Nevíte někdo náhodou, zda (a kde) se v ČR prodávají vložky do plášťů, bránící defektům duší?
V seriálu Na kole do Číny a zpět (www.kalimera.cz) je taková vložka vzpomínána s tím, že za naší západní hranicí je to věc běžně prodávaná.
Prosím Tě, pouč nevzdělanýho: běžnou ráfkovou pásku asi na mysli nemáš, vložku s křidélky zřejmě taky ne - tak snad něco, co je mezi duší a vlastním pláštěm? Neznám...
0
Bať, bať. A krom toho mi není jasný, jak v případě, že by se to dávalo mezi plášť a duši, tu věc přinutíš, aby při montáži zůstala, tam, kde má být.
0
Nemyslíte, vy dva, náhodou ženskou?
To je taky něco mezi duší a pláštěm. :-)))))
0
Vložku do plášťů proti defektu sem viděl v katalogu Zefal na příští rok. Ale nemůžu se dostat na jejich istránky. (nějak ten matrix dneska blbne), tak se zkus podívat sám.
0
Já to neotevřu. Je to teda něco jako tenký plášť, co se vloží do běžného pláště? Jako že zesílíš tloušťku gumy?
Jestli ano, tak ono to zas úplně taková blbinka nebude - když vezmu třeba ty maxxise, co mám na meridě (ignitor, dynomite), tak vlastní plášť je zoufale tenounký, takže když se ojedou špalky, tak se často píchne - takhle by ta guma mohla vydržet déle.
0
Mrknu dneska ještě jednou do toho katalogu a pokusim se to přesněji popsat.
0
Já sem to votevřel, ale našel jsem jen normální pásku do ráfků: www.zefal.com/AAA/page.php?nom=produits&sousFamille=courroies&langue=an
Nebo hledám blbě? Podle zde inzerované knihy "Horské kolo od A do Z" by to měla bejt kevlarová páska pro vložení mezi duši a plášť, jestli se dobře pamatuju.
0
to co mas na mysli se prodavalo kolem roku 95 jako "ochranna vlozka do plaste MISU" byl to kus gumy silny tak 2-3mm se seslabenzmi kraji. Nacpal se do plaste a melo mu stacit pouhe treni po primacknuti dusi. ac jsem ho nakonec prilepil stejne putoval v plasti a delal problemy. Domnivam se ze by jsi ho mohl nahradit plastem-slikem s uriznutym dratem.
0
No, pokud by to měla být jen nějaká gumová vložka, tak si myslím, že defekt to stejně neodvrátí. Proti hřebíku to, samozřejmě, není. A pokud by to mělo zabránit defektu u nějakého drobného sklíčka apod., které se ti zadře do pláště - nevím, nevím, ale pokud okometricky nezaměříš plášť po každé jízdě, pak se ti ta záludnost stejně časem prodere skrz na skrz.
Já bych do toho nešla...
0
Tak už sem to našel, bohužej jenom v angličtině, ale aspoň pro představu o co se jedná:
http://www.zefal.com/AAA/page.php?nom=produit...
....se mi to nezdá zase až tak špatný, teda pokud to aspoň trochu funguje...
0
Se podívám.
Teda, pánové - ještě před měsícem, když tady dal někdo takovouhle internetovou adresu, tak jsem vzal papír a tužku a pečlivě jsem to opsal a pak naťukal písmeno po písmenu, znak po znaku...to byla vždycky doba...až mi kolega František ukázal, jak to jde jednoduše :-)))
0
No to ses někdy docela zapotil, není-liž pravda:-)) Člověk se holt učí celej život......
0
;-)))
Jj, Ctrl+C a Ctrl+V je základ...;-)
0
...nechť žijí kolegové a hlavně nechť nám zůstanou příznivě nakloněni :o)))
0
jde to i jenom mysi ;-)
FIREFOX + doplnek FETCH TEXT URL ->
oznacit, kliknout pravym tlacitkem mysi, OPEN IN NEW TAB/WINDOW
0
A nebo mit ten spravny operacni system ;-) mysi oznacis, a potom jen prostrednim tlacitkem vlozis... zadny otravovanim s ctrl...., navic s moznosti vyberu v historii kopirovani. A k te vlozce taky perlicka, na kole do prace, vzhledem k tomu ze rubena dela tak silene "kvalitni" plaste 20x622 a lepsi, tudiz drahy se mi do prace nechce vozit, aby nemely vetsi cenu jak kolo, tak se mi jich nahromadilo nejak moc, ojety vzorky nebyly, ale popraskany a tema trhlinkama se dostal curbes dovnitr a na zaplatu bylo zadelano, tak jsem ze staryho odrezal draty a vlozil dva do sebe, od te doby jsem to kolo nepichl, urcite to pomaha i proti ostrym kaminkum a strepum jenom to ma takovy divny jizdni vlastnosti, mozna tim ze se zvetsila gyroskopicka sila zvetsenim vahy na obvodu, nebo jak se tomu nadava, tak to nejak divne zataci....
0
Nebo označit myší, na tom pak pravé tlačítko, Kopírovat, otevřít nové okno/panel prohlížeče a v adresním řádku opět pravé tlačítko a volba Vložit...;-)))
0
Taky jsem to tak dělal, než se mojím sinům
zželelo stařičkého tatíčka a ukázali mu jak
je to jednoduché.
0
A stejně se ti to potom neotevřelo, protože se v tý záplavě nesmyslnejch znaků stejně někde našla chyba-nemám pravdu? Tak to buď v klidu, to sem si prožíval taky dost dlouho. Než sem oběvil krásu povelu "kopírovat" a "vložit", tak mi občas bylo do breku.
....a je tam taky schéma jak se to do toho pláště montuje...
0
....fuj...objevil....pardon...
0
Vlozka do plaste??? Ze je to na zapade bezna vec? Sam ziju na zapad od CR a s necim takovym jsem se teda nesetkal. Jen nekteri vyrobci- napr. MAXXIS, pridavaji docela bezne do balicku s dusi treba textilni pasku mezi ni a rafek... Mozna na to nekdo prisel takhle :).
0
Vlozky do plaste jsem si privezl pred 10 lety z Kalifornie. Tam je to nutne, protoze vitr zene po silnici trsy ruznych trnitych keriku a tak. Podle navodu garantuji odolnost i proti drobnym hrebickum. Vlozka je tvorena paskem dost tvrdeho plastu ztencujiciho se smerem k okrajum. Skutecne jsem nikdy nemel defekt spocivajici v propichnuti. Ale nekolikrat mi okraj teto vlozky rozriznul dusi; to neslo ani zalepit. Po letech pri napumpovani vlozka popraskala a duse se v prasklinach rozrezavala. Protoze je obvod o neco delsi nez obvod kola, jdou konce pres sebe. V tom miste se mi jednou proklubal novy plast. Kdyz jsem popraskanou vlozku vyhodil, mel jsem 4 krat rano prazdne kolo, jak se postupne proklubavaly drobne trny. Pri nasazeni vlozka skutecne na miste moc nedrzi a ma sklon sjizdet stranou a spiralovite se stacet. Jinymi slovy: moc to nedoporucuji, spise bych dal prednost plasti se zvysenou odolnosti proti defektu. Krome toho tam jeste prodavali zesilene duse a tuby s tekutinou, ktera se pres vysroubovany ventilek vytlacila do duse. To jsem nezkousel, ale patrne neco takoveho se prodava i u nas.
0