1)alumínia? Jaký přesně matroš? Tloušťka stěn? Co tepelná úprava?
2)CrMo? Výrobce? Tloušťka stěn? Čím vařený?
3)Klasický železí? Tloušťky stěn? Čím vařený?
Jsem rozhodnutý pro obyčejný železí-stavím první stroj-lehotrojkolku. Po doladění bych chtěl CrMo.
Díky.
Něco CrMo, něco výfukové trubky, svařuju CO i TIG
0
Já stavěl z bukové překližky. Uvažoval jsem zkusit to svařit dubovou elektrodou, ale nakonec jsme to slepili epoxidem.
SnowZombie je zas jinak specifický případ, rám je z hliníkových jeklů a je šroubovaný, ne svařený.
0
Dubovou elektrodou? Dobrý ... :-)
0
Každý materiál je vodivý, je to jen otázka dostatečného napětí...
0
dubovou elektrodou? já měl vždy za to, že tvrdé dřevo se svařuje elektrodou z měkkého dřeva a naopak. ;-)
0
Měkkým dřevem se nesvařuje. Při použití měkkého dřeva se jedná o pájení. :-)
0
Když je člověk dřevo, tak je jedno jakou elektrodu použije.
0
"Volšový ruce" to hovoří jednoznačně ve prospěch tvrdého dřeva :-)
0
Ocelová výfuková trubka 50x1.5mm, vařeno COčkem. Byl jsem omezen právě tou možností svařování.
0
dtto. :-D
0
Hliník, jakost ENAW 6060, svařovaná TIG. Vytvrzeno v lakovně současně s lakem a dobrý - stačí říct dobrému lakýrníkovi co a jak. Jinak jsem slyšel, že někdo dává rámy vytvrdit do pece pro pizzu :-)
Trubky nejčastěji 60x2,5mm
Pár rámů jsem dělal i z karbonu, vyžaduje to podstatně více času a práce.
0
40x40x1,5 mm svařované CO2.
0
http://www.ihpva.org/Projects...
0