Dual drive

Chci se zeptat někoho z uživatelů Sram Dual Drive jaké jsou převodové poměry té vnitřní 3-stupňové převodovky. Hledal jsem různě a nic nenašel. Předpokládám že ten prostřední stupeň je cca 1:1, ale co ty krajní ? Potřeboval bych si zvýšit rozsah převodů stávající sestavy směrem k lehčím převodům, nedala mě spát ta nevyšlapaná Černá Hora a když jsem dneska trochu měřil a počítal, tak mám dost těžké převody. Na rovině a z kopce dobrý, ale do kopců nic moc....Díky

[ Zpět ]
Datum: 04.10.2009
Autor: highlander
  • Re: Dual drive

         

    73 %
    100 %
    136 %
    zdroj: http://www.sram.com/en/service/sram/view.php...

    [ Zpět ]
    Datum: 04.10.2009
    Autor: PavelŠ
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dual drive

         

    Matně si vzpomínám, že těžší převod je cca 130% a lehký okolo 70%.
    Kolik máš zubů na převodníku? Já mám 36, to při mojí optimální frekvenci s kazetou 32 a 26" kole odpovídá cca 8,5km/h. Taky jsem to nevyšlápl... :-)
    Na mírně zvlněnou rovinu je tenhle převodník pro mě ideální, do kopců hold koupím něco jiného.

    [ Zpět ]
    Datum: 04.10.2009
    Autor: Suchoj
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dual drive

         

    Převody jak napsal PavelŠ, ten prostřední naví je nejen 1:1, ale navíc je to uvnitř natvrdo zamknuté a nic se uvnitř netočí, je z toho prostě jen normální zadní náboj. Čili lehce sníženou účinnost máš jen na tom nižším a vyšším převodu, prostřední je na sto procent.

    [ Zpět ]
    Datum: 05.10.2009
    Autor: Jirka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dual drive

           

      kolega lehokolista /Radek/ ho má na azubu a velkým nadšení na adresu dualu zrovna nehýří - při řazení se ozývají nechutné pazvuky, občas se ani přeřadit nepovede, ztráta energie v krajních polohách je výrazně vyšší než u klasiky / myslím, že to bylo přesně zdokumentováno i v nějakém grafu při srovnání s rohlem a běžným trojpřevodníkem/. možná tak na kolo pro nenáročné použití, na sportovní kola se dual používá vyjímečně, na závodní /jedno zda MTB nebo silnička/ pak ani náhodou

      [ Zpět ]
      Datum: 05.10.2009
      Autor: vladaza
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dual drive

             

        Pazvuky pochazeji patrne z razeni v zaberu, coz musi byt pro prevodovku zverstvo.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2009
        Autor: Suchoj
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          Nezapomněli tam soudruzi namontovat páčku spojky, jako bývá na motorce?

          [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2009
          Autor: Joe-CUBE
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          na Radka mi to moc nepasuje, není na materiál ras, ale může být, že při své výkonosti dual přetěžuje nadměrným kroutícím momentem a strejda Sram se,chudák , jenom hlasitě brání : - ) /každopádně si myslím, že výrobky původní firmy Sachs byly v oblasti vícerychlostních nábojů kvalitnější/

          [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2009
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          řazení v záběru by měla planetová převodovka zvládat v pohodě (a taky většinou zvládá, jak rohloff tak dualdrive, s jinýma zatím zkušenost nemám), i když lepší je trochu povolit. U dual drive může problém spočívat ve špatném seřízení. U tandemu, o kterém píše Jirka, se nám stalo, že převodovka začala najednou strašně rachotit (normálně při jízdě). Stačilo poštelovat řadící lanko a bylo to ok.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2009
          Autor: PavelŠ
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            Již v samotném návodu ke SRAM DD píší, že se nesmí tento náboj používat na tandemy a jiné vícemístné stroje!:-()

            [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2009
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Dual drive

                   

              na tandemu, o kterém píši, a o kterém píše Jirka níže, že má pohon na obě kola, je zatížení náboje co se týká momentu stejné, jako na jednomístném stroji. Zatížení hmotnostní je pochopitelně větší...

