reklama

Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

Potřebuji poradit, kdo máte zkušenosti? Ten Azub nevypadá špatně, ale problém s odpružením,varianta asi ty Schwalbe pláště. Má polstr. pásy a sedačky. Croozer klasika, ale zaráží mě šířka 2 místné odpružené verze (velofiala). Burley nevím jak funguje odpružení, prostor?
Potřebuji vědět, který je nejpohodlnější (sedačky, odpružení), jaká je prostornost, atd. Děkuji za info...
Martin

[ Zpět ]
Datum: 29.03.2009
Autor: Nomadm
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Pochybuji, že tady má někdo větší zkušenosti s více než jedním vozíkem z těch Tebou jmenovaných. Azuby jsem nikdy nejezdil, ale považuji je spíše za ekonomickou variantu. Burley se mi nelíbí vzhledově ani cenově - ale prý jsou některé modely odpružené silenbloky. Sám jezdím starší Croozer 535, který jsem loni jezdil neodpružený - a to je špatné - dá se jet jen velmi pomalu a jen po pěkné silnici. Letos to odpružím a myslím, že to bude OK. Psal jsem tu už několikrát, že odpružení do Velo Fiala dokoupeno k některému z vozíků Kid for 2 vyjde se všemi sety včetně vozíku samozřejmě na cca 11 000 Kč ,- , což považuji za velmi přijatelnou cenu. S tou šíří bych se moc neptrápil pokud člověk nejdzíé pořád dveřmi a hodlá to spíše tahat za kolem. Přestože to neodpovídá předpisům, tak to asi nikdo z Policie přeměřovat na místě nebude. Pokud člověk koupí starší vozík, může se i s odpruženou verzí dostat někam na 8000 - 9000 Kč. Z osobní zkušenosti mohu však spíše doporučit si trošku připlatit a zakoupit nový v nějaké akci ( na internetu je jich dost) a to odpružení k tomu. Přeci jen je to hlavně hadr a snadno se poškodí, pokud majitel je trochu flink, tak se může natrefit a na velmi poškozený vozík a ta cenová úspora 3000 Kč ,- se může nakonec dost prodražit na opravách.
    Na Croozeru oceňuji prostroný interier a velký kufr, i když se za kolem tahá ten kufr spíše prázdný, tedy pokud člověk zrovna nejede na celodenní či několikadenní výlet.;-) Pak zase pokud ho naložíte dvěma dětmi, naplníte kufr po okraj i vozík sám o sobě je z těch těžších, tak se člověk pěkně nadře. Jinak je klidný, má nízké těžistě a tak pěkně sedí za kolem. Sedačky jsou obyč - zavěšené i pásy nevynikají nějakým luxusem, ale nesetkal jsem se s protesty svých dětí, co se tohoto týče. Vozík se dá s úspěchem použít jako kočárek (tedy bez odpružení), ale nevejde se do některých dvěří či se nedá projet kolem běžné pokladny - musí se jet tou boční - nejširší pokladnou.;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 29.03.2009
    Autor: Martis
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Projdi si diskuse v sekci "Děti a kolo" - http://www.nakole.cz/diskuze/sekce.php3?sid=10

    tam je to všechno už pořešený.

    Já osobně nijak nestojím o odpružení, ale je fakt, že taky nejezdím nic horšího než udusanou polňačku nebo lesní cestu, většinou asfalt. Lehce podhuštěné pláště na to krásně stačí a děti jsou maximálně spokojené.

    Jinak pokud řešíš cenu, bude asi momentálně nejlevnějším odpruženým vozíkem (novým) Kranich

    http://www.maxus.sk/detsky-sen/sportove-potreby...

    Mám ho, ale ne odpruženou verzi, takže nevím, jak dobře tam ty pružiny fungují. Předností Kraniche je ještě obrovský nákladní prostor v kontrastu k minimálním rozměrům složeného vozíku... Jinak je to ale jednoduchý až primitivní vozík - slouží báječně, ale jistě se najdou pohodlnější.

