Co říkáte na lankový převod/přenos? Od pohledu mi to přijde složité a nechtěl bych zažít prasknutí lanka (jsem skeptik), ale co kdyby......
http://www.osel.cz/index.php?clanek=5288
Proti gustu žádný dišputát ...
0
Ptákovina...
Taky by mne zajímalo jaký vliv na manévrovatelnost celého kola může mít zvolený pohon, jak tam nezapomínají dodat :-)
0
Od středu vzhůru (a pak k řídítkům) je vedena energie k posilovači řízení (ten se na obrázek jaxi nevešel ...)
0
Cože ? :-)))
0
On myslel tu přebytečnou energii. Ta je vedená těmi lanky od středu směrem nahoru, která zároveň (na jiných kmitočtech) řídí i řazení.
0
To by se dalo použít na Bzuka
http://pokryti.wz.cz/foto/101.jpg
0
Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě...
K těm lankům bych moc důvěru neměl, například na rowingbiku prý moc dlouho nevydrží. To se mi mnohem víc zamlouvá přenos výkonu řemenem.
0
tady anitak nebude hrozit přetržení, leda ty řadící bovdeny by se mohly zlomit, ale představ si to celý obalený bahnem - jak dloho asi vydrží v kladce?
0
Copak bahno ale ono to neustálé namotávání a odmotávání tomu moc dobře nedělá. Pokud má lano něco takového vydržet, musí být z velkého počtu tenkých drátů ale jak to dodržet u takhle tenkých lanek?
0
Tam píšou, že ty "lanka" jsou z HDPE, ne kovový.
0
Vypadá to zajímavě, ale chtěl bych to někdy vidět v praxi. Ideálně na ležáku.
Celkem by mě zajímalo, jak se to s účinností tohohle systému.
0
A hlavně ztrátách.
-1
Myslíš, že to bude oproti klasickému řetězu nebo řemenu výrazně méně účinné?
0
Ruda to měl na Bzuuku už bůh ví kdy. Ale s lineárním šlapáním. DO kopce nám nejen stačil, ale spíš nás předjížděl a jelo mu to setsakra dobře. Viz fotka HonzyK
0
Mám tady dva svázané ročníky jakéhosi technického magazínu z roku 1899 a 1900.
Silně mi to připomíná tehdejší pokusy najít
tu správnou cestu.
0
co mi přijde jako zbytečná ztráta je převod lineárního pohybu na kruhový. Proč?
Systém lanek, kterej měl Ruda na Bzuukovi fungoval víc než uspokojivě....
0
Přesně tak, lineární šlapání by to vylepšilo. Oni tam ale mají zakomponované i řazení, v tom je to zajímavý. Možná zvlášť u ležáků s předlouhým řetězem by tohle mohlo být efektivnější.
0
Ruda na tom jezdil fakt s přehledem a o tom, že by nestačil nemůže být ani řeči, naopak! ATkže já si nemyslím, že je to uplně slepá kolej....
0
A co když ta účinnost je vázaná i na hmotnost celého toho dynamického pohonu (řetěz atd.), pak by bylo logické, že lanko je ve výhodě.
0