              [ Zpět ]
              Datum: 05.10.2009
              Autor: PavelŠ
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Dual drive

                   

              Krom toho, že náš tandem má dva, každý zatížený jen výkonem jednoho jezdce, lze použít DD i na tandem se spřaženým pohonem tak, jak je to třeba na Greenspeedu GTT - kliky jsou vzájemně potočené o 90° a když má jeden jezdec maximální sílu, druhý je v mrtvém bodě. To nejde na klasickém tandemu, kde se musí šlapat synchronně (pokud já vím), takže tam by společný záběr dvou trénovaných lidí překračoval navrhovaný moment té převodovky. Proto to v tom návodu píšou.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.10.2009
              Autor: Jirka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Dual drive

                     

                U Greenspeedu je to ale tak, ze zaruku na DD garantuje Greenspeed, ne SRAM... U klasickych kol se taky nutne nemusi slapat synchrone. Myslim si vsak, ze je jedno jestli na klasice, nebo na lezaku, ale synchroni slapani je lepsi proto, ze kolo se mene rozhazuje a celkove se lepe ovlada.

                [ Zpět ]
                Datum: 05.10.2009
                Autor: honzagalla
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Dual drive

                       

                  Jo, s tou zárukou jsem na to zapomněl. Není to překvapení, nemůžou dost dobře napsat do návodu, že se to nesmí, a pak na to dát záruku.
                  U té klasiky mi kdysi někdo říkal, že u některých typů tandemu by se navzájem pokopali kdyby nešli synchronně jak je to blízko, ale možná se pletl. To rozhození rovnováhy bude asi nejhorší problém.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.10.2009
                  Autor: Jirka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            To máš pravdu, že by to měla zvládat, ale můj DD při řazení v záběru vydává praskavé zvuky, z čehož usuzuji, že mu to nečiní pramalé potěšení. :o)

            [ Zpět ]
            Datum: 06.10.2009
            Autor: Suchoj
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Dual drive

                   

              Také neřadím v záběru - tento zvyk si uchovávám ještě z běžných nábojů a kazet z klasiky. Občas se mi to tedy taky u DD podařilo, že jsem podřadi ještě v záběru a to mi spíše připadá, že mi nohy jakoby ujedou o kus otáčky s pěkným úvodním škubnutím.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2009
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dual drive

             

        Máme Dual drive na tandemu na obou kolech. Taky mi připadne, že odpor krajních převodů je opravdu trochu znát. Pazvuky to nicméně nikdy nedělalo, pokud já vím. Sám bych si tím asi nenahradil trojpřevodník pokud nemusím (na tandemu to ale hodně zjednodušuje život). Nicméně dokážu si to představit jako doplněk, aby měl člověk redukci na opravdu velké kopce, nahoru a případně i dolů, když standardní převody dojdou. Na závodním kole to nemá co dělat, to máš rozhodně pravdu.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2009
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          souhlasím, na turistické použití natěžko v kopcích je standardní rozsah převodů nedostačující, zvláště na lehokole, takže dualdrive se hodí jako zvětšení standardního rozsahu. Na azubu mám rohloff, ten jsem ale pořídil hlavně kvůli robustnosti a tomu, že nepotřebuje takovou údržbu, funguje i neudržovaný, s vytahaným špinavým řetězem atd. Což u dualdrive, kde zůstává klasická přehazovačka, se kterou bývají problémy daleko větší, než s přesmykačem a převodníky, neplatí. Radši bych volil osmikvalt s jedním pastorkem a trojtác. U dualdrive je ale větší možnost zvětšení rozsahu.

          [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2009
          Autor: PavelŠ
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            Mám SRAM DD na všech kolech a i u DD27 mi bez trojtácu vpředu chyběly lehčí převody. Proto jsem později volil již kombinaci DD + Trojtác vpředu a jsem s rozsahem převodů max. spokojen. Nepopírám, že se pravděpodobně některé převody kryjí, ale za jízdy to nijak nepocit´uji.

            [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2009
            Autor: Martis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            Jak se řeší napínání řatězu u toho 8kvatlu a 3tácu? nějakou kladkou nebo přehazkou na pevno? Nebo je prověšení řetětu po přehoení na menší tác zanedbatelené?

            [ Zpět ]
            Datum: 05.10.2009
            Autor: Noch
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Dual drive

                   

              třeba něčím takovým?
              http://www.rebelbike.com/shop/produkt/napinak...

              [ Zpět ]
              Datum: 05.10.2009
              Autor: PavelŠ
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Dual drive

                     

                To už vyjde levněji, nechat tam starou přehazku natvrdo nastavenou. Levněji sem to nikde neviděl ale.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.03.2011
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Dual drive

                       

                  Potvrzuji, funguje stejně a ještě mám vzpomínku na starou silničku.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.03.2011
                  Autor: mildakh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Dual drive

                     

                Něco extra mají azubáci na ECO 16". V ceníku to tedy nemají, ale podle fotek je to s pružinou.

