reklama

trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varování)

Dovolím si krátce popsat zkušenost trekovým elekrokolem s pohonem SR Suntour HESC (přední 250W nábojový motor). S kolem se prakticky nedá vyjet do stoupání většího než 8%, samozřejmě se šlapáním a zařazeným nejpomalejším převodem. Při ustálené rychlosti 20-25km/h docela dobře "vyhlazuje" drobná silniční převýšení, ale do jakéhokoli terénu naprosto nevhodné. Překvapuje mě, že se prodávají i horská kola s nábojovým pohonem, který je podle mé zkušenosti, pro tento účel naprosto nevhodný. Pokud někdo takové kolo vlastníte, můžete připojit vlastní poznatky. Pro mě jsou ale veskrze negativní.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 28.07.2018
Autor: guwavi
  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

         

    No, jestli nejsi 40 ti kilovej Číňan máš problém, ale to jsme tu psali už před 6 lety....

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 28.07.2018
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

           

      To tady budeme po letech objevovat znovu Ameriku?
      Vývoj šel dál a středový motor je samozřejmě do kopců vhodnější.
      Nicméně i s nábojovým motorem se dá v kopcích jezdit. Nehodlám Lelkovi přivodit infarkt tím, že opět budu ukazovat záznamy z navigace kterými jsem dokládal, že i na nejmenovaný kopec v nejmenovaných tuzemských horách lze jet (dokonce moje manželka) rychlostí 12 - 15 km/h...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.07.2018
      Autor: vysočina
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

             

        Jo, některé kopce se dají vyjet i bez motoru :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.07.2018
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

               

          Když jsem před lety začínal,dopadl jsem podobně jak popisuješ. Dnes mám postavená 3 elektrokola a s mojí váhou 115kg dám s příšlapem kopec 8% 30km/h a motor i ř.j. je jen vlažná. Není motor jako motor.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.07.2018
          Autor: kormik
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Věřím, že s motorem 500W a víc do kopce táhne už pěkně, ale co baterka?! V popisovaném kole byla 8Ah, vydržela mi na 30km, celková hmotnost (jezdec, náklad, kolo) byla cca 100kg:)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.07.2018
            Autor: guwavi
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Napral jsem to se střeďákem proti andorskému kopci, vydržel 23 km na turbo.
              V kopcovaté krajině českého typu dá na rurbo 60 km - baterie 500W.

              Nábojové motory se do kopců moc nehodí

              https://photos.app.goo.gl/33EN9c9U5bdu34As8

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.07.2018
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Na dané použitie zjavne nevhodný bicykel. 8Ah baterka hovorí za všetko. Leda tak po meste na nákupy, pokiaľ je to na rovine...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: Lubo990
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

             

        Asi není od věci se podělit o aktuální zkušenosti. Protože kol s nábojovými motory 250W se prodává, resp. je v nabídce, stále hodně. Si představte zklamání, že si koupíte kolo za 30 tisíc a při prvním výjezdu takhle dopadnete. Zrovna nedávno se tady paní dotazovala na vybavení kola plynovou páčkou, aby nemusela šlapat. Vypadá to, že s 250W nábojovým motorem to není reálné.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.07.2018
        Autor: guwavi
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

               

          Není.
          Uvaří ho. Mě na zo stačilo 30 km

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.07.2018
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Ak pôjde po rovine, neuvarí. Ak je to aspoň trochu solídny motor a jazdec nie je ťažký, neuvarí ani do bežných kopcov. Nábojové motory sú fajn, ale nie pre každého a na všetko.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.07.2018
            Autor: Lubo990
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Na rovince nepotřebuješ motor.

              Ano, jde i o hmotnost. Taky jízda "na páčku" asi pro tento typ motoru nebude vhodná, protože ty PAS šidítka to zřejmě nedokáží rvát silou tako já palcem.

