Správně nasazená přilba

Základní pravidla pro správné nošení přilby jsou:

Murphyho zákony na kole

Na výletě (Václav Vrtal)

Postřehy z výletů na kole nejen s dětmi. I když to je někdy zlý sen, vždycky vás to obohatí.

Kam s dítětem? Do vozíku!

(NaKole.cz)

Když jsem otěhotněla, musela jsem s lítostí kolo načas uklidit do sklepa. Dřív jsem toho najezdila docela dost, a tak bych se ráda co nejdřív dostala zase do formy.

Kupujeme sedačku pro dítě (3.)

Výhody a nevýhody předních a zadních cyklosedaček

Kupujeme sedačku pro dítě (2.)

(NaKole.cz)

Většina momentů, které vypovídají o bezpečnosti (či naopak o nebezpečnosti) dětské cyklosedačky, se dá poměrně snadno odsledovat. Ze všeho nejdříve začneme tím nejjednodušším a zároveň nejdůležitějším. Návodem...

Kupujeme sedačku pro dítě (1.)

Dětské cyklosedačky jsou vhodné především pro kratší výlety. Seriál, který dnes začíná, ukáže základní pravidla pro výběr sedačky, představí zákonné normy a přednosti a negativa předních a zadních sedaček. Ještě než se tedy vypravíte do obchodu pro cyklosedačku, měli byste si položit několik základních otázek.

Kupujeme dětské kolo

Při výběru a nákupu dětských jízdních kol je zapotřebí být ve střehu (stále ještě se na trhu vyskytují nebezpečné výrobky), pečlivě vybírat, a především vědět, na co je zapotřebí se zaměřit.

« Předchozí 1 8 9 10 11 12 13 Další »