Když už bych musela, tak Tern.
-1
Na stride by mi chybely prevody, ale pokud je nechces, tak je skoro o dve kila lehci nez tern a remen je pry prakticka zalezitost.
0
Len na stride je dosť netypických komponentov. Asi nebude jednoduché to servisovať...
0
remeň je nepochybne praktická vec, ale prevody sú prevody,. môžeš pružnejšie reagovať, rozbiehať sa...
0
taky bych preferoval tern
0
o té stridě jsem četl kdesi článek a dost propadla co se týče jízdních vlastností a pohodlí. Tern je úplně někde jinde.
0
Strida je dobrý nápad a po složení má koukám jen 23cm. V tom je asi nepřekonatelná. Asi pokud bych chtěl kolo na krátké popojetí, které sebou budu tahat v metru a nebo ho vezmu do kavárny, tak vyberu Stridu. A pokud budu chtít kolo, na kteréms e budu cítit fakt jako na kole a ujedu s ním větší vzdálenost, tak vezmu Tern nebo Dahon a já osobně bych možná i zauvažoval o modelu s 24 palcovými koly.
0
114x51x23cm, takže střída v jednom rozměru přečuhuje 34cm a proto ti ho bezplatně nevezmou do vlaku, tím pádem jako skládací kolo pro mě nepoužitelné. Tern v jednom rozměru malinko přečuhuje, ale pochybuju že to bude někdo přeměřovat a kdyby, stačí úplně vytáhnout sedlo ze sedlovkou a položit vedle balíčku. Jinak o jízdních vlastnostech snad nemá cenu polemizovat, střída je hračka na krásný asfalt, tern je při použití 2" plášťů kolo na hrubé kočičí hlavy. Rozsah převodů při kadenci 60 ot/min 8-40km/hod, skoro jako moje silnička na tiagře. Mám tern link P9. O ternu na 24" kolech taky uvažuju, s tím by se už dal zvládnout běžný terén lesních cest co jezdí 90% populace na horákech. :-) Jen by se za něj muselo platit ve vlaku a to je docela nesmysl, skládačka má šetřit místo a tím i peníze.
0
"Ručním zavazadlem se rozumí snadno přenosná věc, kterou lze umístit nad a pod místem, které cestující ve vlaku zaujímá. Zavazadlo, které nelze mimořádně umístit nad a pod místo, které cestující zaujímá, ale nepřekročí ani jeden z rozměrů 90 x 60 x 40 cm, se také považuje za ruční zavazadlo."
Tak máš pravdu. Tak to je ovšem nepříjemné. Většina/všechny skládaček s 20 palcovýma kola je ze hry. Tedy pokud by někdo byl pedant. Dost možná, že těch 6mm navíc nikdo řešit nebude.
0
normálně dávám skládačku v kupé nahoru na polici a zatím nikdy nikdo nenadával.
0
má rozměr 80x66x36. Ale pokud se budu držet toho že jde umístit na tu polici tak je vlastně po problému s překročením jednoho rozměru.
0
Když na ternu vytáhnu sedlovku se sedlem a dám to bokem, natočím správně kliky, vychází mi 80x65x40cm, takže prostřední rozměr přebývá o 5cm, to si myslím nikdo měřit nebude a když jeden z tisíce ano, klidně mu těch 20Kč dám. :-)
Tvých 6mm bych vůbec neřešil, případně bych před tím debilem co by opruzoval vypustil gumy, bez pumpy nevyjíždím. :-)
0
ve vlaku je to pohoda, v autobusech záleží na koho narazíš. Tam jsou ty rozměry přísnější. Pokud to nedám do tašky a vidí kolo tak mě většinou zkásnou. Ale když to mám v tašce a tvářím se jak je to lehoučký, :-/ tak často projdu.
0
Jj, v linkovém autobuse u nás nevezmou ani 16" skládačku, v městské hromadné, tedy i v autobusech není problém.
0
Asi si nastavili rozměry pro příruční zavazadlo tak aby vypekli všechny se skládacím kolem. :)
0
Když se dívám na tern eclipse p9 který se mi hooodně líbí http://www.cesky-sport.cz/skladaci-kola/1591... , tak rozměr 89cm splňuje, rozměr 42cm o 2cm přečuhuje, stačí vyšroubovat pravý pedál a rozměr 76cm se dá zmenšit na 69cm takže 9cm+, to je mrzuté ale myslím že většina průvodčích by to zkousla. Kolo na 24" už je pro mě naprosto plnohodnotné i do menšího terénu. Jen bych na něj dal 2,15" pláště.
0