              Kromě ceny nevidím sebemenší důvod slabý nábojový motor pořizovat.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

               

          Vzhledem k tomu, že rozumná horská kola začínají na 25 tis., tak elektrokolo za 30 je logicky šrot.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.07.2018
          Autor: xtonda
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Před lety by elektrokolo za 30tis. Kč určitě byl šrot, ale doba pokročila a za tuto cenu lze pořídit horské ekolo se středovým motorem bafang, baterií 500Wh, kotoučovými hydraulickými brzdami a vzduchem odpruženou vidlicí.
            Celopéro (bez e-pohonu) je k mání za 20tis.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.07.2018
            Autor: guwavi
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              No no, celopero poridis z kauflandu i za 5 000, ale pouzitelne tak od 35 vejs. Do tech 35 to bude jen odpruzenej turista, houpacka, co pri pohodove jizde vydrzi veky, v terenu ale nenadchne.
              Zrovna tak se slusnym trekem, nebo horacem se da dneska pocitat spis od dvacky vejs, s deorkem petadvaceti. Levneji leda v nejakych akcich a vyprodejich.
              Levnejsi kola urcite jsou, ale zrovna elektrokolo bych na nich nestavel. Uz jen kvuli tomu, ze prakticky vsude to kolo pojede rychleji, nez bezne, vsechny nerovnosti vymete ve vetsi rychlosti a s vetsi vahou, brzdy dostanou vetsi zahul.
              Elektrokolo asi nepotrebuje XT prehazku, ale ostatni komponentz bych shanel spis fortelnejsi, nez lehci nebo levnejsi.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.07.2018
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                https://youtu.be/DBmIttbUHy4
                k tomuto celopéru za 20, doplnit středový e-pohon za 15, by podle mě nebylo špatný pro běžnou jízdu do středního terénu;)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.07.2018
                Autor: guwavi
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Přesně tak, kdesi sem viděl nějaký katalog, kde řady Alivio a níž měly nějakou poznámku o pouze rekreačním nenáročném použití, takže osazení aspoň Deore včetně brzd, vidlice aspoň Raidon a rám a záplety by taky měly být celkem fortelný a to je tak kolem 25 a se ještě dost musí vybírat, většina výrobců má nešvar dát levné brzdy i na daleko dražší kola.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.07.2018
                Autor: xtonda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  U zmíněného Rockrider 560 S, píšou: "Není vhodné na allmountain, enduro, BMX." Takže pro běžné cross-country ježdění by mělo vyhovět;) Pravda, mohli dát 180mm kotouče, ale ostatní jsou spíš kosmetické nedostatky.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: guwavi
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Dovolím si mírně oponovat.
                  Ti co kola skládají dohromady, jsou téměř ze 100% jen prodejci či montážnici, nikoli výrobci. A to, že je brzdá levná, ještě neznamená, že brzdí špatně. Je fakt, že snob, který si na nedělní výlet do hospody a zpět pořídí kolo za cca deset průměrných platů v ČR, by asi neunesl, že tam má brzdy za pár set. Nicméně si myslím, že důležitá je funkčnost, ruku v ruce s účinností brzd, né cena. Tím chci říct, že drahé není vždy lepší.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: Papji
                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                         

                    ...aneb jak je levnejsi drahe.
                    S brachou mame stejne kotouce. Ja brzdy Juicy 7, on Deorka. Mensi plocha u desticek u Deorek se podepisuje nejen na znatelne vetsi sile potrebne pro zabrzdeni, ale v uzsi stope driv probrzdi kotouc (obdobne desky od stejneho vyrobce). Pri stejnych kilometrech stejnym terenem sel ten jeho do kytek, ted uz ma pomalu na odchodu druhy. Kdyz vyhazoval ten prvni, muj byl prakticky netknuty.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.07.2018
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Rondo 5 let mně dobře sloužila ubohá merida za 12tis. přestavěna na elektrokolo. Nic neprasklo a jezdil jsem i terény které jsou i na drtiči s celkovou váhou 175kg :-)
                Vůbec bych se toho nebál ani dnes s kolem do 15tis. Co jsem měl možnost se dotázat tak většina bastlířu (přestavovatelů)s tím ani moc do složítého terénu nelezou.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.07.2018
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Cpat tolik tisic do kola,urcite bych si rozmyslel, jestli jit pripadnym problemum naproti, nebo si jen par korun priplatit a mit to vic na jistotu. Slusnejsi ram, naby nebo brzdy zas o tolik drazsi nejsou, nez ty obycejne. Jasne ze muze vydrzet i pernik, ale osobne bych dal radsi prednost vetsi jistote. Znas to, "Kdo setri...ma hovno" :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              V Decathlonu mají celopéro za 15 tis. a od Olpranu ho můžeš mít za 5, ale to neznamená, že to není šrot.

              Rozumný celopéro je tak od 50 tis., hardtail jak sem psal 25, elektro pohon taky tak 25, takže elektro HT od 50 už může za něco stát.

