Vsechno se da, otazkou je potom pevnost. V miste svaru muze docela snadno dojit k lomu (resp. tesne vedle svaru).
0
Já řezal i normální vidli 26 na 20" a drží.
0
S dobrou technologii a optimalnim postupem chladnuti to urcite moznost odstraneni vnitrniho pnuti je. Zase ale na vidlici, ktera je dost dulezita pro bezpecnost jizdy, bych ja osobne timhle zpusobem moc nesahal.
0
Nesmíš to brát moc vědecky.Zkrátil jsem jich víc a zatím si nikdo nestěžoval.Já ji používám asi 5let a drží.Tak mě napadá,že jsem toho kamaráda dlouho
neviděl...
0
:o)))
Ten pristup asi bude mou profesi, ono to drzet bude i tak. Kazdy zase delame s kolem jine vylomeniny, u sebe bych to proste neriskl.
0
A dá se zkrátit odpružená vidle s olejovým tlumením? Vždyť do té patrony jde táhlo, které by se snad??? dalo zkrátit také. Ta "bejkárna" mě napadla v souvislosti s diskuzí kolem odpruž. vidle na ležáka pro Zden 42 ...
8-)
0
vetsi prasarnu snad uz ani udelat nejde....
0
Máš lepší nápad?
Odpružená 20" je tu dostupná jen dětská, bez tlumení (bohužel),
0
Zeptej se Jurimira, jakou tam dal. A pak jdi rozbit prasatko. A mozna radsi i sousedovo prasatko... 8-)
Nebo zkus tuning-test.cz
Milan Slanec rikal neco o tom, ze SNAD bude mit casem nejake vidle od Suntouru, ktere pujdou upravit. A rikal to tak pred 3/4 rokem. Tak snad treba... Kdyz se opta vic lidi, treba se urodi neco pouzitelneho za mene nez celou jednu vyplatu.
0
Dík, mám ho při cestě ...
8-)
0
Jurimira, prasatko, nebo Milana Slance? 8-o
0
rozmyslel bych si, jesli ma vetsi vyznam tlumena vidlice nebo zdravi....
potrebujes to pro dite?
0
aha, tak ja radsi mlcim, protoze vubec netusim, jak by to melo vypadat
0
Úplně jednoduše. Přidělej druhej pár patek o něco výš na vnější nohy. Sice to znamená mít větší offset, ale to by nemuselo vadit. To že bude konec nohou kus pod osou kola, nevadí už vůbec ničemu.
0
bod mi zase škrtni, zapoměl jsem na brzdy :( Musel bys přidělat i nový očka pro třmen, nebo se spokojit s véčkama. U véček by nebylo upravovat nic, ráfek bys mohl mít při troše přesnosti vzhledem k čepům V-brzd ve stejné vzdálenosti jak před úpravou
0