    Kdybych ovšem neřešil cenu, osobně bych šel určitě do Burleye. Velký výběr variant (některé velmi prostorné), pohodlí, ověřená a chválená značka. Měl jsem možnost si ho dobře prohlédnout, ale nejezdil jsem s ním. Myslím, že s ním chybu neuděláš...

    Mimochodem, odrpužení na croozera tu už někdo ukazoval i jiné, než nabízí velo fiala. Neviděl jsem to zblízka, ale podle vyjádření autora se šířka vozíku zvětší minimálně:

    http://martanci.webgarden.cz/odpruzeny-croozer

    [ Zpět ]
    Datum: 30.03.2009
    Autor: k.vl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      a s tim odpruzenym kranichem nekdo nemate zkusenosti?

      [ Zpět ]
      Datum: 30.03.2009
      Autor: Nomadm
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

             

        Bohužel... :-(

        [ Zpět ]
        Datum: 31.03.2009
        Autor: k.vl
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Děkuji za cenné info, na Burley se mi taky líbí, ale nevím jak účinné je jejich odpružení....máte někdo zkušenost? A Azuba Jerry plus zatím asi nemá nikdo, že ?

    [ Zpět ]
    Datum: 30.03.2009
    Autor: Nomadm
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Tak jsme se rozhodli - jednimístný Croozer :)

    [ Zpět ]
    Datum: 04.04.2009
    Autor: Nomadm
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Prateke jak resite, posed pro cca 8 a vic mesicni deti, ktere jsou do vajicka jiz male. Maly nam usne a pada mu hlavicka, to by resit slo, ale v sedacce voziku ma divne pokroucene zadicka, chtelo by to asi neco pod pater...jak to mate vyresene?

    [ Zpět ]
    Datum: 12.05.2009
    Autor: Nomadm
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      Třeba kousek prkýnka????:-))))) Ne, vážně, to je jednoduché, přitáhni více spodní popruh v rozkroku děcka tak, aby se dítě více v sedačce opíralo a nesklouzávalo ze sedačky dopředu resp. dolů. Dále se to dá řešit o tak, ža za něj naložíš něco rovného a měkkého a přitom pevného do zavazadlového prostoru - třeba igelitku s dekou, do níž vložíš např.kus tvrdého kartonu na dvakrát přeloženého od nějaké krabice, abys netahal zbytečná kila navíc, no a zapřeš tak děcku záda. Kolikrát už mne napadlo, proč ty výrobci nevyroběj polohovatelná záda jako v golfkách, kdy by si děcko mohlo i v lehu zdřímnout. Limitovali by tak nákladový prostor za děckem, ale i to by se dalo řešit.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.05.2009
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Asi budu jediný na této diskusi z Chariotem, ale nemám co bych mu vytkl. Taky jsme kdysi při výběru přemýšleli o Azubu, po přečtení různých diskuzí, jsme pošilhávali po Croozerovi, ale nakonec jsme se rozhodli kvůli pérovaní pro Chariota. Rozdíl v ceně asi 5000,- pro Croozru asi tady někdo řešit bude, ale ruku na srdce: Auto o 5000,- dražší a lepší by jste si taky koupili. My nemusíme řešit žádný sklon sedačky nebo pokroucené dítě. Jezdíme po silnici i po lesních cestách (tam samozřejmě pomaleji). To odpružení se Vám hodí i na silnici, když přehlídnete výmol nebo kanál.
    Má to sice menší zavazadlový prostor než Croozer, ale postačujíci. V létě jsme byli na cyklodovolené a vzadu ve vozíku jsme měli přebalovací tašku a chladící tašku s jídlem. Na tom celé stan (4,5kg), na rukojetích stočené karimatky. Zbytek v brašnách a na nosičích u mně a u přítelkyně. Myslím, že není potřeba mít velký zavazadlový prostor, potom táhnete sebou jen spoustu kravin. Pár hraček dáte dítěti.
    Máme dvoumístnou verzi a projdem 80 cm dveřma. Sluneční clona je součástí. Nasávání vzduchu bočními průduchy umožňuje použití folie na prašných cestách i ve větších vedrech. Joggingový a kočárkový set jsem si vyrobil dle originál. obrázků od Chariota a vyšlo mně to na 2000,-(kolečka, Alu profily, ohnutí,...) ale moc jsme to nevyužili. Kočarkový set se hodil na dovolené a jogging asi 3x na bruslích. Jinak joggingový set jsme použili i v lese a musím uznat, že to pak jedete jak s tankem.
    Odpružení u Croozeru mi přijde jak viset na odpruženém laně.S počtem gumicuků to jistě doladit jde, ale víte dopředu kolik jich tam musíte dát. A jak jistě víte, když dlouho stojíte, děti začnou řvát, bo chtějí jet.
    U chariota je to vyřešené i se štelováním dle hmotnosti zátěže, protože ta zátěž se mění dle toho, kolik vám žena přibalí proviantu.
    U vozíku bez odpružení to poloprázdné pláště trochu vylepší, ale zkuste si to táhnout trochu víc naložené.
    Odpružení a 20" kola (místo 16") je to nejlepší, co můžete pro dítě udělat.
    Pokud máte problém udržet moc živé děti ve vozíku, naplánujte si cestu na dobu když děti spí. My jsme vyjížděli asi půl hodiny před plánovaným usnutím a po probuzení jsme měli ještě asi půl hodiny na dojetí.
    O dovolené jsem najeli asi 500 km, spali jme asi 10 nocí ve stanu a Martínek(v té době 14 měsíců) to zvládal perfektně.

