Velká letní soutěž NaKole.cz má své vítěze

V uplynulých čtyřech měsících probíhala NaKole.cz soutěž, jejíž výherci si odnesou jízdní kolo, poukaz na víkendový pobyt v Alpách či cyklistické vybavení. Soutěže se zúčastnili všichni, kteří v uvedeném termínu blogovali NaKole.cz.

Ti, kdo drželi palce jednotlivým soutěžícím, nebo jim pomáhali přidělováním kladných bodů „zvednutým palcem“, mohou teď odpočívat – soutěž je u konce a výherci jsou známí. Do soutěže se zapojili všichni přispěvatelé, kteří napsali blog v době od 21.3. do 15.7.2011 a zároveň splnili podmínky soutěže. Členové redakce si s potěšením přečetli všechny příspěvky, které dorazily, ať už se týkaly tipů na výlety, vzpomínky nebo zážitky. Některé byly opravdu mimořádné, jako třeba originální cyklodetektivka, reportáž o cestě do Asie nebo putování z Kodaně do Prahy na nákladním kole.

Co je karma článku

Karma je způsob hodnocení článků, který používá řada internetových blogů. Vypočítává se automaticky a zahrnuje v sobě čtenost a počet bodů přidělených čtenáři.

Vyšší karma znamená lépe hodnocený článek, celkově se číslo pohybuje od nuly do dvaceti.

Jak jsme tušili o samého začátku, vybrat z pozice rozhodčího, který článek je lepší než jiné, je věc jednoduše nemožná. O výherci proto rozhodli samotní čtenáři svým hlasováním. Karmu článku, podle které jsme nakonec ceny rozdělili, určil kromě čtenosti článků také počet „zdvižených palců“ pod každým textem blogu. Rozhodující pro pořadí výherců se stala karma, kterou měl článek o půlnoci 15. 7. 2011. Podrobná pravidla soutěže jsou k dispozici zde.

Kdo vyhrál

Nejlépe hodnocené články a výherci hlavních cen:

AGang Ritual

České apartmány v Alpách

Další ceny:

Přilba ABUS

Cyklobrašny Sport Arsenal

Cykloknihy

Gratulujeme výhercům a všem vzkazujeme: „Blogujte dál!“

Děkujeme sponzorům

Sponzoři

redakce NaKole.cz, 22.07.2011

Reportáž psaná na kole 1.

Jezdím do práce na kole. Pokud máte takového kolegu nebo kolegyni, prosím, ušetřete je soucitných pohledů a poznámek, a to i když prší nebo mrzne. Máme pro to určitě svoje důvody. Třeba se nám nechce řídit, nemáme na autobus, přináší nám to radost z pohybu, z překonání sebe samého nebo jsme nějak…
Martynka | 04.10.2017

Malý gurmánský výlet po jižním Walesu

Suchá předpověď počasí na poslední srpnový víkend, pondělí volné (bank holiday), příznivě načasované odpolední odlivy slibující zajímavé možnosti večerních jídelníčků,... - ideální podmínky na prodloužený víkendový výraz do míst kde už to sice dobře znám, kam se však stále rád vracívám, kde pořád…
cyklo-poustevnik | 30.09.2017

Vodňansko

Do Vodňan jsem za svých více jak 50 let života prvně zabloudila loni v létě cestou na poutní místo Lomec, kde je unikátní oltář tzv. baldachýnového typu. Jde o zmenšenou napodobeninou Berniniho papežského oltáře z chrámu sv. Petra v Římě, a na světě jsou pouze tři - v Římě, ve španělském městě…
radka | 21.09.2017

Vysoké Tatry – Nízké Tatry – pěšky i na kole

Bez plánu, kam letos vyrazit jsme na poslední chvíli oprášili předloňské prozkoumávání Nízkých Tater v okolí Ďumbieru. Ubytování sháníme na poslední chvíli a nikde není volno. Nakonec nacházíme volný apartmán v Pribylině, Západní Tatry - Roháče tu končí, Vysoké Tatry začínají a Nízké jsou také na…
HMS | 12.09.2017

Dovolená na kole s 10 letým klukem: Veselí n.Luž.- Pálava– Veselí

Plán Vyjedeme z domova z Veselí nad Lužnicí přes Jindřichův Hradec, Českou Kanadu, Dačice, Jemnici, Vranov, podél hranic Podyjím, Šobes, Šatov, Hevlín, Mikulov, Valtice, Lednici, objedeme Pálavu a vrátíme se o něco severněji přes přehradu Nové Mlýny, Pohořelice, Moravský Krumlov, kolem Dalešické…
VLB | 01.09.2017

Ostatní – cyklo Jaké to bylo dneska 69. včera v 23:11
NEcyklo Co nás zaujalo 172 včera v 22:59
Ostatní – cyklo Kvalitní přední světlo včera v 22:51
NEcyklo Co vás zaujalo 171. včera v 22:49
Cestování na kole Makedonie v říjnu 2017 včera v 21:52

Reportáž psaná na kole 1.