Ne že by mne osobně toto nějak zajímalo, ale možná některým zdejším technickým nadšencům a stavitelům to udělá radost....
http://www.motorkari.cz/clanky/clanky-prestavby...
Nejsem technický typ, ale známý je kolař od A do Zet a spravuje, opravuje, kombinuje, montuje (stroječky, přístroječky, mechanismezečky) a tohle nejen jeho určitě zaujme. Halt zlaté české ručičky. A mozečky.
Díky.
0
To je náádhera! A nemyslím tím jen to spojení moto-kolo-baba :-)). A mimochodem, motokolo bylo na počátku Laurin & Klement, dnešní Škoda Auto...
0
Video ve FullHD: http://www.youtube.com/watch?v=F5BPJs6BByk
0
Konečně taky lezeš na další dobrej web :-)
0
Zdůraznil bych to slovo DALŠÍ... ;-)
0
Nebuj,byl jsem sakra opatrnej a vážil slova))))
0
Návrat do předminulého století. Kolo pro "pány sportsmeny (lenochy)", co nechcou šlapat. Vysoko těžiště.
Prodejní cena? Ou-ou-ou!
8-P
0
A proč ne, ve všem se vracíme zpátky, ty jsi si toho ještě nevšiml? Též sem se stal lenochem a vůbec se za to nestydím, v práci se totiž taky vracíme do předminulého století. Vyždímat a odhodit, potom na nějaké šlapání nemáš moc náladu. Mám VŠ vzdělané kámoše a ti prostě nechápou jak může být někdo tak fyzicky unavený z práce, že s nima třeba nejede na běžky, nejde si zahrát fotbálek nebo jezdit bez motorku na kole. Při tom jeden z nich přímo tvoří normy práce a když lidi nestíhají, jsou to líné lopaty, pravda, to už není můj kámoš.
Na těžiště se dá zvyknout, když moc nešlapeš tak tuplem. Jako kusovou výrobu s použitím špičkových komponent odhaduji cenu na nějakých 150 000Kč, spíše více. Problém vidím spíše ve výkonu těchto špičkových motorů, i ta menší padesátka bude mít sakra více výkonu než povolenou 1kw.
0
Obdivuji každého, kdo je schopen po fyzicky náročné práci ještě trénovat. Já, kdybych celej den neseděl na zadku, tak bych tomu sportování moc nedal. Stačilo, když jsem kdysi dělal prodavače v Gigasportu - celej den na nohách,směna dlouhá jak sviňa, občas nějaká montáž vázání - byl jsem rád, když jsem zvládnul na kole cestu do práce a zpět, což nebylo víc jak 15 km celkem.
Mně jsou ty kola s pomocným motorkem sympatický, doufám, že i budoucnu zůstane tato svobodná /bez řidičáku, povinného ručení, registr. značky, přilby/ kategorie nezprasena zásahy unijních byrokratů. Až mi dojdou síly, vidím motokolo jako jasnou volbu.
0
Ahoj Laďo,
takové ty příspěvky které dělají z motokol nebo elektrokol kola pro zdechláky mě nikdy nenechají chladným. Buď to píší puboši a nebo lidi kteří se v práci moc fyzicky nenadřou a nedokážou pochopit že někdo po práci moc sil na dojetí nemá.
0
Já obdivuju každýho, kdo si něco takového postaví. Tenhle "cyklo - moped" je udělanej (podle fotek) naprosto precizně, čistě, vysloveně rukodělná lahůdka. Vzpomínám na jeden sraz (Hranice?), kde se objevil kluk na lehokole a měl tam přídavný motorek ze sekačky, taky pěkně uděláný! :-)
0
joto jo, už překročil ty normy pro motokolo, pokud vím, ale prostě je to moc krásně udělané. Hezčí než Stadion, kterého jsme kdysi míval a ten je esteticky velmi povedený
0
Hezke, ale trochu tezko pouzitelne, kdyz s tim nesmi na silnici.