    Možno to nemám úplně dobře uspořádané, ale nejsem spisovatel a každý ať si z toho vybere, co potřebuje. Martin, Věrča a Marťas(teď 2 roky)

    [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mayor ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      Velmi zajímavé zkušenosti. Velmi mě pobavilo to "plánované usnutí"..tak to neznám u našich dětí ani večer a závidím lidem, jejichž děti chodí spát se slepicemi a ještě každý den načas - ve stejnou hodinku. To uspávat naše děti je kolikrát doslova očistec..:-()

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2009
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

             

        Neni tohle nahodou vychovou ?? Nase deti chodili spat automaticky po vecernicku a nikdy jsme s tim nemeli kproblem. Mozna ze to chce byt ze zacatku trosku tvrdsi, ale kdyz si pobreci, nijak jim to neublizi, naopak doktori tvrdi, ze to posiluje plice. Nech je tochu vyrvat a zvyknou si ;o))

        [ Zpět ]
        Datum: 14.05.2009
        Autor: Holfi
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

               

          Přesně :-) První dítě v rodině většinou bývá trochu rozmazlené, rodiče kolem něj dost často poskakují jak se to tomu mrněti hodí... Za prvé ho nechtějí moc omezovat a za druhé ještě nemají ty správné metody :-)
          Další děti ale už mívají přísnější režim, protože se rodiče už naučí jak je všechny dostat do latě a mít čas i na sebe ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 14.05.2009
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                 

            Podle mých zkušeností je to opačně. Nejrozmazlenější bývá to poslední dítě. Ty starší totiž musí pomáhat rodičům, kteří se více věnují tomu nejmladšímu. Tím pádem na ně není tolik času a můžou si připadat trochu odstrčené. I když to tak není, starší dítě to takhle může vnímat. Při výchově naděláš spoustu chyb, ale podstatné je, aby všechny děti cítily stejnou lásku a žádné z nich nebylo protěžováno. My jsme se o tohle snažili a děti nám potvrdily že úspěšně, ale ze svého okolí znám pár příkladů, kdy starší dítě je opravdu chudák a sluha toho mladšího.

            [ Zpět ]
            Datum: 14.05.2009
            Autor: Zden42
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                   

              Asi jak v které rodině.