              Samozřejmě se bavím o něčem, co vyjede kopec, dá se vzít trochu do terénu. Přibližovač pro babku do sámošky když už tam nedojede za svý může být udělaný levně a účelu poslouží.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.07.2018
              Autor: xtonda
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

         

    Nie je motor ako motor. Trek s motorom v prednom kolese určite nebude už z princípu určený na náročnejšie stúpania. Priemer kolesa, skutočnosť že je motor v prednom kolese - riešenie prevažne lacnejších elektrobicyklov dáva tušiť, že to nebude trhať asfalt. Ale pozor, malé nábojové motory sa robia v rôznych prevedeniach a na pohľad síce vyzerajú podobne, rozdiel je ale podstatný. Záleží od materiálov a spracovania, takmer rovnako vyzerajúci motor môže byť 200-250W ale tiež aj 800W. Záleží na vnútornom sprevodovaní, ako bude ťahať do kopca. Takže elektrobicykel vybavený vhodným malým nábojovým motorom nemusí až tak výrazne zaostávať za strednomotorovou konkurenciou...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 28.07.2018
    Autor: Lubo990
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

           

      Pro úplnost, se jednalo o motor níže. Buď celkově chyběl výkon a/nebo je špatně zpřevodovaný, protože do kopce v nízké rychlosti kolem 8km/h se doslova trápil, účinnost musela být katastrofální - spotřeba na maximu, ale prakticky netáhl.

      https://cyklisticke-prislusenstvi.heureka.cz...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.07.2018
      Autor: guwavi
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

             

        Ano, stane se z něj topítko, musel bys ho držet v otáčkách, a to do kopce prostě nedáš, neušlápneš a motor to neutáhne.

        Jenže jsou tu borci, co měli kliku na náhodou dobrý kus, a chlubí se, co s tím všechno vyjeli.

        A tak moje a BobBobovo varování, nekupuj to, uvaříš to, tak trochu zaniká. Taky bys musel koukat asi 5 let zpátky.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.07.2018
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

               

          Něco o převodových motorech.
          Jedny z nejlepších převodových motorů 250w jsou Bafangy a to SWXU
          SWXH
          SWX02
          SWX05
          SWX07 a další.Jejich výhodou je ,že mají 14cm v průměru a tím již slušnou páku oproti motorům co mají jen11-12cm.Většinou mají převod 1:5 a vyrábí se v různých otáčkách od 210 -393 (RPM)čím větší číslo tím rychlejší, ale slabší v kopcích. Číňan vždy upozorní na jaký rozměr ráfku je motor vhodný. Rychlé vinutí je vhodné na koloběžky, skládačky 20-24 palců, pomalé na 26-28. Když prodejce namontuje motor 250w s rychlejším vinutím na treka28 je to bída. Pokud to udělá správně, vyjede 65letá paní s250w motorem 14% stoupání-byl jsem svědkem. Tyto 250w motory se většinou napájí Ř.J.která dává max.15A
          Bafang dále vyrábí převodové motory 350-500w 36/48v mají 18cm v průměru a 4,5kg to už je slušná páka, pod označením BPM,BPM2,BPMCST.První dva jsou na šroubovací kolečko max7 převodů, poslední na kazetu až 9 koleček. Oproti 250w-12Nm má pětistovka již 52Nm a také převod1:5. Většinou je prodejci nabízeli v sadách s Ř.J. max.19-20A což mám zatím já, ale v pohodě zvládnou až 35A
          Tyto motory se pro jejich věhlas kopírují, a prodávají pod označením MXUS jsou levnější a údajně stejně spolehlivé.
          Další převoďák co stojí za pozornost je dvourychlostní motor 250-350w 36/48v pod označením XIONGDA jak mu klesne rychlost pod18km/h sám přeřadí na lehčí převod, nebo se dá řadit i na řídítkách. Na jednom zahraničním foru ho nazvali malý naviják. Nemohu se také nezmínit o vynikajících motorech řady Q75,Q100,Q100H,Q128C,Q128H s převodovým poměrem 1:13.4 -1:16

