reklama
Země: Česko Česko

Prosím o pomoc

Dobrý den,
Jsem studentka čtvrtého ročníku.
K mé diplomové práci práci bych potřebovala zodpovědět pár otázek ohledně marketingu a ekologii. Budu moc ráda, když si najdete pár minut volného času, a vyplníte krátký dotazník. Dotazník je anonymní, nikde nebude zveřejněno Vaše jméno. Děkuji za pomoc a přeji hezký den.
https://www.survio.com/survey/d/C4F7M4X2S6R2E1T6Y

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 22.03.2019
Autor: Ana23
  • Re: Prosím o pomoc

         

    Horší než jehovisti a množej se jak trpaslíci...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.03.2019
    Autor: ronda
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Prosím o pomoc

           

      asi nejlepší otázka :

      25. Jste žijete:*

      možné odpovědi :

      ve městě
      na venkově

      :)

      na druhé místo dávám

      22. Jaký je Váš současný status?*

      a k tomu se hodí písnička Nelajkla mi status jako prdel na hrnec
      https://www.youtube.com/watch?v=-adA1tS6zQY

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.03.2019
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Prosím o pomoc

           

      Nápad co se tak zachovat jako myši ve Stopařově průvodci galaxií a trošku ten dotazník lidstvu nabořit ? :)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.03.2019
      Autor: újezďák
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Prosím o pomoc

           

      Co je to kurnik za śkoly?
      Já dostal plán silnice, vedla přes dráhu, že prej by to chtělo nějakej most. A 6 týdnů na to, abych ho navrhnul, spočítal a nakreslil.

      A dneska místo diplomky vymejšlej dotazníky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.03.2019
      Autor: Jindra8526