0
A taky to nesmí nechat nikde stát...
0
Je vidět, že designér je designér a ne strojař (nebo alespoň biker).
Hádejte co se stane s beachcruiserem z lowend materiálu když mu tam dáte o 10cm vyšší vidli?
Kurnik proč nezajeli třeba za Mrázkem? Ten by jim to naohýbal dle libosti.
Odpověď na otázku z druhého odstavce je, že rupne dolní rámová trubka.
0
Asi jsi nepochopil, že to není na ježdění, ale jen na machrování a okukování obdivovateli :-))) A to se většinou dá provozovat jenom když ten předmět úžasu je na jednom pevném místě ;-)
0
Tak to bych neřekl, ale je to tvůj názor který zní tak trochu divně. Už jsi někdy něco sám sestrojil?
0
Nemyslel jsem to nijak zle ;-)
Jen mi tenhle výtvor přijde už nějak moc "přetuněný"... Ale já mám tyhle názory i na některé motorky a auta, takže to ode mne nebyla žádná kritika tohoto konkrétního motokola.
Ne, na to nemám tolik času (a který radši vyplním ježděním na něčem, co je už po přinesení z obchodu okamžitě funkční) a hlavně ani šikovné ruce ;-) Spíš naopak :-)))
0
Myslím že v terénu jezdit nebude, takže v pohodě. Navíc origoš vidle je pevná a sakra prohlá vidle, takže odpružená a rovná tomu naopak pomůže.
0
podle mě se to bude chovat stejně jako když se na celopevňáka dala odpružená vidlice. Změníš úhel hlavové trubky...
Navíc jestli bude neplno využívat ty kotoučovky a často bude brdzdit z 50+ nějak ostřeji, tak ten rám to prostě nevydrží.
0
No právě při brždění dost pobere ta vidle ne?
0
Mně se zase po designové stránce nelíbí ty modré ráfky, proč tam přidával další barvu? Asi se snažil sladit ráfky s ovládáním vidlice. Na první pohled jsem si říkal, že je to paráda, ale teď už vidím jen tu pani a ty modré ráfky.
0
Jo,pěkné a moc,ale jak zde bylo zmíněno, je to motokolo a legislativa je núprosná.Jak jsem četl ten článek,tak tvůrce zmiňuje možnost použití motoru od f.Blata,který má menší výkon.Jen pro zajímavost jsem hledal parametry motoru,ale nenašel,neznáte někdo odkaz prodeje a parametrů motoru Blata.
0
Jediný motor co se dá od Blaty použít legálně na silnici je z koloběžky dvoutakt o obsahu 27ccm a výkonu 1kw. Vypadá jako ze Stihláckého vyžínače trávy který mám doma. Zlatá čtyřtaktní Honda Gx35 která je tišší, má větší zátah při nižších otáčkách a o 1l na 100 km menší spotřebu.
0
Tak su rád, že vás to zaujalo. Já těmto strojkům moc nefandím, ale představa co udělá 5 kW motor s kolem když vím co udělá ten můj 100 W "motor" s mým kolem (pokud se do něj sypou rohlíky s pivem ve správném poměru) mě jaksi nenechala chladným.
0
Takovej o trochu lepší fichtl :-). Vydováděl se na tom opravdu pěkně, žádné garážové bastlení.
Ale co asi na těch 5,5kW asi říká ta převodovka? Kolik to tak může mít krouťák?
Mimochodem těch 80 umí jet i vytuněný moped Stadion s laděným výfukem.
0
Domrvený Staďasové chodí přes kilo. Jsou těžší a kdo ví, jestli mají vůbec těch 5,5kW. Tohle musí být s tím výkonem raketa.
0
než to postavil, tak se vymastil na normální mašině. Tady na tom to bude už asi konečná :-D
0
Kroutící moment není problém. Člověk vyvine kroutící moment mnohem vyšší než běžná motorka. Problém můžou být otáčky, na ty nemusí být cyklopřevodovka stavěná - tření, teplo....
0