          No a to nejlepší jsem si nechal na konec.
          Převodový motor 36/48v 500w známí v EU JAKO Puma v USA MAC rozměrově i váhově stejný jako BPM 4.5kg, ale má více magnetů i cívek, a širší a kvalitnější ozubená kolečka, která snesou větší tepelnou zátěž. Tento motor snese až 72v a 50A a zvládá rychlosti přes 50km/h...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.07.2018
          Autor: kormik
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Pokud bychom jezdili na kole pod trolejí, tak klidne kolo s 3kW motorem:) bohužel jsme ale závislí na omezené kapacitě baterií a je třeba používat co nejúčinnější pohon. Jinak ale automatické zařazení vyššího redukčního převodu při pomalé rychlosti vypadá zajímavě.
            Škoda, že výrobci kol nejsou moc tvůrčí v používání různých alternativ, takže výběr kompletních elektrokol je dosti omezen.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.07.2018
            Autor: guwavi
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Před cca rokem jsem četl diskusi na nějakém anglickém servru, název si už nepamatuji,byly tam stížnosti na značnou nespolehlivost a hlavně poruchovost onoho dvourychlostního motoru.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: ZdJ
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Ano tento motor měl potíže s volnoběžkou zasekávalas se při couvání. Nějaký čas jsem sledoval poruchovost a čekal až nedostatky časem odstraní. Nakonec jsem od zakoupení upustil a pořídil pro manželku jiný motor. Někteří majitelé psali, že mají najeté tisíce mil bez potíží a druzí jak je najednou motor hlučný a jeden dokonce psal, že už zničil třetí.
                Bylo to ale zajímavé a stále se tam vracím ke čtení nových příspěvků...


                http://translate.google.com/translate?depth=2...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.07.2018
                Autor: kormik
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Mať k dispozícii vysoký výkon automaticky neznamená veľkú spotrebu. Tá závisí od toho, ako sa s tým jazdí. Vysoká spotreba najčastejšie vzniká pri jazde vysokou rýchlosťou (odpor vzduchu) alebo neefektívne do kopca (nízka účinnosť). Vyšší výkon napríklad umožní rýchlejšie sa rozbehnúť v kopci a dostať motor do správnych otáčok, alebo dostatočné otáčky udržať s narastajúcim stúpaním.
              Radiť stupne netreba, ak je motor primárne dostatočne sprevodovaný a zároveň dokáže dosiahnuť potrebnú maximálnu rýchlosť.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: Lubo990
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Ano, chápu, po silnici lze i do kopce dosáhnout rychlost a dostat motor do otáček, ale v neznámém terénu, v lese většinou nejedu víc jak 12km/h, zvlášť do kopce a při takto pomalé rychlosti by se nábojový motor už asi pekl.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.07.2018
                Autor: guwavi
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  S převodovkou by neměl důvod.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: vysočina
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Vyrobci by tvůrčí určitě byli, ale jsou nemálo omezeni legislativou.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.07.2018
              Autor: Papji
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Všechny si je vyzkoušel, nebo si to jen myslíš.

            Já četl, že mezi nejlepší patří Bosch, tak jsem to pořídil.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.07.2018
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

         

    Dovolím si drobný exkurs do fyziky - chci-li se na e-kole pohybovat vzhůru po nakloněné rovině, tak mne zajímá síla kterou musím dostat na obvod kola, abych se pohnul z místa a případně zrychlil na nějakou ustálenou rychlost. Tato síla F krát poloměr r mi definuje točivý moment Mk = F x r, který působí na hnacím kole.
    Mám-li přímý motor který mi dává točivý moment Mk a zařadím-li za něho převodovku do pomala, tak točivý moment vzroste v opačném poměru - přenášený výkon se nemění - a platí vztah N = Mk x n = konst.

    Je tedy jasné, že nábojový motor s vestavěnou převodovkou (převod bývá 1:5) dává v kopci 5-krát větší moment než přímý a nelze se tedy divit, že i tato "šidítka" umožní vyjet pořádná převýšení. Navíc, protože při stejné rychlosti pohybu pracuje vlastní motor při 5x vyšších otáčkách, tak se uchladí a netrpí neduhy přímých motorů, které se při rychlostech pod 12km/h přehřívají - viz dřívější reference kolegů.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.07.2018
    Autor: vysočina
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

           

      V motoru SR Suntour HESC EBHM-SL01 je redukční převod s poměrem 1:2, zřejmě je to příliš málo na dodání potřebného momentu pro jízdu do kopce.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.07.2018
      Autor: guwavi
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

           

