je osmičkový ořech kazety, na který si poskládáš jednotlivé pastorky podle potřeby.
0
A jak je to s životností nástavce-primárního převodu na motor, na kterém je nasazený pastorek ?
0
Nevím, mám to teprve od února. cca 2000 km.
0
Než jsem pořídil tohle:http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/66...
,tak jsem měl zvon soustružený a ten po víc jak roce byl téměř jako nový. K opotřebení zvonu dochází minimálně, neb spojku nenecháváš prokluzovat jako u auta. Rozjedeš se šlapáním a pak přidáš plyn, takže spojka zabere "bez" prokluzu.
0
a ložisko(a) ? drží originál china ?
0
teď je rozdíl 900,- ))-:
0
Je to už dávno,co jsem opustil základní školu, ale tehdy platilo, že 7749 - 7500 JE 249 zaokrouhleno na 250.
0
máš špatný vstupy: 7.200 v. 6.300 ne počty (-:
http://www.automarg.cz/motokola/motor-honda-gx...
0
Již na začátku jsem odkazoval na www.motokola.cz
0
úplně stejná firma, jiný web...
0
Teď jen záleží, na kterém webu mají cenu, která skutčně platí.
Každopádně bych udělal to co jsem udělal již dříve, připlatil si za silnější motor. Nikdy nevíš, k čemu se vyšší výkon může hodit. Kdybych měl tahat přívěs typu "Zazvur", tak je vyšší výkon téměř nutnost.:-))
0
jenže silnější motor by mohl zničit špice kolo řetěz
0
To je přece o tom, jak to budeš používat. Špice není důvod zničit, kolo taky né, a řetěz se časem vytahá jako každý jiný. A samozřejmě pokud to s vytaháním řetězu přeženeš, tak odrovnáš pastorek a rozetu.
0
Nevím, nevím, ale výkon motoru 1kw už tahal řetěz i na stadionu a ten byl dimenzován na jinačí zátěž. I výplet byl trochu bytelnější.
Já bych se takových výkonů při delším používání pod zátěží v kopcích obával. (myslím tím ozubené kolo přišroubované do výpletu kola)
0
Najdi si vlákno SVČ sleh 2016. Tam najdeš odkazy na trasu, kudy jsem jel , včetně profilů.A to máme s naloženou tříkolkou cca 150 kg.
0
To věřím, jenže tady jde o tisíce km. Je potřeba trochu vysšší spolehlivost. To je jediné, čeho se obávám, aby se nevysypala převodovka.
0
Převodovku tam mít nemusíš. Více jak rok jsem jezdil s převody: primární 11:80 a sekundární 13:52 a taky mi to stačilo. Dnešní převody mám proto, abych ulevil motoru a současně to pomáhá i mě tím, že se nemusím před kopcem rozjet na patřičnou rychlost, abych ho ve výsledku vyjel z posledních sil mých i motoru. Pokud bych plánoval trasu několik tisic km, tak přibrat nějaké pastorky navíc není až takový problém. Samozřejmě musíš počítat i s opotřebením řetězů. Všech bez vyjímky. Ideální stav by byl variátor, který by pobral potřebné převody a místo řetězů použití ozubených řemenů. To by však chtělo od základu jinou koncepci.
0
jedu s variátorem
0
Už se nebudu rozepisovat a reagovat na provokatéry a podobnou havěť. Takže co není k tématu smažu, protože zaplevelené téma je nepřehledné, nečitelné a kdy by chtěl něco normálního napsat, tak si to rozmyslí.
0