Potíže s obrubníkem

Tenhle nenápadný chodníček to všechno způsobil... Nově vyznačená cyklotrasa A26 podél Rokytky. Během potisku cedulí asi došly barvy - v terénu je trasa občas značená jako A2. (Tomáš Prousek)

Jeden chybějící nájezd na cyklotrase a co to všechno může způsobit…

Na cestu do práce je nejrychlejší kolo a vlak

Na startu na parkovišti P+R v Radotíně (České dráhy)

Dnes ráno se v Praze uskutečnil závod dopravních prostředků. Jízdní kolo bylo tak jako v loňských letech jedním z nejrychlejších způsobů, jak se dostat z předměstí do centra Prahy. Na startu se jako novinka objevilo skládací kolo.

Pražská podzimní cyklojízda

Velká podzimní cyklojízda 2009 (NaKole.cz)

Velká podzimní cyklojízda je každoročně oslavou volného pohybu a svátkem městských cyklistů. Také včera projelo Prahou několik tisíc lidí na kolech, koloběžkách, bruslích a skateboardech. Letošní ročník jasně ukazuje, že hranice mezi „oficiální“ a „neoficiální“ kulturou se pomalu stírají.

Česká města zahajují Evropský týden mobility

Pardubice letos představily novou kampaň mobility na www.mestonakole.eu (Pardubice na kole)

Dnes začíná Evropský týden mobility, velká propagace cyklistiky ve městech napříč Evropou. Zapojí se i přes osmdesát českých a moravských měst. Množství cyklojízd, pokus o vytvoření nového českého rekordu v počtu kol na jednom místě, nově otevřené cyklostezky, soutěže v cyklistické zručnosti, dokumentární film, výstava, cyklovečírek a mnoho dalších akcí čeká na svoje návštěvníky.

Neusiedler See na kole se psem

Na kole okolo Neusiedler See (Daniel Mourek)

Neziderské jezero (Neusiedler See) je jedno z mála velkých jezer v Evropě. „Moře pro Vídeňáky“, jak se mu někdy přezdívá, nabízí speciální služby cyklistům, divokou přírodu národního parku, to vše doplněné vínem z okolních vinic. Daniel Mourek se sem vydal s kolem, přítelkyní a třináctiměsíční kólií v přívěsném vozíku.

Dětská odrážedla – jak si vybrat

(NaKole.cz)

Můžete naběhat kilometry u přidržování dětského sedla. Nebo můžete zkusit odrážedlo. Proč jsou dnes odrážedla tak populární, na co si dát pozor při jejich výběru a jaká jsou pravidla jízdy...

Velký test skládacích kol

(Eugen Liška)

Ve spolupráci s předními výrobci a dovozci jsme připravili velký test skládacích kol, který bude vycházet na pokračování na stránkách NaKole.cz.

Kudy jela štafeta NaKole 2007

Poslední etapu štafety vezla Nakolík nejmladší účastnice – tříletá Anička (NaKole.cz)

První ročník štafety NaKole je už definitivně za námi. Chvíli to trvalo posbírat podklady, naskenovat a upravit, dát dohromady a uspořádat. Ale už je to tady – kompletní popis cesty štafetového kolíku naší zemí.

« Předchozí 1 49 50 51 52 53 54 Další »

Kyjovské údolí

Když jsem se vracel z projížďky na kole, tak u zmrzliny jsem potkal kamarády z dětství (dvojčata). Jezdí taky na kolech a slovo dalo slovo a tak, jak to mezi cyklisty bývá, už jsme se chlubili, co vše jsme na kolech objeli. Doporučili mi Kyjovské údolí. Je to u Krásné Lípy ve Šluknovském výběžku.…
vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

Už odmalička jsem prahnul po dobrodružství v přírodě. Později jsem našel velké zalíbení v cyklistice a sem tam v nějakém tom amatérském závodě. A právě kombinace těchto tří elementů vyvolala velikou touhu alespoň si vyzkoušet jeden z těch extrémních bikepackingových závodů, které se jedou bez…
JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.

K moři a do Batumi - kruh se uzavřel Poslední večer ještě v horách jsme se utábořili na začátku přehrady na řece Inguri. Jen co jsme postavili stany, přišla silná bouřka. Nebála jsem se, kolem nás se stále ještě tyčily dvoutisícové hory, ale ta buřina byla frontální a přinesla ochlazení a deště na…
Peggy | 26.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 10.

Průsmyk Zagari (2623 m) - Ušguli - Mestie Ráno uprostřed hor nás přivítalo sluncem, oblaky a takovým tím těžkým hutným vzduchem, jaký bývá v období bouřek. Hned po snídani jsme pokračovali ve stoupání. Zbývalo nám posledních 700 výškových metrů. Po cestě, která byla samý šutr, a po které se jet, až…
Peggy | 20.06.2021

Kavkaz s dětmi - část 9.

Podél řeky Tskhenistsqali a seznámení s Velkým Kavkazem Když už se na to sedlo dáte, tak už ho budete muset dojet, napsal mi kamarád Pavel, poté co jsem se mu svěřila s obavami, jak 2620 metrů vysoký průsmyk Zagari zvládneme. On ho, spolu s přítelkyní Mílou, zdolal v květnu v roce 2011, kdy samotné…
Peggy | 09.06.2021

vlakr | 17.07.2021

Jak jsem se poprvé toulal Šumavou

JohnyB | 14.07.2021

Kavkaz s dětmi - část 11.