              Ale do tohohle se už radši nebudu montovat, necítím se být tím správným komentátorem věcí, o kterých vím jen z doslechu a zkušenosti s tím mám jen teoretické :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 14.05.2009
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                   

              Souhlas, Zdenále, vidím to taky tak.

              [ Zpět ]
              Datum: 14.05.2009
              Autor: básník
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                   

              Tak my máme první i druhé dítě najednou a rozdíl mezi nimi je 7 min.:-))) Vyřvat ho můžu nechat v postýlce až tak, že se mi pokadí a pozvrací a nemůže popadnou dech, což se už taky stalo. :-( Takže pro mne je - nevím z jakého důvodu - jen jediná volba: Jít si lehnout "jako" s dětma a když vidí, že já "jako spím" tak usnou taky. To je zatím jediná osvědčená metoda, která funguje v 85% večerů. Bohužel...a to jsme fakt vyzkoušeli kdeco...

              [ Zpět ]
              Datum: 14.05.2009
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                     

                U nás zase zabíralo jenom chování. A hádej kde mám teď záda........

                [ Zpět ]
                Datum: 19.05.2009
                Autor: Zakarr
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                       

                  Není to divné? Myslím z hlediska anatomie... ;-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 19.05.2009
                  Autor: k.vl
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

               

          Tak tady se musim zastat Martise, protože to je jako by psal o naší holce. Zkoušeli jsme všechno možný, ale stejně do dneška přetrvává to, že kdyby padala únavou na hubu, kdyby usínala vestoje, kdyby omdlévala, tak největší prča a zábava začíná uvedením do vodorovné polohy. Kdybych se rozkrájel, kdybych ze sebe udělal provázky, tak prostě večer to bez cirkusu nejde. Tak se jenom uklidňuju, že jí to možná za pár let přejde.

          [ Zpět ]
          Datum: 19.05.2009
          Autor: Zakarr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

                 

            Stává se - ani dvě děti nejsou stejný. Není to krásnej svět? ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 19.05.2009
            Autor: k.vl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      Dej tip, kde mají rozdíl v ceně těch pět tisíc.
      Všude, kam jsem dohlédl, byl ten rozdíl dvojnásobný!

      (Tedy, předpokládám, že si každý k vozíku pořídí alespoň tyčku za kolo a přední kolečko (a), aby ho mohl vůbec používat...)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.05.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (DrNec)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Také přidám svůj poznatek z vozíků. Máme postiženého kluka dětskou mozkovou obrnou a potřebujeme vozík, do kterého umístíme skořepinu (něco jako dětská sedačka) a který bude odpružený (to je moje podmínka). Po prohlídce snad všech vozíků, které u nás existují, jsem vybral optimální řešení: vozík Azub s úpravou. Úpravu najdete na http://www.gps-routes.info/index.php?name=News... nebo když dáte do vyhledávače \\\"odpružení azub\\\". Je to asi nejlepší odpružení, co jsem viděl, skořepina na Azub jde také vyrobit a cenově je Azub dostupný každému. Jo a kdo má na dítě ZTP může dostat další slevu. Ta úprava mne teprve čeká, tak uvidíme. J.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (JKun ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      Napadá mne dotaz, proč nejsou kyvná ramena vlečená, ale jdou proti směru jízdy? Neudělá to problém při neplánovaném nadskočení?

      [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2009
      Autor: básník
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

             

        Nevím, ještě jsem tu úpravu neprovedl, ale měl jsem také z toho ten pocit. Kola jsou ale dostatečně velká, takže si myslím, že náraz do nich nebude pro ramena proti směru jízdy žádný problém. V každém případě to je lepší než pro pevná kola. Možná ale, že tu úpravu provedu úplně jinak. Když tak ji uvedu někam na Net.

