reklama

Novinky odpružení Fox 2013

Na výstavě Bike Brno na stánku CYKLOŠVEC byly představeny vidlice a tlumiče zcela přepracované modelové řady 2013 světového leadera v odpružení, americké firmy FOX.

Ze žhavých novinek je nutno vyzdvihnout zejména zcela nový systém tlumení CTD, kde spolupracuje přední a zadní odpružení v dokonalé a logické souhře. Zcela nová je i řada vidlic 34 pro velikost kol 26" a 27,5". Opomenout nesmíme ani výškově stavitelnou sedlovku DOSS, úbytek hmotnosti XC vidlic (u 29/100 až o 204g) a zcela nový systém uchycení ok tlumičů do rámu, redukujících tření o 50%.

CTD – Climb (Výjezd). Trail (Trail). Descend (Sjezd).

Tento integrovaný systém umožňuje jednoduchou spolupráci Vaší vidlice, tlumiče a sedlovky.

Climb (Výjezd)

Vidlice a tlumič: Nejtvrdší nastavení nízkorychlostní komprese je aktivováno pro nejlepší efektivitu šlapání.

Sedlovka: Zcela vysunutá pozice umožňuje nohám podat nejvyšší výkon ve výjezdu

Trail (Trail)

Vidlice a tlumič: Mírná nízkorychlostní komprese je aktivována pro optimální kombinaci efektivity šlapání a ovládání kola v členitém terénu.

Sedlovka: Pozice snížená do střední  polohy o 40 mm snižuje těžiště a umožňuje skvělé ovládání kola při zachování efektivity šlapání.

Descend (Sjezd)

Vidlice a tlumič: Optimalizované nastavení nízkorychlostní komprese pro vyváženou kontrolu a citlivost v prudkých agresivních sjezdech.

Sedlovka: Zcela snížená pozice (o 100/125 mm) posunuje těžiště jezdce zcela dozadu pro zlepšení ovládání v technických pasážích.

Ovládání vidlic

Jezděte kamkoliv, jezděte cokoliv!

Od 100 do 160 mm, CTD tlumení (Climb – Trail – Descend polohy) je na všech vidlicích 32 a 34 a to jak 26" tak i 29", nový rozměr 27,5" nevyjímaje.

Jemně nastavitelná Trail poloha

Je-li páčka CTD ve střední poloze Trail, lze tuto polohu ještě jemně doladit ve třech úrovních (soft – medium – firm)

Interní nastavení

U vidlic se zdvihem 100–120 mm je vnitřní nastavení CTD FIRM – pro Climb (výjezd) nejtvrdší (odpovídá cca 90% lockoutu)

U vidlic se zdvihem 130 mm a více je vnitřní nastavení CTD MEDIUM – pro Climb (výjezd) střední (odpovídá tvrdému nastavení nízkorychlostní komprese)

Volitelné dálkové ovládání

Totální kontrola odpružení! Všichni jezdci všech jízdních stylů mohou nyní čerpat výhody z ovládání odpružení z řídítek.

Shodný systém ovládání předního i zadního odpružení umožňuje jednoduše měnit charakteristiku kola přímo za jízdy.

Nejpokročilejší technologie odpružení s uživatelsky srozumitelným ovládáním

U vidlic CTD-ADJ lze zakoupením Remote kitu + páčky snadno přestavět vidlici na ovládání z řídítek (uživatel ztratí možnost jemného nastavení polohy Trail). U tlumičů není možné dodatečně namontovat dálkové ovládání díky specifickému oku tlumiče.

Ovládání tlumičů

Proplouvejte terénem lépe!

Všechny tlumiče 2013 řady Float využívají výhod CTD technologie. Páčka vlevo (směrem k ventilku) – CLIMB, páčka uprostřed – TRAIL, páčka vpravo (směrem od ventilku) – DESCEND

Jemně nastavitelná Trail poloha

Je-li páčka CTD ve střední poloze Trail, lze tuto polohu ještě jemně doladit ve třech úrovních (soft – medium – firm)

Interní nastavení

U tlumičů FLOAT CTD DISH je vnitřní nastavení CTD FIRM – pro Climb (výjezd) nejtvrdší (odpovídá cca 90% lockoutu)

U tlumičů FLOAT CTD BOOST VALVE je vnitřní nastavení CTD MEDIUM – pro Climb (výjezd) střední (odpovídá tvrdému nastavení nízkorychlostní komprese)

Zcela nový systém kluzných pouzder a vymezovacích vložek tlumičů FOX

Dokonalost v detailu. Hlavní kontaktní bod tlumiče a rámové konstrukce byl zcela přepracován tak, aby nabídl mnoho výhod.

