Ahoj, co si myslíte o karbonových silničních rámech od značky Author? Přijde mě, že dělají rozumně osazený silničky (pro moje využití:-), akorát mám trochu strach z toho rámu. Konkrétně koukám na model CA 55 http://www.author.eu/…/2013/ca-55/
Nějaké názory, zkušenosti, ať už kladné nebo záporné? Díky moc.
Silniční uhlí bych klidně kupoval přes cyklobazar.cz z druhé ruky. Na tom se nemá co rozbít. Stárnutí je leda morální.
0
JJ, na bazar taky koukam. Ale tohle kolo bych mozna umela sehnat nove pod 30k.
Jinak teda doufam, ze na tom nebudu jezdit jak na MTB. To jsem dole kazdou vyjizdku...:-)
0
Tak to se velice mýlíš.
Existuje několik způsobů "pletení". Od toho se pak odvíjí tuhost rámu a taky toho, za jak dlouho ti rám "vyměkne".
To elilik: Autora neznám a dívat se na něj nebudu. Ale i tady platí: za málo peněz málo muziky. Zvaž jak dloho chceš aby ti rám vydržel, jak moc budeš na kole jezdit ...
0
No za tak moc toho zase nenajezdim...kdyz to budu kombinovat i s MTB a dalsima necyklo aktivitama, tak bych rekla kolem 2 000 km / rok. Tak nevim, jestli me nestaci hlinik. Uz jsem myslela, ze jo. A v obchodech me zase zviklali.
0
Záleží na tom, kolik do toho chceš dát. Jestli nemusíš šetřit a chceš si udělat radost, pak bych šla do karbonu. Ostatně, já si letos taky udělala radost :-))
Já na silničce najezdím za rok kolem 5t a zbytek na MTB. Silničku mám hliník a jsem spokojená. Třeba si, ale tak za dva roky udělám radost i u silničky :-)
0
Že by karbonový rám ztratil tuhost jsem ještě neslyšel. Možná tak u laminátové lodi, ale tam je to vceku řezničina přimět loď k tomu aby změkla. Nic takového u rámu nehrozí.
Jo, vlákna se dávají různě, takže můžou být rámy různě tuhé (dokonce mohou být v některých směrech pružné a v jiných tuhé jako prase), ale poté co rámy udělají a upečou, tak mechanické vlastnosti zůstávají stejné.
0
Já to zažila. Když jsme kolo koupili, byl rám nádherně tuhý. Po ddou letech ježdění (závodně) se kroutil při každém šlápnutí. A nebyl to jenom náš problém.
0
A to se velice mylis.
Karbonove ramy od Author jsou prvotridni kvalita.
Na rozdil od jinych sponzorskych komponent je chvali i kluci z Bauknechtu a Dukly.
Jezdim CA77 a nemam duvod to menit.
0
osobně můžu Authora doporučit. CA 5500 (model 2010) na SRAMu Rival jsem vozil k plné spokojenosti. Předloni na podzim jsem ho s najetými cca 33tis km prodal - teď ho vozí ho známý a taky si nestěžuje. No a prodal jsem proto, že se naskytla možnost výhodně koupit CA 8800 (na REDu)- ten má teď 22 tis a je stále beze změn. Pro mnoho lidí není Author tou "správnou značkou" ale podle mne poměr výkon cena je super
0
Já ty rámy vůbec neznám, je klidně možné že rámy na top modely nakoupí jinde a na levnější kola dávaj levnější rámy.
Přímo v popisu píší: V naší kolekci karbonových kol zůstáváme u naší 2. generace AUTHOR silniční rámové platformy, která je použita pro modely CA55/66/66e/77 a CA88 v různé pevnostní úrovni a kvalitě použitého karbonového materiálu.
0
uvádějí rozdíl v kvalitě použitých vláken. osobně jsem rozdíl mezi řadou 55 a nejvyšší - 88 poznal - 88 je krapet tužší, rychleji "jde za pedálem" (je tam ale i odlišná stavba). Ale v principu si myslím, že pro to mé nezávodní ježdění jako rám stačila i řada 55. To rozdíl v použitých komponentech je daleko zřetelnější - zvláště zapletená kola- moje CA 8800 je osazená Mavicy R-SYS a to je ten největší rozdíl :-))
Jinak výměna byla opravdu motivovaná možností dobré koupě - a hlavně jsem věděl, že při mém nájezdu ještě kolo prodám dál s klidným svědomím - pokud bych to měl takhle honit ještě další dva roky už bych u prodeje asi tak klidný nebyl :-))
0
Stejně ten rám , jako skoro všechny, dělají na Taiwanu nebo v Číně ne ?
Mám pocit, že pro Author tam rámy dělá stejná firma jako pro Scott, Cervelo, Pinarelo nebo Specialized , tedy firma Carbotec:)
0
Je klidně možné, že jedna firma dělá karbon pro více značek, to ale neznamená, že Author si nechává dělat rámy ve stejné kvalitě jako ostatní jmenované firmy.
Pokud jde o italské rámy, ty si dělají karbonové rámy (dost často) přímo u sebe ve fabrice.
0