Je, 250 cm :-)
-1
Chceš-li uše3t za odrazky, pak do metru stačí jedna ...
0
pokud je mi známo, tak povolená šířka je omezená akorát u přívěsného vozíku (80 cm), ne u kola samotného.
0
Takže 4m široká tříkolka je bez problémů?
0
no.. bez problémů rozhodně ne, ale policajti by nic namítat neměli:-)
0
Ne-e. Viz Technické podmínky provozu vozidel po pozemních komunikacích
-1
Můžeš to nějak blíže specifikovat? V zákoně o provozu na pozemních komunikacích ani ve vyhlášce http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/8FF6B685-39BE... šířka bezmotorových vozidel nijak omezena není.
0
... pokud teda nemáš tříkolku s "tepelně izolovanou nástavbou, u které je tloušťka stěn větší než 45 mm" :-)
0
Jasně, ale je tam šířka pruhu a motorových vozidel. Pak už musíš fungovat jako "kdovíco" na povolení.
0
šířka motorových vozidel je bezpředmětná, pokud se bavíme o bezmotorové tříkolce. Šířka pruhu se týká komunikace, ne vozidel. Samozřejmě si asi nikdo nebude stavět silniční vozidlo, které se nevejde na silnici, že... ale výslovně zakázáno to (asi) není.
0
Tak dobře, hlasuju pro ty 4m :-)
0
To jako mě chceš říct ,že motorová tříkolka nesmi na silnici?Ted se bavím o pomocném motorku s válečkem.
Ale k té šířce ještě, nejlepší je do 80 cm.Protože pokud ji máte ve sklepě, nebo kde jsou dveře je problém s uskladněním.Vím o čem mluvím parkuji přez troje dveře. vchodové,kočárkárna,sklepní koje.A to je práce to mě věřte :-)
-1
Tato přehršel názorů je bezva.Šlo mně právě o to jestli to není omezeno 80 cm.Vidím že je to v pohodě.Jelikož 4 metrového pavouka bych špatně rozpohybovával a vrata mám širší než 80 cm, tak zvolím něco mezi.Všem díky za příspěvek.
0
Rádo se stalo, až budeš zase potřebovat, tak se s důvěrou obrať, určitě se dovíš spoustu zajímavých a užitečných rad :-))
-2
Greenspeed Gto má v nejširším místě 85cm, zrcátka mi mírně vyčuhují na obě strany, ale 90cm dveřmi projedu. Šířka přes 90cm je zbytečná, žádná sériově vyráběná tříkolka širší není.
0
Oni asi také ví, proč je nedělají širší. Ona představa jak pravým kolem škrtám o patníky u silnice a levé mi drtí předjíždějící kamion není nic moc.
0
Tak to nehrozí, už u mojí 90cm široké tříkolky si řidiči všech typů aut, tedy i kamionů dávají sec sakramenský pozor na to, kde a jak mě předjet, takže mnohem větší odstup a v nepřehledné zatáčce či při jedoucím třeba kole v protisměru hezky čekají. :-) Takže čím opticky širší, tím bezpečnější. Bezpečnost je nesrovnatelná proti klasice, kdy mě každý druhý plechovkář lízal zrcátkem.
0
Asi bych ale nechtěl poslouchat všechno to co si říkají, když tak hezky čekají, aby Tě mohli předjet.
:)
0
Když si frčím 50km/hod, tak ty nepřehledné situace netrvají zas tak dlouho, pak zpomalím a oni mě v klidu předjedou. Zatím na mě žádný netroubil, z toho usuzuju, že vyložená brzda nejsem. Třeba jako někteří starší pánové v klobouku co vyjedou jednou za týden do města na nákup a v přehustěném provozu zmatkují. :-) Jezdím v podstatě jen na silnicích 3 třídy a městům se vyhýbám a když už musím, tak si hledám trasu s co nejmenším provozem.
0
Jo a ještě k tomu čekání, ve vyspělé Evropě je to naprosto normální a nikoho to nerozhodí. To jen u nás každý spěchá a každý kdo je pomalejší, tak toho patří vykázat ze silnice. Ty jsou přece jenom pro auta a to jen pro ty, které onoho spěchálka nezdržují, co na tom že překračuje povolenou rychlost.
0
Moje zkušenosti (z roku 2007 - Nordkapp-Gribraltar jízda) jsou trochu jiné. Třeba severozápad Německa byl horší než je to u nás - totální prasata v bavorácích a mercedesech se tě pokouší zabít každých třicet vteřin. Naproti tomu Francouzi a Španělé sice narozdíl od Němců dlabou na pravidla, povolené rychlosti, čáry na zemi nebo značky, ale nikdy cyklistu neohrozí.
Takže není vyspělá západní Evropa jako vyspělá západní Evropa...
0
A neni to tim, ze SZ Nemecka je vlastne stejny (byvaly) vychod jak u nas? ;)
0