                [ Zpět ]
                Datum: 17.03.2011
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Dual drive

                       

                  Co vím, tak Eco 16 tam má napínák dodávaný k tomu Alfine převodovkovému náboji.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.03.2011
                  Autor: snilard
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dual drive

             

        Ale zas tak černě to nevidím. Pazvuky při zařazení lehkého převodu přestaly po seřízení do jiné polohy, než je ta ideální ryska pro střední polohu a to metodou pokus - omyl. Při záběru tam lehký převod dát nešel a nejde, ale to nedělám (i když otázkou je, co je pro mě záběr). Žádnou ztrátu energie nepozoruju. Hlavní problém je hlučnost při otřesech zadního kola při středním převodu (přímém záběru) - ty nepoužité součástky tam chrastí jak krabička šroubků. Ujistili mě, že je to normální vlastnost. HonzaK má starší typ a jak jsem si všimnul, dělá to taky, takže jsem v klidu. Mám, co jsem chtěl - trojtác nechci. Dalším krokem bude Rohloff, to je jasné.

        [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2009
        Autor: Radek
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          tak, ideálně černobílé věci v běžném životě opravdu nebývají, ale snad se shodneme na tom, že sram dual má drobné mouchy : -)), které ponoukají jeho majitele k výměně aneb totálně nezklamal, ale nadšení nevzbudil

          [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2009
          Autor: vladaza
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            Ve mně tedy SRAM DD vzbudil naopak velmi velké nadšení a k jeho výměně např. za Rohloff mě nic vůbec neponouká. Aspoň se nemusím starat o žádné náplně apod. Suchá převodovka v DD může sice někomu připadat hlučnější ale vrči pode mnou a za zády a vítrkolem uší mi nadělá větší kravál...;-).... já jsem s její prací naprosto spokojen. Rozsah převodů mi rovněž vyhovuje a s tím trojtácem vpředu to podle mého v rozsahu převodů nemá konkurenci. Jak říkám - velké plus u DD vidím v jeho naprosté bezúdržbovosti - pokud je jednou správně seřízen a nastaven maká naprosto bez jakéhokoli povšimnutí.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.10.2009
            Autor: Martis
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          on ten rohloff taky není úplně bez vady....hlavně hlučnost a řazení v záběru mezi 7 a 8, kde se řadí všechny 3 převodovky zaráz

          [ Zpět ]
          Datum: 06.10.2009
          Autor: PavelŠ
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          ..Se zábavou pozoruji, jak všem v tom náboji "něco" chrastí. Já mám 3 Dualy a ani na jednom jsem toto nikdy nepozoroval. Spíše jsem si všiml, že mi "chrastí" blatník když se otřepe nebo klíče v tašce na nosiči. Ano, že v tom "cvrčí i v záběru" to by mohlo možná někoho, kdo je zvyklý na nehlučnost běžného náboje, rozčilovat, ale já to už dávno mimo řazení vůbec nevnímám. Spíše mi to v řazení i po sluchu napovídá ( podle charakteristiky tonu "cvrčení" ), co za převod tam právě v nábě mám.;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 06.10.2009
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            Já nevím, co Radek slyšel, já osobně u sebe chrastění neslyším.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.10.2009
            Autor: HonzaK
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Dual drive

                   

              Nebude to věkem? :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2009
              Autor: Zden42
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Dual drive

                     

                To bude nízkou kadencí. :-) Já když vytočím motor, tak Rohloff řve jak F1. :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 12.03.2011
                Autor: Juras
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Dual drive

                 

            Tak snad příští rok se potkám s tebou anebo s někým dalším, kdo to taky má, abych to mohl porovnat. Klíče na nosiči bych ve srovnání s tím asi neslyšel a cvrčení taky nestojí za řeč. Projevuje se to na každém hrbolu, ale nejvíc na kostkách a dá se to lehce vyvolat klepáním sundaným řádně nahuštěným kolem o zem. Jsem totiž perfekcionista v tom nejhorším slova smyslu a u každého chrastění musím najít příčinu. Když s tím nic nenadělám, vyřeším to trochu hlasitější muzikou, ale jenom když pojedu sám, to slibuju :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 06.10.2009
            Autor: Radek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Dual drive

                   

              To jsme dva. Jsem rovněž puntíčkář, takže by mě to taky dost "žralo". Podobně, jako mě šíleně žrala vůle v jednom tomto náboji, kdy mi v něm právě při přejezdu nerovností "tlouklo". Byl prostě volný ve śvých střevech a ráfek se kolíbal ze stran na stranu o milimetry!!!! Nikdo mi to taky ani nechtěl věřit..-()

              [ Zpět ]
              Datum: 07.10.2009
              Autor: Martis
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          Tak už v klidu nebuď, viz níže.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.03.2011
          Autor: HonzaK
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dual drive

         

    Tak díky za info,ještě otázku....ložiska tam jsou předpokládám normální (ne konusy) a je to možné pořídit s rychloupínákem?

