reklama

Dejte kolu elektrický náboj – nová přestavba na elektrokolo se středovým pohonem

Elektrické sady umožňující přestavbu jízdního kola na elektrokolo nabízí Citybikes již od roku 2008. Nyní představuje novou sadu se středovým pohonem, která je v mnoha ohledech odlišná od standardních sad s nábojovým motorem.

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem
Foto: Citybikes

V čem jsou odlišnosti přestavby na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový pohon se instaluje místo standardního převodníku a středu klik. Pohon zadního kola se uskutečňuje prostřednictvím stávajícího řetězu převodníku. Výhodou tohoto převodu je možnost využívání přehazovačky (pouze zadní kolečka) nebo nábojové převodovky. Díky tomu je možné měnit motoru převodový poměr. Motor pak efektivněji pracuje jak v menších tak ve velkých rychlostech kola při optimálních otáčkách motoru. Šetří se energie a zvyšuje dojezd. Zlepšuje se stoupavost elektrokola.
  2. Nastavení motoru je digitální a rychlost lze omezovat až do rychlosti 40 km/h.
  3. Součástí pohonu je integrovaný senzor PAS a kontroler – není nutná další instalace.
  4. Motor má nízké těžiště a neovlivňuje ovládání kola.
  5. Motor nelze instalovat s předním přesmykačem. Převodník má buď 46 nebo 44 zubů.

Přestavba na elektrokolo

Co obsahuje přestavba na elektrokolo se středovým pohonem?

  1. Středový motor 8 FUN 36 V 250 W
  2. Převodník 44 nebo 46 zubů a aluminiové kliky
  3. Digitální ovladač s tachometrem, volba síly motoru v 5 stupních, nastavení maximální rychlosti do 40 km/h
  4. Senzor rychlosti, magnet
  5. Baterie 36 V 10 Ah LiION cylidrické články. Zadní nosič trubkový aluminiový.
  6. Brzdové páčky E brakes
  7. Inteligentní nabíječka 240V, 2A, 90W doba nabíjení 4 h.

Parametry sady Electrokit – středový pohon:

Sada obsahuje veškeré díly potřebné k instalaci elektrifikační sady splňující normu EN15194 v případě nastavení maximální rychlosti na 25 km/h

Dojezd: 50 až 70 km.
Hmotnost: elektromotor 4 kg, baterie 3 kg, nosič 1 kg
Rozměry: baterie 35 × 15 × 6 cm

Technologie 36V poskytuje dostatek síly i pro cyklisty s hmotností až 120 kg.

Přestavby na elektrokolo provádí:

Citybikes

náměstí Svatopluka Čecha 1350/5
Praha 10 – Vršovice

Fotogalerie

Přestavba na elektrokolo se středovým pohonem Přestavba na elektrokolo – středový motor set Přestavba na elektrokolo – středový pohon 8 FUN Přestavba na elektrokolo – ovládací jednotka středového motoru Přestavba na elektrokolo – středový tác
Citybikes (PR), 09.09.2014
Blogy

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

 ()
3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti alespoň malou satisfakci - byl tu jediný McDonald za celou cestu. Tedy - v Almatě jsou celkem asi čtyři a nám stačil jenom jeden, zas takoví fanoušci nejsme :-) ale mám na mysli, že pak nikde…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

 ()
2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu v Biškeku, konzumovali večeři, první jídlo v Kyrgyzstánu, a rozhlíželi se u toho kolem sebe. Ne že bychom se v těch asijských obličejích vyznali, ale že se všude pohybovala jenom mládež, a…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

 ()
Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly letadlem. Jiní cykloturisté se takto přepravují dávno a běžně, já ale měla z létání strach. Nemám celoživotně ráda výšky a otevřené prostory, ale jednoho dne jsem si řekla: nemládneme, síly a…
Peggy | 24.04.2024

Z Linze do Budapešti přes Alpy

 ()
Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska, bylo potřeba se podívat po další výzvě. Koukám do mapy, vzpomínám, jaké že to mám cyklo sny, až mě z toho vytrhne Peťa s dotazem, jestli jsme vůbec byli v Budapešti s kolama?No vida, na kole…
Monolema | 16.04.2024

Podél sobích plotů a přes březové lesy až do nitra bažin

 ()
Evropská dálková trasa E1 Evropská dálková trasa E1, nebo jen E1, je jednou z evropských dálkových tras vyhlášených Evropskou asociací pro pěší turistiku. Její celková délka je přibližně 7 100 km. Začíná v Norsku na Severním mysu /Nordkapp/, vede Skandinávií k jihu a trajektem překračuje Kattegat…
šíp | 14.04.2024

O čem se mluví:

Cestování na kole legitimate non-bank private loan dnes v 03:16
NEcyklo Ukrajina 43 dnes v 00:04
Cestování na kole Karel znovu na cestě včera v 22:43
Směr Provence na e-kole včera v 22:04
Komentáře k blogu Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část včera v 21:51
Elektrokola Elektro fatbike na dlouhé trasy včera v 20:45
Technické rady Technické dotazy a poznatky II včera v 18:58
Cestování na kole Sevilla a jižní španělsko vůbec 2024/4 včera v 18:17
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

242 cyklistů (1 přihlášený)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 3. část

3. část - Krát dvě to mělo bejt Čtvrtý den od startu jsme vjeli do velkoměsta, do Almaty. Zde měly děti…
Peggy | 02.05.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu…
Peggy | 28.04.2024

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | 24.04.2024