Nižší tření – nový systém snižuje tření až o 50% v porovnání s původním systémem a umožňuje tlumiči reagovat rychleji na všechny pohyby zadní stavby kola

Čistota a trvanlivost – těsnící o-kroužky a přírubové dvoudílné pouzdro je designováno tak, aby neumožnilo nečistotám proniknout do systému. V laboratorních testech simulujících špinavé bahnité prostředí byla trvanlivost systému 10× vyšší v porovnání s původním

Montáž bez nářadí – všechy součásti nového systému lze jednoduše namontovat bez použití nářadí

Tlumiče 2013 budou dodávány s prázdnými oky bez kluzných pouzder, které je nutno doobjednat samostatně (kluzná pouzda jsou součástí nového systému vymezovacích vložek)

Snížená hmotnost vidlic

Nejlehčí vidlice FLOAT 26" a 29" od doby jejich vzniku bez obětování legendární tuhosti! Technologie snížení hmotnosti nízkozdvihových vidlic (26" 100/120 a 29" 100) vychází z vidlic 34" a přináší neporovnatelnou tuhost a jízdní vlastnosti.

2013 26" 100/120 vidlice začínají hmotností na 1,35 kg (CTD-ADJ FIT) a jsou o 50 g lehčí než modely 2012

2013 29" 100 vidlice začínají hmotností na 1,47 kg (CTD-ADJ FIT) a jsou o 204 g lehčí, než modely 2012

Vylepšená vzduchová křivka vidlic FLOAT

Všechny vidlice od zdvihu 130 mm do 180 mm jsou vylepšeny optimalizovaným zdvihu-specifickým vzduchovým pístem s lineárnější křivkou co nejvíce podobnou křivce ocelové pružiny.

34 160 FLOAT A TALAS

Platforma 34 je nyní nabízena i ve verzi 26" a 27,5" (650B), v obou případech se zdvihem 160mm. Všechny nabízené varianty mají QR15 rychloupínací pevnou osu a 1,5" tappered konický krk (nelze dodat se standardním krkem 1"1/8)

Výhody 34 platformy:

Hmotnost – ve srovnání s větším bratrem 36 160 jsou vidlice 34 160 o 213 g lehčí (Factory verze)

Tuhost – pro zvýšení celkové tuhosti mají vidlice 34 QR15 pevné osy a 1,5" taper krk, v porovnání s vidlicemi 32 jsou o 20% tužší

Snížení výšky vidlice – celková výška vidlice (korunka – osa) je o 7,4 mm kratší, než u vidlic 36 pro optimální předo-zadní geometrii a rychle reagující řízení


Foto: Cyklošvec

Další informace o jednotlivých produktech naleznete na www­.cyklosvec.cz/fox ne­bo v angličtině na nových stránkách www­.ridefox.com

S nástupem nové modelové řady FOX 2013 jsme zlevnili letošní modely vidlic a tlumičů a ze starších modelů udělali modely výprodejové, za opravdu zajímavé ceny se slevami až 38 %!!! Špičkové technogie, Kashima Coat povrchová úprava u všech modelů vidlic a tlumičů 2012 a vidlic 2011, FIT patrony, pevné osy, varianty vidlic s 1,5" taper krkem. Široká nabídka, ze které si Vaše kolo jistě vybere. Více zde (modely 2012) a zde (modely 2011 a starší).

Vyberte si triko, dres, kalhoty nebo mikinu z nabídky FOX.

Využijte náš autorizovaný servis Fox CYKLOŠVEC a pošlete vidlici nebo tlumič Fox do Písku na pravidelný servis www.cy­klosvec.cz/fox

Fotogalerie

Tlumič FOX 2013 Float CTD-Remote Boost Valve Kashima Páčka FOX CTD Remote
Jiří Karfík (PR), 11.10.2012
Blogy

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 5. část

 ()
5. část - Jezero Yssyk-kul a okolí V sedle se cesta narovnala a pak zlomila. Bylo už jasné, že jsme bouřku nechali v zádech a najednou to bylo krásné! Zelené kopce, jurty, krávy, koně. Konečně tak, jak jsem si to vysnila. V kamenitém sjezdu, kdy to kluci napálili a my se s Šárkou naopak zpozdily,…
Peggy | 10.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

 ()
4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme peníze na obživu, tak se nedivte, že se nám po jídle nechtělo „civilizaci" hned zase opouštět. Ještě jsme si chtěli někam zajít na kafe (tedy na čaj) a trochu otdychať. Moc možností tu…
Peggy | 06.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

 ()
3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

 ()
2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

 ()
Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…
Peggy | 24.04.2024

O čem se mluví:

Technické rady Technické dotazy a poznatky II před 2 minutami
NEcyklo Ukrajina 43 dnes v 13:07
Komentáře k blogu Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 5. část dnes v 07:35
Ostatní – cyklo Jaké to bylo 146. dnes v 06:55
Komentáře k blogu Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část včera v 22:37
NEcyklo Co pobavilo, potěšilo 192 včera v 17:22
Elektrokola Elektro fatbike na dlouhé trasy včera v 12:52
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

199 cyklistů (11 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 5. část

5. část - Jezero Yssyk-kul a okolí V sedle se cesta narovnala a pak zlomila. Bylo už jasné, že jsme bouřku…
Peggy | 10.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme…
Peggy | 06.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti…
Peggy | 02.05.2024