    [ Zpět ]
    Datum: 05.10.2009
    Autor: highlander
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dual drive

           

      s rychloupínákem rozhodně ne, ovládání převodovky jde táhlem vnitřkem osy.

      [ Zpět ]
      Datum: 05.10.2009
      Autor: PavelŠ
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dual drive

           

      Další důvod proti rychloupínáku je ten, že osa musí být dotažená hodně fest aby se zpětným momentem převodovky nemohla zkoušet protáčet. Je sice zkosená na protilehlých stranách a většího průměru, takže do klasické patky jde nasunout jen jako do drážky a neprotočí se, ale stejně je lepší to přidržet ještě pořádným dotažením těch zubatých podložek.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.10.2009
      Autor: Jirka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dual drive

             

        Naprosty souhlas, me uz se mrcha dvakrat povolila, fakt to chce obcas zkonstrolovat...

        [ Zpět ]
        Datum: 06.10.2009
        Autor: E-Ryc
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Dual drive

               

          Já to mám dost na fest kvůli čepu pro přívěsný vozík. Aby se mi neprotáčel. Mně spíš vadí, že osa je krátká na obou stranách. Když tam člověk chce něco nasadit ( třeba chránič přehazky nebo právě ten přívěsný čep) pod matici k dotažení, tak zbývá kousíček závitu..:-(

          [ Zpět ]
          Datum: 06.10.2009
          Autor: Martis
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dual drive

         

    Dual drive po šesti letech.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.03.2011
    Autor: HonzaK
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dual drive

           

      To se ti rozpadlo už loni, ne? No co, šest let je dost. Záleží, kolik to taky najelo a jak to bylo zatěžované. Ten můj už má přes 12 tisíc km, při mém stylu ježdění do kopců jsem čekal, že se to rozpadne už dávno a čekám pořád. Blbé bude, když to pak zklame ve špatnou chvíli a bude se muset vymyslet, jak se dostat třeba 100 km domů. Ale to už není jenom o Dual Drive.
      Jinak když už se to vytáhlo, musím přiznat, že velký podíl na tom chrastění měla volná kazeta. Měl jsem dojem, že ta kazeta Shimano si s tím vůbec nějak nesedla, ale nakonec šla dotáhnout ještě o pár cvaknutí až při chycení za nejmenší (!) pastorek. Jinak to nikdy úplně nepůjde. No jo, když na klasice stačí chytit kolo a utáhne se to snadno protí tomu ořechu, který drží. Tady není pevného nic. Jde si pomoct třeba zablokovaním osy ve svěráku, ale to jde pak přes převodovku, v tomto stavu navíc přeplou do pomala, což není ideální, při utahování to celé trochu pruží a výsledek je známý.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.03.2011
      Autor: Radek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dual drive

           

      Znáš to z Mrazíka...ten člověk musí mít ale ukrutnou sílu...

      [ Zpět ]
      Datum: 12.03.2011
      Autor: highlander
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dual drive

             

        silny jako byk... 8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 14.03.2011
        Autor: Murphy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Dual drive

           

      A kolik měl za těch 6 let najeto???

      [ Zpět ]
      Datum: 14.03.2011
      Autor: Martis
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Dual drive

             

        Po deseti tisících jsem přestal počítat, ale těch dvanáct, co má Radek najeto, asi neměl. Ale já ho dost trápil jednak svojí váhou a taky kašpárkem.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.03.2011
        Autor: HonzaK
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Dual drive

         

    Když jsme opět zde v tématu. Válí se mi ve sklepě jedna nevyužitá kompletní sada Dual Drivu. Kdysi jsem jí koupil, že to použiju na nějakou stavbu leha, ale jaksi k tomu nedošlo (řešil jsem to Nexusem), pokud byste to někdo chtěl, tak to za 3 800,- prodám.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.03.2011
    Autor: Holfi
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Prima bikerku z Prahy

včera
Hledam prima aktivni a atraktivni bikerku z P4, kolem 60, k vyletum na kole kolem Pruhonic a JM. Nevahej a pis 8…

Hledám: Barma v lednu 2017

05.12.2016
Hledá se pohodový,nekonfliktní dobrodruh/dobrodružka,kteří již mají zkušenosti s cestováním na těžko po Asii…

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

156 cyklistů (19 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016