reklama

Ráfková páska

Zdravím. Musím řešit asi neobvyklou záležitost. V ráfcích Viking MTB disc se mi neustále posunuje ráfková páska a řeže mi duše kolem ventilku.Už mě to stálo docela dost peněz za nové duše.Nepomohlo ani podlepení pásky na několika místech oboustranou lepicí páskou.Ráfková páska se posunuje dál a škodí.Pravidelně po 1 km až 2 km defekt a díra u ventilku. Poradíte někdo co s tím??? Díky.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 12.04.2024
Autor: Garfield
  • Re: ráfková páska

         

    ...a plášť se ti neposunuje? :-/

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 12.04.2024
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: ráfková páska

           

      ahoj. Tak jsem dal na zdejší rady,vyhodil jsem kupované pásky a dal jsem do ráfků lepicí elektrikářskou na třikrát kolem. No,dnes jsem vyjel,a po dvou kilometrech prázdná přední guma. Tak jsem to svlíknul a zjistil jsem,že ele páska drží naprosto dokonale a že tím to nebude. Dal jsem záložní duši (ta původní samo díra u ventilku)a na pláštích udělal značky... no a??? Po zpátečních dvou kilometrech jsem
      zjistil,že se pláště posunuly o dva a půl centimetru.Vozím bílé pláště Geax Saguard 26x2.0, ráfky jsou Viking disc pro (vyplétaná kola na objednávku)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.04.2024
      Autor: Garfield
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ráfková páska

             

        viz

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.04.2024
        Autor: Garfield
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: ráfková páska