      Je to tak, pokud budu mít 250W zpřevodovaný 5x do pomala, tak bude mít kroutící moment 1Kw přímého motoru. Je ale otázkou, jak je zpřevodovaný motor zakladatele tématu, u těch převodových motorů je zřejmě možnost více druhů zpřevodování, třeba u tohoto je možnost výběru mezi RPM 201 a 328: https://bmsbattery.com/ebike-kit/768-q128c... Takže ten s nižším RPM pojede po rovině pomaleji, ale vyjede větší kopce. Z logiky věci vyplývá, že by toto mělo být zohledněno při prodeji elektrokola a u kol s nábojovým motorem by se měla při výrobě a prodeji rozlišovat pomalejší kola do kopců a rychlejší do mírně zvlněných terénů. Ovšem jelikož jsou tovární elektrokola omezena rychlostí 25km/hod., tak by bylo logické je osazovat motory s menším RPM, aby měla do kopců dostatečný kroutící moment, jelikož přes 25km/hod stejně jezdit nebudou. Ale mohlo se stát, že tady mohli udělat při montáži chybu a nainstalovat motor s vyšším RPM... Já teď dal dohromady pro přítelkyni starší kolo z bazaru s nábojovým Bafangem 250W v zadním kole a vyzkoušel jsem ho na Brdech a musím říct, že táhne na ten výkon relativně slušně, jasně že proti kilowatovému střeďáku je to čajíček, ale pro 70kg ženskou je to úplně dostačující. Jen mě tam vadí jedna věc-motor začne zabírat až po cca třetí otáčce pedálů, cca 5 sec. mu trvá, než zabere, a když přestanu šlapat, tak mu to zase asi 5 sec. trvá, než vypne. Tato prodleva je u těchto motorů normální a nedá se s tím nic dělat, nebo by se to dalo nějak nastavit? Je to dost nepříjemné - začnu šlapat silou, abych se rozjel a pak najednou kolo vyrazí vpřed. Navíc to má jen jeden výkonový stupeň - nejde přepínat - na ovládači jsou sice tři Ledky - Low, Med, High, ale při přepínání se výkon motoru nemění. Pomohla by výměna řídící jednotky, nebo její nastavení? Hlavně mě štve ta prodleva, dělají to všechny nábojové motory ? Žena mě kvůli tomu s tím nechce jezdit...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.07.2018
      Autor: pobrdny
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

             

        Vypadá to,že si to spolu moc nerozumí.Schválně jsem testnul můj pas a stačí ani ne půl otáčky a motor jede a je to jen za 2 dolary 8mimagnetový pas. Ale sinusová řídící jednotka. Na druhém kole jsem vyměnil řídící jednotku za silnější, motor jede plyn i tempomat funguje, ale pas nejde.Volal jsem Šikulovi do Tišnova jestli mi to rozchodí.Ten mi řekl, že pokud jsem pas a řídící jednotku nekoupil od jednoho prodejce, byla by to ztráta peněz i času,že si to mám objednat od jednoho prodejce, ti že to mají odzkoušené. No a já koupil pas na Aliexpresu a ř.j. u BMSBATTERY. Tak má asi pravdu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.07.2018
        Autor: kormik
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

             

        Máme takto zpřevodované motory od r. 2011 a k tomu ř.j. Magic 50. Motory 250W mají převod do pomala 1:5 a volnoběžku. Mkmax je opravdu na úrovni tehdejších "kilowatů", podstatně méně váží a nepotřebuji tak těžkou baterku. Pobýval jsem tehdy poblíž Tišnova a konzultoval výběr s pány z E-pohonu a vše si mohl odzkoušet...

        K tvému dotazu: zpožděná aktivace a deaktivace asistence je charakteristická pro starší ř.j. se snímači otáčení. Dlouhá hystereze je nepříjemná až nebezpečná, proto se také instalují brzdové páčky s mikrospínači pro okamžité odpojení motoru při brzdění. U Magic to nejde nastavit, u tebe asi také ne. Tvoje další zmíněné problémy by měla vyřešit výměna ř.j., motoru je to jedno co ho řídí. Výměnu je třeba konzultovat s dodavatelem, aby sis opravdu polepšil a nenarazil jako kormik.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.07.2018
        Autor: vysočina
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

               

