Zdravím.Může mě někdo poradit,prosím?Celá leta jsem jezdil Apache crosse.Z 90% po silnici.
leč po projetí se v lesích se chci dát na cestu biku.Nové kolo je pro mě z hlediska financí složitou volbou a tak se zatím budu muset spokojit se starším kolem.Chtěl bych radu co koupit (osazení a tak) aby to pode mnou nekřuplo po projetí prvního krtince.Mám vybráno toto ale nevím jestli je tou správnou volbou.
Hele, zkus dát odkaz nebo větší fotku.
Obrázek z krabičky od sirek moc neřekne :o)))
0
http://jizdni-kola.heureka.cz/rock-machine...
0
Když se budeš chovat slušně ke kolu a pravidelně servisovat neměl bys mít problém i s hůře osazeným kolem. Křupnutí rámu snad hrozit nebude, ikdyž i ten má svou životnost. Záleží taky no tvojí váze a ochotu jezdit bordelem.
0
U dnešních kol bych se nebál, já jezdím na 10let staré meridě s váhou 130kg + 20kg zátěž.
Zadní kolo má dvojitý ráfek a "lepší špice"
Dokud jsem byl zdráv tak jsem stím i stouto váhou jezdil po lesích a nikdy nic neprasklo.
Udržba kromě umytí jednou za rok a výměny řetězu co druhý rok, nic.
Nic jsem nemazal, nic nebylo potřeba dotahovat.
Jediná závada po 10létech intenzivního užívání byla že se rozsypal zadní náboj.
0
Musíš si položit otázku, co od té jízdy v terénu čekáš, jestli se chceš s maximální opatrností pomalu dostat na druhou stranu lesa nebo jestli si chceš užít plnohodnotnou jízdu v terénu.
Základním předpokladem pro jízdu v terénu je kvalitní vidlice, toto kolo je osazeno nefunkčním krámem bez tlumení. Ostatní osazení je z řady, kterou samotné Shimano nedoporučuje pro jízdu v terénu, navíc další důležité komponenty jako středová osa, řetěz a náboje jsou ještě horší (výrobce šetřil). Také tyto levné pláště nejsou vhodné, jsou z nekvalitního tvrdého materiálu, kloužou.
-2
No jasně že si chci jízdu užít.Je mi jasné že toto kolo nebude na jízdu v terénu nic kvalitního ale jak jsem psal výše.Kvalitnější kolo je pro mě složitá volba z finančního hlediska.Myslel jsem že koupím něco takového jako je v odkatu a postupně vyměnoval komponenty tak jak budou odcházet za kvalitnější.
Můžeš mě něco doporučit?
0
Hele, ale abys nebyl smutný tak barva je hezká :o)))
-2
To je ale nejnákladnější řešení. Jenom slušná vidlice, nejvíc doporučovaný je Suntour Epicon stojí 3,5 - 4 tis. Kč. Dál kliky - Deore s integrovanou osou stojí asi 1300,-. Brzy začnou zlobit náboje, měnit náboje u tak levných kol nemá cenu (cena práce za přepletení kol), výhodnější je tedy výměna celých kol, cca 2 - 2,5 tis. Pláště se musí vyměnit hned, 500 - 1000,- Kč. To už jsi na nějakých 8-9 tisících a pořád Ti zůstává základní nezeslabovaný rám a levné řazení.
Už jsem Ti to psal jinde, slušné kolo se dá pořídit kolem 15 tis., postupnou výměnou dílů se na něj nedostaneš ani za 20 tis.
0
zatím jsem ale nic podobného co píšeš nikde nenašel.Kolo za 15 bud není moje velikost nebo je na něm nějaká vada
0
Myslim že ne ale zatím to na co jsem narazil nevyhovovalo.Nebráním se kolu za těch jak ty píšeš 15 tisíc
0
Těžko se Ti něco radí nebo doporučuje, když si tak nekonkrétní. Napiš, kolik měříš, vážíš, co Ti na kolech, která si viděl nevyhovovalo...
Klidně mi to napiš do e-mailu, pokud to nechceš dávat sem, myslí, že jsem schopný Ti pomoct.
0
OK,měřím 178 cm váha asi 83.Je fakt že nehledám dlouho.Celá leta jsem jezdil crosse Apache z 90% na silnicích.Ale chci změnu a zkusit bike.Když jsem narazil na něco tak bud špatná velikost nebo se mě prostě kolo nelíbilo.
budu rád když mě pomůžeš.
0
Poslal jsem Ti jednu možnost mailem.
0
Dost by mě zajímalo, jakou sestavu a za kolik navrhuješ (pokud to tedy odtajníte). Tvoje kola se mi líbí, sleduji Tě na Bike - foru, stavíš to dobře :-)
0
Já jsem to sem původně nechtěl dávat, protože těch rámů mám omezené množství (loňský model).
Jedná se o loňský rám MRX Elite (kartáčovaný hliník, 1650 gr., třikrát zelabovaný), vidlice Suntour Epicon, sada Deore 3x9 (páčky nové Alivio, které jsou stejné s DEore 3x9), kola Remerx Masterdisc (náby Sram 506), brzdy Avid Elixir 1...taková plně funkční lehké sestavička :-)
0
Co to je za sedlo? Dela se v sirce alespon 150?
(Jezdim ted cervenobile Avatary 155.)
0
Udělej to přesně jak zamýšlíš, kolo užívej a pokud ti něco odejde tak to vyměň za kvalitnější.
Možná že budeš jezdit pár let než vubec něco budeš měnit, do tédoby mohou být ty díly i levnější.
-2
zdarek jak tu bylo už psáno kolik toho chceš najezdit ale stejně kolo pod 13000.- do terenu nějak moc nevidrží a měnit součastky postupem tě výde na šíleny peníze a budeš měnit od rafku drátu, brzd až po vydlici atd. lepší by bylo koupit jeté dobré nebo každy prodejce nabídne i splátky dokonce si propasl i prodej lonských modelu :-(. u nas je ted prali s 30% dolu.ale odpověd na tvou otazku bych řešil já osobně dobré polojeté nebo ty splatky (oceníš kvalitu až výjedeš a dojedeš)když nepíchneš :-))).
-1
holt pak člověk nemusí ani řešit malý a velký písmena, co ? ;-)
0