reklama

Skládací elektrokola Dahon: Snadno složíte, rychle jedete

Letošní ročník mezinárodního cyklistického veletrhu Bike Brno jasně potvrdil trend tohoto roku v cyklistice. Stala se jím elektrokola, která letos zažívají obrovský boom. Ani lídr v oboru netradiční cyklistiky – firma Azub Bike – nezůstává pozadu a přináší na trh hned tři modely skládacích kol vybavené elektromotorem.

Skládací elektrokolo Dahon Boost
Skládací elektrokolo Dahon Boost
Foto: Azub Bike

Dahon Boost
Dahon Boost, foto: Azub Bike

Prvním z rodiny skládacích elektrokol značky Dahon je model Dahon Boost s integrovaným elektromotorem u šlapacího středu a špičkovou elektronikou, která přesně ví, kdy potřebujete pomoct. Technologie Dahon Boost je založena na vysoce sofistikovaných senzorech motoru a točivého momentu, díky kterým dokáže pomoci jezdci přesně podle toho, jak právě šlape do pedálů. Systém 3×3 umožňuje nastavit devět různých módů asistence motoru, které vyhoví nárokům jakéhokoliv cyklisty. Dahon Boost je napájeno lehkou lithium-polymerovou baterií, má k dispozici motor s výkonem 250 W a dosahuje rychlosti 25 km/h.

Jeho největší výhodou ale je, že i plně vybavené, s baterií, blatníky, integrovaným stojanem a světly váží pouze 19,6 kg, což z něj dělá jedno z nejlehčích elektrokol na trhu. Je maximálně přenosné a složené do 15 vteřin.

Dahon elektro Vitesse
Dahon elektro Vitesse, foto: Azub Bike

Druhý model skládacího elektrokola Dahon elektro Vitesse je postaven na robustním hliníkovém rámu kola Vitesse, které je bestsellerem mezi skládacími koly. Elektrokolo Vitesse má také všechny přednosti modelu Vitesse D7 včetně výškově nastavitelných řídítek, tuhého celku přední vidlice a představce Fusion technology. Výkon motoru je 250 W a dojezd kola při standardním používání v rovinatějším terénu dosahuje až 80 km. Plně vybavené kolo váží neuvěřitelných 17,5 kg. Jeho skládatelnost je přitom plně zachována.

Třetím členem elektrokolové rodiny od firmy Azub je model Dahon elektro Espresso. Jedná se o elektrokolo standardní velikosti vybavené 26palcovými koly, které vyniká jednoduchým skládáním, nízkou hmotností a důmyslnými prvky. Motor disponuje výkonem 250 W a při používání kola v rovinatějším terénu má dojezd až 80 km.

Dahon elektro Espresso
Dahon elektro Espresso, foto: Azub Bike

Pro ty, kteří už vlastní skládací kolo Dahon, AZUB nabízí jeho přestavbu na elektrokolo. Přesně v rámci hesla „Vaše starosti na naši hlavu“ se postará o odvoz vašeho skládacího kola, profesionálně namontuje elektrosadu e-assist v ceně 19.990 Kč a doručí vám kolo zase zpět. To všechno v rámci vánoční akce za 18.990 Kč.

Všechny modely výše zmíněných elektrokol dodává na český trh uherskobrodská společnost AZUB Bike, výhradní dovozce skládacích kol Dahon do České republiky. Pro odborné konzultace můžete kontaktovat přímo firmu AZUB Bike nebo některé ze sedmi Dahon center v České republice a na Slovensku.

Více o skládacích elektrokolech Dahon najdete na:
http://www.azub­.cz/skladaci-elektrokola-elektrokolo/

Fotogalerie

Skládací elektrokolo Dahon Boost Skládací elektrokolo Dahon Boost Skládací kolo Dahon elektro Vitesse Skládací kolo Dahon elektro Espresso Ovládací panel
Azub Bike (PR), 12.11.2010
Blogy

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

 ()
3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

 ()
2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

 ()
Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…
Peggy | 24.04.2024

Z Linze do Budapešti přes Alpy

 ()
Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska, bylo potřeba se podívat po další výzvě. Koukám do mapy, vzpomínám, jaké že to mám cyklo sny, až mě z toho vytrhne Peťa s dotazem, jestli jsme vůbec byli v Budapešti s kolama?No vida, na kole…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

 ()
Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras vyhlášených Evropskou asociací pro pěší turistiku. Její celková délka je přibližně 7 100 km. Začíná v Norsku na Severním mysu /Nordkapp/, vede Skandinávií k jihu a trajektem překračuje Kattegat…
šíp | 14.04.2024

O čem se mluví:

Technické rady Technické dotazy a poznatky II před 7 minutami
Cestování na kole Směr Provence na e-kole před 8 minutami
Ostatní – cyklo Jaké to bylo 146. dnes v 15:47
Elektrokola Elektro fatbike na dlouhé trasy dnes v 14:25
Komentáře k blogu Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část dnes v 13:21
NEcyklo Ukrajina 43 dnes v 09:13
Ostatní – cyklo Stav našich vodníků - 3. dnes v 08:40
Elektrokola Přečipování elektrokola dnes v 08:24
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

263 cyklistů (12 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | 24.04.2024