        [ Zpět ]
        Datum: 31.05.2009
        Autor: Neregistrovaný uživatel (jKun ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    Ahoj,
    jak někdo v začátku píše, že pochubuje že má někdo zkušenosti se všemi vozíky, tak právě na něho natrefil. Vozíky prodávám a sám používám.
    Ve zkratce:
    Azub - dobrý vozík, který je dělaný hlavně pro českou klientelu. Tj. bezpečný ale hodně přizpůsobený nízké ceně.
    Croozer - nebrat. Malý prostor, detaily špatně řešené. Jogingový set nemá brzdu, což považuju za brutální nedostatek, ale celkově ještě jakž takž dobrá cena.
    Burley - nejlepší ze tří jmenovaných. Odpružení funguje formou silentbloků, má největší prostor pro dítě a zavazadla a nejlíp řešené detaily. To se ale odráží i na ceně.
    Jsou pak další vozíky, ale u nich astronomicky roste cena.

    Jinými slovy. Vím že to zní jako otřepaná fráze, ale čím dražší, tím lepší, v tomto případě platí dvojnásob.
    Vozíky, které mají jako odpružení použitý tlumič stojí 30t. i více.

    [ Zpět ]
    Datum: 26.05.2009
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Belial)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      On ten "někdo" v úvodních komentářích ale myslel zkušenost s POUŽÍVÁNÍM těch vozíků.Ve více situacích a podmínkách.
      To, že's někde na stánku u konkurence viděl jiný vozík neznamená zkušenost s jeho používáním. Podle to, že zrovna tomu Croozeru (který asi patří mezi ty nejprostornější na našem trhu) vytýkáš malý prostor, tak asi budeš zrovna prodejcem Azubu a Burleye (že by firma AZUB BIKE ??).
      Asi je normální, že člověk chválí to, co prodává. Bylo by ale nešťastné, kdyby se to tady zvrhlo ke komerčním přestřelkám (zvlášť, pokud se používají "podpásové" patrony)

      [ Zpět ]
      Datum: 28.05.2009
      Autor: Neregistrovaný uživatel (DrNec)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      Taktéž naprosto nesouhlasím. Vozík od Kranicha má tlumiče olej/pružina na obou kolech a stojí cca. 6 500 Kč ,-. Netvrdím, že je to nějaká špička, ale svůj účel nepochybně splní rovněž. Souhlasím s kolegou, že tvrdit o Croozeru, že je malý a má malou výbavu v základu - tedy chybějící brzdu na přední kolo, je trochu dost zavádějící. A pokud chceš skvělé detaily za vysokou cenu, tak bych určitě šel do Chariota. Burleye nemohu soudit, ale pohledově mi rozhodně nepřipadají větší než právě třeba Croozer. Rozhodně ne např. svým zavazadlovým prostorem.

      [ Zpět ]
      Datum: 28.05.2009
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      Hele, já croozera nemám, ale pokud si u něj stěžuješ na malý prostor, pak začínám pochybovat o tom, že vozíky prodáváš, jak tvrdíš... Neprodáváš náhodou spíš třeba rohlíky? ;-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 30.05.2009
      Autor: k.vl
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

         

    http://www.benecykl.cz/cs/privesny-vozik-za...

    [ Zpět ]
    Datum: 30.05.2009
    Autor: AV
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Azub Jerry plus nebo Croozer 2 nebo Burley?

           

      plus veliký brašny na nosič... ;-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 31.05.2009
      Autor: k.vl
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

Hledám: Parťáka nejen na kolo

30.08.2024
Ahoj, já 180 cm, 52 let, mladistvého vzhledu i myšlení, hledá parťáka na kolo. Odpoledne, víkendy, okres Plzeň …
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

366 cyklistů (7 přihlášených)

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024

Centrální stezkou od západu na východ_3

Úterý 23. červenceKdyž pominu stále trvající vedra, začal dnešek příjemně. Ráno jsme měly poměrně brzy…
Aar | 02.10.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 11. část

Kolečko se uzavírá Ještě v Kazachstánu jsme byli tak trochu celebrity. „Zdrastě, jak se máte? Viděl jsem vás…
Peggy | 24.09.2024