já používám podobnou redukci - http://www.bike-eshop.cz/duse/redukce-z...
a tlak měřím až při foukání na benzince. prostě tam naperu 5,5 baru a nemažu se s tím.
a nejrychlejc se fouká u stojanu pro náklaďáky, ale tam si člověk musí dát majzla, aby foukal podle správné stupnice :-)))
0
No redukce by mi k něčemu byla jen kdyby přes ní fungoval manometr na autoventilek.Funguje nebo je to jen na foukání?
0
Aha. Takže to pro mě vlastně nic neřeší. Díky všem. Jdu do manometru, co má i vstup pro galuskový. Ještě že to existuje.
0
Problém samostatného manometru ale je ten, že ti "ukradne" kus tlaku. Na horácovi úplně nepodstatné, na silničce nepoužitelné. Malé intenzivní pšouk - a jseš na ráfku :-) manometr mám na dílenské pumpě. A venku foukám na odhad.
0
Venku, pokud foukám pumpičkou, foukám dokud to jde :-)
0
Tak holt napumpovat s rezervou na pšouknutí. :)
0
Taky mám v nářadí výše uvedenou redukci. A taky mámm dílenskou pumpu s manometrem, která má koncovku na oba ventilky. A ještě navíc jsem si minulý týden koupila samostatný manometr s výstupy na oba ventilky... už to taky sichruju jak Jindra :-). Ale když mám přední kolo s autoventilkem a zadní s galuskovým...
0
To neděláš dobře, Jaromíre, s těmi různými ventilky. Se ti to jednou vymstí! ;-))
Tlak cíleně neměřím nijak, prostě to občas zkontroluji dílenskou pumpou s manometrem a podle potřeby případně dofouknu či ufouknu (např. v zimě či je-li očekáváno blato, volím nižší tlaky).
0
Tak já mám přece i dvě různá kola. Dvacítky se dělají převážně s autoventilkem (i když jsem na nějakém e-shopu i nabídku s galuskovým viděla, ale méně běžně... a ráfek mám tím pádem holt na ten autoventilek).
0
A jo vlastně, já si to neuvědomil, že mám různé rozměry. No ale máš to pořešeno "pod obojí". :)
0
Pumpu s manometrem mám, ale levnější typ a tak nějak tomu manometru tam nevěřím. Ale pokud existuje manometr s výstupem i pro galuskový ventilek, tak to mi přijde jako super řešení. Najdu a koupím. Díky moc.
0
Údaj manometru u své pumpy můžeš porovnat s hodnotou manometru, kterému věříš. Tím zjistíš v rozsahu tlaků, na které hustíš rozdí a tím to můžeš potom korigovat. Patrně nic nezjistíš, protože chyba bude srovnatelná s chybou měření a změny tlaku budou způsobené tím měřením.
Dílenskou velkou hustilku s dvojitou hlavou a menometrem nabízí třeba Autor za 690Kč.
0
Nebo Lidl za 150 Kč :-)
0
Jak Lidlu poměrně věřím - tak jeho tzv. dílenská pumpa byla jen asi na dvě použití.
0
Potom už se dala použít nejvýš jako dekorace. :-)
0
Nějaké video a příběh by nebyl??
0
....žeby byl na Slovensku Lidl kvalitnější? Já tu "dílenskou" nožní pumpu s tlakoměrem používám pro 4 bicykly čtvrtým rokem bez problémů.....
0
Není kousek jako kousek a zřejmě si jsou vědomi často mizerné kvality.
Už 2 x jsem tam reklamovat závadu, ani jednou se na to ani nepodívali, na nic se neptali a rovnou to hodili do kontejneru a mě beze slova hned vrátili peníze.
Musí se jim ale nechat, že reklamace umí vyřídit rychle a bez kecání :-))
0
Nevím. Koupila jsem od nich jednou tu velkou pumpu a jednou malou cestovní. Ani jedna se nedala použít. Možná náhoda, nevím.
Ale mám z Lidlu teď z jedné z posledních várek sadu předního a zadního světla a svíti (přinejmenším v poměru k ceně) velmi slušně.
0
Ha, pravda, já nestihl tu v akci v Lidlu, tak jsem koupil za stovku (teď jsem vyhledal účtenku!) dílenskou s manometrem v Penny marketu. A už jsem ji použil třikrát :-)
0
Schwalbe má redukci do tlakoměru. Ale kde tu redukci sehnat nevím.
0
http://www.schwalbe.cz/index.php?group=49
0
Můžete mi někdo sdělit, na co nabízí Schwalbe "Náhradní hřeby ALU" a "Náhradní hřeby ocel"? To je na rozhození po silnici??
0
Zřejmě náhradní hřeby do zimních plášťů.
http://www.schwalbe.com/en/spike-reader...
0
AHA, díky, to mne nenapadlo :)
0
O zimních, hřebových, pláštích jsi ještě nikdy neslyšel? ;-)
0
Slyšel, viděl, nenapadlo.
0
V pohodě ;-)
A nemusíš se omlouvat každému zvlášť ;-)
0
A tak ještě mne bych prosil... :-)))
0
Tak vám rozhodně NE :p
0
Máš velkej černej puntík ...
... a nemáš rád zvířátka!
0
já zvířátka rád... s česnekem a brmborem :-)
0
Taky jsem to řešil a nakonec je to jednoduchý: pořídil jsem 2 výše odkazovaný redukce. Jedna je normálně pro nafukování a druhou jsem zbrousil pilníkem (původně je tam asi 11 drážek na závitu, teď asi 4-5) tak, aby to stačilo pro trn klasickýho normálního manometru, jinak určenýho pro auta. Nevýhodou je jen, že když to člověk při foukání neodhadne a nahustí to málo, tak furt musí ty redukce přehazovat. Ale jinak to bohužel nejde, zkoušel jsem i kompromis (ubrousit to méně), ale pak už se manometr nechytal.
0
Řešil jsem to dnes taky.Stačí použít kterýkoliv auto/moto tlakoměr,třeba
https://www.hadex.cz/t545-pneumeric-tlakomer-05...
a redukci galuska-moto
https://www.moolbike.cz/prislusenstvi-k-dusim...
Z nějakého drátu stačí stáhnout bužírku(průměr asi tak 4mm),ustřihnout jí kousek cca 5mm a vložit ji před měřením do redukce.
0