          Děkuji, myslel jsem si to. Já řídící jednotku kupoval i s PAS od Šikuly, nicméně ta jednotka byla ve "výprodeji", s upozorněním, že nelze před displej vypnout a dali záruku jen 14 dní na vyzkoušení, což jsem bohužel nestihnul dát dohromady, kupoval jsem někdy v květnu a dal dohromady až teď. Takže jsem zbytečně vyhodil 560,-Kč, protože žena s tím nechce jezdit a na mě je tohle kolo moc malé, je to dámské kolo akorát na její postavu. Holt budu muset objednat řídící jednotku a PAS od jednoho výrobce, asi na BMS battery, protože tady za ně chtějí nekřesťanské peníze... Co se dá dělat, chtěl jsem ušetřit a to se mě nevyplatilo. Ještě k těm kilowattovým motorům - sice jsou těžké a v kopcích hůře táhnou a mají větší spotřebu, ale zase umožňují brzdit rekuperací, což není zanedbatelná výhoda, nejen že část energie vrátí do baterie zpátky, čímž částečně eliminují menší účinnost, ale hlavně se tím šetří brzdy (po týdnu na Šumavě jsem spotřeboval nové brzd.destičky na obou kolech). Takže se nedá jednoznačně říct,který pohon je lepší a který horší, každý má své pro a proti, ideál neexistuje.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.07.2018
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Bude líp! :-)))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.07.2018
            Autor: vysočina
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              ANO?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Rekuperace.
            Svého času se tady vedla diskuze o její výhodnosti a pokud si dobře pamatuji její závěr, tak přínos byl v jednotkách procent (< 5%) a obecně hodnocení vyznívalo nepříznivě + další nevýhody přímých motorů.

            Nevím, nezkoušel jsem, nechci pomlouvat.
            Kladné zkušenosti by byly zajímavé.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.07.2018
            Autor: vysočina
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Docela pěkně to tady popisuje Lubo : https://www.nakole.cz/diskuse/25033-motorova...
              Faktem je, že se středovým motorem měním brzdové destičky několikrát za sezonu, stačil týden na Šumavě a nové destičky na obou kolech jsou sjeté až na železo...:-( Jenže se střeďákem si mohu o rekuperaci nechat jen zdát, kdybych se rozhodoval mezi nábojovým přímým a nábojovým převodovým, tam bych asi dlouho rozvažoval a asi se nakonec přiklonil k tomu přímému právě kvůli té motorové brzdě a rekuperaci, nehledě k jednoduššímu provedení a menší poruchovosti díky absenci převodovky. Prostě každý motor má svoje výhody a nevýhody, každému bude asi vyhovovat něco jiného, lehká žena jezdící nalehko upřednostní lehký převodový motor, těžšímu muži jezdící většinou natěžko nějaké kilo navíc nebude vadit a bude se radovat, že při jízdě dolů z kopce rekuperuje, místo aby drhnul brzdové destičky.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: pobrdny
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Já měnil dnes destičky a vydržely mně 4500km.
                Když jedu tento okruh
                https://mapy.cz/s/2TBs8
                tak rekuperace mně přidá díky sjezdům a brzdění 2Ah což mám po rovine zhruba na 10km jízdy.
                To jen pro ilustraci zda se rekuperace vyplatí či ne, mně ano:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.07.2018
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Přesně to mám na mysli, já se střeďákem měnil destičky po ujetí cca 800km na Šumavě, a to na obou kolech. Jeden pár destiček za 169,-Kč na KupKolo, předtím jsem měl za 290,-z kamenné prodejny a vydržely to samé. Proto si myslím, že těžšímu jezdci jezdícímu převážně natěžko s plnými brašnami kopcovitým terénem může rekuperace kromě pár Ah vrácených zpět do baterie též ušetřit nemalé peníze.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.07.2018
                  Autor: pobrdny
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                         

                    Nechàpu, mám najeto 3000 a destičky jak nové.
                    Jestli ty moc nebrzdíš :-)

                    Kdo brzdí prohrává

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.07.2018
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                           

                      Magic pie a sin-wave jednotku.
                      http://www.elektrokola-dh.cz/sety-na-prestavbu...

                      http://www.elektrokola-dh.cz/ridici-jednotky...

                      Díky 20" kolu a té jednotce to táhne do kopců i v malých otáčkách.

                      Sakryš mělo to být pověšeno níže :-)
                      https://bob54.rajce.idnes.cz/Prestavba_inv....

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 30.07.2018
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                             

                        Jasně, rozumím.
                        Ono jde o tu hmotu, co roztáčí rekuperaci, všude písí, že kolo je moc lehké na to, aby to mělo smysl, což zjevně není náš případ.

                        Asi taky záleží na řj, Šikula svého času dokázal vyrobit i motorovou brzdu.

                        Já se pokoušel rekuperovat přes MagicPie50, ta troska samý drátek, a protože v předním kole, když se mi to při tom přebití kouslo, hezky jsem si zaplachtil.


