Oblečení v barvách NaKole.cz je možné si objednat

O finální podobě dresů v barvách NaKole.cz je rozhodnuto, nyní si můžete oblečení objednat. První várka dresů, kalhot a bavlněných triček bude směřovat na jarní sraz, který se koná od 24. května 2012 na Broumovsku.

Foto: Martina Mončeková

Děkujeme všem, kteří se zapojili do hlasování o podobě nových dresů NaKole.cz i do následné diskuse a pomohli tak rozhodnout o budoucí podobě našeho „redakčního“ oblečení. Všechny příspěvky jsme pozorně přečetli, probírali je s grafikem i uvnitř redakčního týmu a výsledky opět posílali grafikovi.

Po několika kolečkách jednání a sérii korektur je jasno – objednat si budete moci nejen klasické cyklistické dresy, ale také dresy lehokolové, cyklistické kalhoty a bavlněná trička:

Ukázky potisků a OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁŘ

Pokud chcete mít nové oblečení do jarního srazu 2012 (termín 24. – 27. 5. 2012), je potřeba si s objednávkou trochu pospíšit. Pro včasné dodání máte poslední možnost objednávat do úterka 15. května 2012.  Pozdější objednávky se neztratí, zboží dostanete dodatečně poštou.

Po maratonu posledních dní děkujeme především ale firmě Bison, která akceptovala všechny naše možné i nemožné nápady, trpělivě je zapracovávala do finální verze a která (jak alespoň doufáme) zvládne vše v šibeničním termínu vystisknout a dodat. Redakce také děkuje grafičce Martině Mončekové, která za mimořádných podmínek a většinou v nočních hodinách připravovala různé varianty návrhů.

Děkujeme také všem, kteří výrobu našich dresů, triček a dalšího šik cyklistického oblečení vymysleli, svými postřehy přispěli k finální podobě a nakonec i pomohli výrobu realizovat. Je možné, že někomu design tak zcela nepadne do oka. Stále je tu možnost vyrobit si dresy či trička podle vlastního návrhu, jejich realizace je pak plně na vás. Pokud patříte mezi přívržence individuálního stylu a chcete si vyrobit dres nebo jiný kousek oblečení jen a jen pro vás, můžeme pomoci dodávkou loga či dobrou radou. V tom případě neváhejte a pište na adresu [email protected].

Důležité odkazy

Redakce NaKole.cz, 14.05.2012

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 5. část

5. část - Jezero Yssyk-kul a okolí V sedle se cesta narovnala a pak zlomila. Bylo už jasné, že jsme bouřku nechali v zádech a najednou to bylo krásné! Zelené kopce, jurty, krávy, koně. Konečně tak, jak jsem si to vysnila. V kamenitém sjezdu, kdy to kluci napálili a my se s Šárkou naopak zpozdily,…
Peggy | 10.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 4. část

4. část - Chtěla jsem Kyrgyzstán, mám Kyrgyzstán... Podepsaly se na nás únava, hlad a stres, jestli seženeme peníze na obživu, tak se nedivte, že se nám po jídle nechtělo „civilizaci" hned zase opouštět. Ještě jsme si chtěli někam zajít na kafe (tedy na čaj) a trochu otdychať. Moc možností tu…
Peggy | 06.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…