Zapojte se do soutěže a získejte cyklozájezd do Francie od CK Adventura

Soutěž proběhla v termínu 24.3.–24.6.2017

Foto: Helena Valhová

Poznejte Francii na kole

Francie je rájem pro cyklodovolenou, to své si tu najde každý: na kole můžete jezdit podél kanálů nebo po pobřeží moře či oceánu, vinicemi, levandulovými poli, od zámku k zámku, zdolávat hory, kaňony a průsmyky nebo jen tak poznávat gastronomii, místní vesnice a místa, kam turisté moc nezavítají, a kochat se úžasným světlem a krásou zdejší malebné krajiny.

Přístav
Saintes-Maries-de-la-Mer
Saintes-Maries-de-la-Mer, Foto: Andrea Sedláčková

Zapojte se do soutěže a získejte cyklozájezd do Francie od CK Adventura!
Stačí do 24.6.2017 odpo­vědět na jednoduchou otázku a zapojit se do soutěže.

Pro výherce je připraven zájezd pro dvě osoby do Provence v termínu 8.-16.9.2017.

CK Adventura
France

Monumentální Pont du Gard Papežský palác v Avignonu Kavárna Van Gogha v Arles Kenotaf a vítězný oblouk v St. Rémy de Provence Mlýn Alphonse Daudeta Vyplouváme ze Saintes-Maries-de-la-Mer Kostelík na pláži v St. Maries de la Mer Saintes-Maries-de-la-Mer St. Guilhem le Désert Bělouši v Camargue Provensálská keramika Sýrové trhy v Arles Olivové trhy Býčí klobásky Vše je připraveno, degustace může začít
redakce NaKole.cz, 23.06.2017

Kolmo na Moskvu

Milan Martinec
a další cyklocesty po Evropě
Severní polární kruh, Balkán, Moskva, Cabo da Roca Zaslechnete občas dálek volání a máte chuť vyrazit na kole někam hodně daleko? Říkáte…

Z útulku až k moři

Lucie Kovaříková a Michal Jon
aneb Jak se Ernest učil plavat
DOTISK úspěšného titulu s novou podobou obálky Málokterý pes u nás je tak velkým cestovatelem jako Ernest. Vždyť jen na cestě popisované v…

Vodňansko

Do Vodňan jsem za svých více jak 50 let života prvně zabloudila loni v létě cestou na poutní místo Lomec, kde je unikátní oltář tzv. baldachýnového typu. Jde o zmenšenou napodobeninou Berniniho papežského oltáře z chrámu sv. Petra v Římě, a na světě jsou pouze tři - v Římě, ve španělském městě…
radka | 21.09.2017

Vysoké Tatry – Nízké Tatry – pěšky i na kole

Bez plánu, kam letos vyrazit jsme na poslední chvíli oprášili předloňské prozkoumávání Nízkých Tater v okolí Ďumbieru. Ubytování sháníme na poslední chvíli a nikde není volno. Nakonec nacházíme volný apartmán v Pribylině, Západní Tatry - Roháče tu končí, Vysoké Tatry začínají a Nízké jsou také na…
HMS | 12.09.2017

Dovolená na kole s 10 letým klukem: Veselí n.Luž.- Pálava– Veselí

Plán Vyjedeme z domova z Veselí nad Lužnicí přes Jindřichův Hradec, Českou Kanadu, Dačice, Jemnici, Vranov, podél hranic Podyjím, Šobes, Šatov, Hevlín, Mikulov, Valtice, Lednici, objedeme Pálavu a vrátíme se o něco severněji přes přehradu Nové Mlýny, Pohořelice, Moravský Krumlov, kolem Dalešické…
VLB | 01.09.2017

Krušné hory - poslední třetina

Na Klínovec, nejvyšší horu Krušných hor, jsme vyjeli na kolách 5. 8. 2008. První noc v Krušných horách jsme strávili U Meluzíny.   srpen 2008: my 4 + Nick, auto v Perštejně, 5 dnů, 232 km, tudy:Údolíčko - Horní Halže - Klínovec - Boží Dar - Horní Blatná - Luby - Františkovy Lázně - Cheb - Jesenice…
Quatsch | 15.08.2017

Polsko – cesta majáků aneb na Hel za tuleni

„Tati, kdy mě konečně vezmeš k moři?“ ptá se můj syn, a tím tohle všechno vlastně začalo. Kam k moři? Předloni jsem byl na kole na Jadranu (Grada) a v horkách 40+ prohlásil, že k moři už mě nikdo nedostane. Takže musíme na sever – k Baltu. Při plánování cesty z ČR na sever Polska, jsem na netu…