                        U střeďáku rekuperace je mimo hru, tak není co řešit.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 30.07.2018
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                         

                    Hodně záleží, v jakém terénu jezdíš a jakou rychlostí. Po silnici veřím, že rekuperace má svůj význam (táhlé sjezdy při relativně vysoké rychlosti), ale když pojedeš v terénu, pojedeš jednak podstatně pomaleji (už kvůli tomu rekuperace nebude moc použitelná) a taky nepojedeš plynule - střídání krátkého prudkého sjezdu, kde bude v pomalé rychlosti třeba intenzivně brzdit a rovinek, kdy brzdit nebudeš.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.07.2018
                    Autor: guwavi
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Bobe díky, Ty jsi jasný.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.07.2018
                  Autor: vysočina
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Co máš za motor, že rekuperuješ, já myslel, že jezdíš se střeďákem?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                         

                    To vypadá, jakoby jsi tady dlouho nebyl. To by ti měl Bobbob poslat nějaké fotky na čem nyní jezdí.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 30.07.2018
                    Autor: Papji
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                           

                      Bob má na xichtoknize vždy záznam, co ujel, a dává si toho dost.

                      Ale, máš pravdu, naposledy jsem s Bobem víc komunikoval když byl průkopníkem střeďáku.

                      Jo, v době, kdy ti dnešní chytřï nedali dopustit na nábový motor s převodovkou.

                      BobBob ví, stejně jako já, źe jak se přestaneme hejbat, jsme mrtví.
                      Ne obrazně, prostě tak

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 01.08.2018
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Nejlepší motor na kole je žádnej motor. Jezdím to, na co mám a nehrozí mi, že někde zůstanu trčet protože došla štáva. Když budu chtít něco s dvěma kolama a motorem, pořídím sobě věc zvaná motorka.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.07.2018
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Díky za názor, to je jeden pohled na věc, zde:

                https://www.youtube.com/watch?v=jGCTecPZsOY

                - přibližně v 19-té minutě, vede autor monolog o tom, že rekuperace by byla neúčinná, protože odpory při jízdě z kopce jsou tak velké, že musí aktivovat motor. Tak si vyber!?

                Proto jsme se ptal na zkušenosti někoho, kdo rekuperaci "normálně" používá - má-li smysl a co mu přináší mimo vyšší váhy?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.07.2018
                Autor: vysočina
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Podle mě, už jen to, že účinek rekuperace/motorové brzdy většinou nelze plynule měnit, předurčuje tento způsob brzdění zejména pro plynulejší sjezdy po silnici, ale v terénu na horském kole budeš potřebovat stejně klasické kotoučové brzdy.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: guwavi
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  Rekuperácia je veľmi široký pojem, reálny prejav a využiteľnosť v rôznych podmienkach závisí od typu riadiacej jednotky a jej nastavenia. Niektoré jednotky dokážu brzdiť prakticky do zastavenia kolesa, niektoré umožňujú aj plynulú reguláciu brzdného účinku. Napriek tomu že moja RJ Magic má iba jeden stupeň rekuperácie ktorý sa dá nastaviť cez PC a od toho závisí pri akej rýchlosti to prestáva brzdiť, využívam ju stále a jazdenie bez nej si moc ani neviem predstaviť.
                  Skúsenosti ľudí sú rôzne, niektorí to možno mali zle nastavené alebo nemali RJ s dobre fungujúcou rekuperáciou, prípadne to chceli používať v podmienkach kde to nejde. My všetci čo to tu máme si to fakt chválime a považujeme to za zásadnú výhodu priameho motora.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: Lubo990
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              Spíš míň, navíc nečekaný efekt, zkrat řídící jednotky při snaze rekuperovat do plné baterie. Prostě blbá shoda, nabiješ na kopci, pustíš to dolů, a proletíš se přes řídítka.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                O.K. - také reálná zkušenost. :-)))

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.07.2018
                Autor: vysočina
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Nabíjím zásadně pod kopcem a tak tohle se mně rozhodně stát nemůže. Vy co máte středové můžete nabíjet i na kopci. Pokud už budu nabíjet na kopci tak určitě ne do max ale jen na 80% :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.07.2018
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  No, u nás jsou "marše" nějak vyšší :-)

