Tak gazelu bych brala na nákupy :o)))
0
U toho prvního Gianta mě zaujalo nejen to, že je to celopéro, navíc se zajímavou paralelogramovou zadní stavbou, ale zaujal mě tam hodně i ten zámek na zadním kole, který dokonce vypadá, že je snad součástí rámu. Snad by v tom mohla být integrovaná i brzda. Takový zámek by se jistě i hůř překonával, kdyby byl skutečně k rámu přivařený...
0
Ty brzdy spíš vypadají na nějaké pidibubnovky. Véčka, ani kotouče tam nevidím a malé bubínky by pro placatý město stačily. A bowden vzadu vede jakoby pod nábu, to by pro to nasvědčovalo. Řazení bývá z druhé strany do náby.
0
Jo, jasně že to kolo má bubnovky, já to myslel tak, že by v tom zámku ty brzdy MOHLY BÝT integrované, že by to MOHL BÝT celek a bylo by to zajímavé - prostě by se zamkl zámek, s tím by se zamkly i brzdy a už by s tím ani nešlo jet. Blbě jsem se vyjádřil. :-)
0
Jo, většinou to je přivařený, tak 70% kol tady ve Švédsku i předtím v Dánsku to má, lze to i koupit (ale nevím, jestli se to pak vaří či co.. Velká část kola nepřivazuje, ale prostě zamkne tenhle zámek a věří, že má kolo neodnesou (taky už jsme nesli) :-D A mají to nová, stejně jako stará kola...
0
Prosím tě, zajímal by mě blíž ten zámek - výrobce, typ a tak. Chtěl bych si ho někde sehnat...
0
Tady to mají ve všech krámech. Ale ještě jsem moc nezkoumal, jak se to přidělává ke kolu :-)
Já to mám prostě přivařené od výroby a většina místních městských kol taky :) mrknu na to, až budu v krámě :-)
0
Dneska jsem an to koukal v obchoďáku, stojí to stejně jako zámky (snad), je to těžký jak mrcha, ale vypadá to odolně. Nejspíš se to nějak přišroubovává či co....
0
http://biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Las...
0
Stoji to vubec za to? Prijde mi, ze dulezitejsi nez omezit pojizdnost kola je zamezit jeho "odnositelnosti", coz tohle neresi.
0
Jak se to vezme, tady je tolik kol, že se často ani nemají k čemu přivazovat a tohle ten problém řeší :-) A když neseš kolo, tak jsi víc podezřelý... Ale kola se kradou stejně se zámkem i tímhle...
0
Smyslem je podle mě především celý úkon odstavení kola zkrátit na minimální dobu. Pokud máš k tomu batoh v nějakém košíku, můžeš tak za 5 sekund odcházet od kola do obchodu a za dalších pár sekund po návratu zas jet dál. A přitom kolo alespoň nějak zamknuté.
Co se týká kradení kol na severu, nemám tak úplně názor a myslím že místní taky ne -- dá se vidět jak velmi ledabyle zamknuté draze vypadající MTB, tak městská "kraksna" zamčená třemi zámky. :)
0
Tady se krade pekelně, ale moje staré kolo nikdo nechce... A když je zamčený, tak taky moc ne... A spíš v noci... V Linkopingu to pohánělo místní syrskou ekonomiku :-D
0
Tady ten taky nevypada spatne:
http://biltema.se/sv/Fritid/Cykel/Tillbehor/Las...
Kolik to vychazi na nase koruny?
0
Znásob si to třema :-) Ale určitě jich je víc druhů... Prý si to tam dávají hodně kvůli pojišťovně či co...
0
taky ti sem prsknu jedno kolo, co mě zaujalo. je to z prahy. Ze Starýho města.
0
OK, smazáno, byť se zpožděním, holt tu nejsem pořád, zas tak jednoduchou tu práci nemám... :-)
0
Absolutně si nedovedu představit na tom jet. Ale Pepa Zimovčák by nám k tomu asi něco řekl...
( http://www.nakoledetem.cz )
0
viděl bych to na dva Zimovčáky za sebou:-)
0
Nevím, jestli jsi zkoušel někdy jet na vysokém kole, já ano, a není to žádná sranda už samo o sobě. Jet takhle dva za sebou, to už chce "cirkusového ducha"... :-)
0
OMG, jak na to nastupuje háček, nebo jak se říká tomu přednímu?
0
Zda se, ze kapitan. Protoze ma pod palcem kormidlo. Teda riditka... http://www.dvojkolo.cz/index.php?section=skola1...
0
Všechny vyobrazené stroje mají bod a vůbec mi nevadí, že se objevily víckrát a jsou skoro :-) stejné. To je prostě neskutečná chuťovka pro největší fajnšmekry. Lehce ovíněn filozofuji, jestli se dalo řídit i zadní kolo? Proti tomuto výtvoru je lehokolo stroj pro usedlé fotříky bez špetky fantazie.
0