Vyražím příští tyden na průjezd Rakouskem na těžko.Mám horáka s velkýma drapákama a nyní je naplánovaná trasa výhradně po asfaltových a šotolinových cestách.Proto budu přezouvat na pláště hladší 1.95.Doma mám normální pumpičku,kterou nejde dostatečně na tvrdo nafoukat gumy.Chci se zeptat až to budu někde kompresorem dofoukávat,kolik je dostatečný a bezpečný tlak?
U každé gumy je to jinak, na boku to bývá napsané.
0
Jo,to je.Na to sem se taky koukl.Jen sem chtěl vědět jaké má kdo zkušenosti s plně naloženým kolem.Při normálním ježdění nepoužívám gumy betonové.Když sem to jednou vyzkoušel(a to byli dofouklé jen obyčejnou pumpou)tak sem o patník prorazil duši
0
No pravidlo je takové, že více naložené kolo snese při stejném komfortu více nahuštěná kola. Takže natěžko bych klidně hustil na max, zvlášť na asfalt.
0
nafoukej si to podle své potřeby.Jinak má ale Radek pravdu, že na bočnici je napsán max.povolený tlak.Já osobně na asfalt gumy hodně přefukuji.
0
Jo nejspíš to tak udělám(jako vždycky).Jen sem chtěl vyzkoušet trochu alchimie.Lepší pocit s jídy,bez velkého odporu a nebát se každého kamene ,který po cestě potkám.
0
Pokud máš dvojité ráfky, tak až budeš přezouvat, zkontroluj stav podložky pod duši. Ona se při přefouknutí ráda natlačí do těch dírek pro niple a prořízne. Mně se to stalo na jaře. Duše byla v tu ránu prázdná a já na tlamě.
0
Jo,už se mi něco podobného v minulosti stalo.Díky za připomenutí,určitě na to kouknu
0
Tohle se mi stalo, když jsem ji přefoukl přes maximum, asi na 6,5 atm.
Jinak když se přehustí, může se vyboulit a zničit. To se mi stalo na horákovi. Špatně jsem si převedl PSI na ATM a bylo to.
Tuším, že 10 PSI je 0,69 ATM
0