                  Ta samá baterie Bosch stála v Německu 17, u nás 22

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                 

            Já již v neděli objednal u BMSBATTERY pas a sin.ř. jednotku a v pátek jsem dostal sms, že pokud zásilka nepodlehne celnímu řízení v pondělí ji doručí.Posílají to letecky. Bohužel druhá sms psala, že se bude proclívat. Takto člověk za zásilku nemající hodnotu ani tisícovky ještě zaplatí víc jak 500kč. Jsou to zloději...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.07.2018
            Autor: kormik
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                   

              "Pokud je úhrnná hodnota zásilky nad 22 eur, platíte pouze DPH. Pokud je vlastní hodnota zásilky nad 150 eur, platíte i clo."
              Tvá zásilka se clít nebude zaplatíš jen DPH.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.07.2018
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                     

                Plus poplatek za vyřízení pokud není z Prahy, v součtu se té pětistovce blíží :(

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.07.2018
                Autor: miro5
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                       

                  I tak ho to vyjde minimálně o 50% levnějí než to koupit u nás.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 30.07.2018
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                         

                    Tak pánové procleno,je to fakt síla 1088.80kč
                    DHL je banda zlodějská.
                    Když jsem proclíval před 5ti lety celou sadu i s vypleteným motorem a vše co ktomu patří platil jsem jen 1237kč!!!

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 31.07.2018
                    Autor: kormik
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                           

                      Tak teď sem se ztratil v tom, kolik byla cena zboží, kolik vyměřené DPH a kolik poplatek.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 31.07.2018
                      Autor: xtonda
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                             

                        Cena musela být vyšší jak 150 eček.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 31.07.2018
                        Autor: Bobbob
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                               

                          Řídící jed.1× 34$
                          2×pas 2$ 4$
                          2×čidlo otáček 4$
                          1× displej 17$
                          Za zboží v korunách jsem zaplatil zhruba 1330kč clo 0.kč DPH 538kč poplatek -DHL 550kč.
                          Pokud k ceně zboží připočtou i cenu za poštovné 31$ pak to skoro sedí.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 31.07.2018
                          Autor: kormik
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                                 

                            DPH pro zboží z číny je 40% ?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 31.07.2018
                            Autor: guwavi
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                           

                      Mohu poprosit o odkaz na objednávanou řídící jednotku s PAS a plynem? Potřebuji sehnat nějakou, co by dobře fungovala s 250W nábojovým motorem, reagovala na příšlap s minimálním zpožděním a dala se napájet z 48V baterie (s možností snížení max. proudu na cca 10A, abych ho v kopci nespálil). S alespoň třístupňovým přepínáním výkonu. V E-pohonu ji nabízejí za 4 tácy, tak by mě zajímalo, na kolik vyšla Tebe při objednání na bmsbaterry... Díky moc.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 31.07.2018
                      Autor: pobrdny
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                             

                        Na slabší motory doporučují sin. ř.j.tady a vše mezi sebou perfektně funguje.
                        http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2016-3f-39n8
                        Já mám pro tvoji potřebu moc silnou 25A
                        https://bmsbattery.com/ebike-kit/552-s12s-500w...
                        Na 250w motor a 48v tady moc velký výběr není. Co se týče ceny moje ř.j. je za 34$ a cena za dopravu je po zaregistrování 31$ a můžeš přidávat do košíku ještě další zboží,než se zase zvedne dopravné. Doba dodání asi týden. U PSWPOVER jsem čekal asi 3 týdny.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 31.07.2018
                        Autor: kormik
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                               

                          Děkuji moc, přesně tohle jsem potřeboval vědět :-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 31.07.2018
                          Autor: pobrdny
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

                           

                      Hodilo mě to sem 2x... sorry

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 31.07.2018
                      Autor: pobrdny
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

           

      Pokud neshoří ta převodovka.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.07.2018
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

             

        Proč by měla hořet, není papírová a následuje volnoběžka.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.07.2018
        Autor: vysočina
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

               

          :-)
          Hoří i beton.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.07.2018
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: trekové ekolo s nábojovým pohonem - zkušenost (možná varován

         

    Prostě sis vybral nevhodný produkt pro zamýšlené použití. Tohle http://www.srsuntour-cycling.com/e-bike/e-45... by nejspíš chodilo výrazně líp.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.07.2018
    Autor: xtonda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťáka na vyjížďky

05.05.2024
Jezdila jsem často a aktivně. Změna bydliště, přátel a možností vše zhatilo. Ráda bych aktivního parťáka, který by…

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

202 cyklistů (14 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme…
Peggy | včera

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu…
Peggy | 28.04.2024