reklama

CYC PHOTON X1, zkušenosti

Nemáte někdo zkušenost s tímto motorem, nenašel jsem žádné téma. Jedná se o tento motor a kdyby bylo nějaké srovnání třeba s bafangem bbs02.
Nejde o maximální výkony a ježdění 50 kilometrovou rychlostí. Spíš by mě zajímalo jak je to v kopcích při pomalé jízdě, jak dobře se chladí, spolehlivost a tak podobně.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 02.04.2024
Autor: kty
  • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

         

    Zkušenost nemám, ale občas mrknu na FB na tuto stránku
    https://www.facebook.com/retroelektrokola
    pána co se zabývá přestavbami a jednou mi tam psal, že CYC Photon je nejlepší dostupný přestavbový motor, taky ta cena je docela drsná. Naopak Tongsheng TSDZ2 není dobrý, přestal je používat. Bafangy používá.

    Za mě Bafang nemá torzní snímač, to pak už není kolo, ale moped.

    BTW, Photon a X1 jsou různé produkty od Cyc a X1 překračuje evropskou i naší legislativu.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.04.2024
    Autor: xtonda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

           

      Ve finále legislativu nesplňuje skoro nic co se prodává, protože téměř všechno se dá nastavit a všichni to tak dělají a 25 kilometrů na elektrokole nedodržuje téměř nikdo.Je to ve stylu jako celá vypečená unie, ale to nemá smysl řešit.
      A to že má kolo snímač na klikách neznamená také nic, nastavím plnou přípomoc a je to to samé. Když si nastavím na svém motoru 100-200 wattů a kadenci 60-75, jedu se projet na den do lesa do kopců, tak mám večer problém chodit :-) přestože mám silný motor. Když si nastavím 600W a pojedu na plyn tak mě bude večer akorát tak bolet zadek a záda.
      Všechno je o nastavení a o tom, co od toho člověk očekává.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.04.2024
      Autor: kty
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

             

        "To že kolo nemá snímač na klikách neznamená nic."

        Naopak to je zásadní, pokud tam je torzní snímač, tak motor pozná tlak jezdce na pedál a reaguje to a chová se to jako kolo, jen je jízda snazší.

        Pokud to tam není, tak buď to ovládáš plynovou páčkou na řídítkách a pak je to spíš moped anebo se výkon dávkuje v podstatě náhodně jen podle otáček, což je celkem šílenost.

        A většina kol je legálních a odblokování je většinou fyzický zásah jako Peartune a Speedbox.

        Koukám seš úplně mimo a diskuse s tebou nemá smysl.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.04.2024
        Autor: xtonda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

               

          Zkoušel jsem pár elektrokol a všechna točila motorem, jen když se šlapalo. Páčka je doplněk navíc, možná nějaké staré motory "home made" měly jen plyn.
          A proč by to byla bez tlakového senzoru šílenost ? Stačí nastavit malá přípomoc jak jsem psal, zvolit normální kadenci a jedeš normálně.
          Člověk si zamaká jako na normálním kole, jen dál dojede. Hlavně v horách a v lese, myslím tím jízdu mimo asfalt a mimo hladké polní cesty. Navíc s nějakým tím nákladem je to neocenitelný pomocník. Samozřejmě že s 500watty po cyklostezce to jede samo, ale mopedistický styl jízdy tady snad neřešíme.
          Na cyklostezky s lehkým kolem pro normálního alespoň trochu zdravého neatrofovaného člověka je elektromotor motor zbytečný, s tím souhlasím. Leda by chtěl ujet denně místo 100 kilometrů, kilometrů 150-200 a večer ještě mohl chodit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.04.2024
          Autor: kty
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

               

          Sice nechápu proč bych byl mimo, když je pravda co jsem napsal a proč zde na fóru má každý druhý uživatel potřebu pořád na někoho útočit a snažit se někoho zesměšnit, nebo mu dokázat že je mimo.
          Asi, že jsme v čechách a tady je to úplně normální. Takže se nad tím ani nemá smysl pozastavovat.
          Jeden nadává na elektrokolisty, druhý se pošklebuje "chudákům" co na to nemají peníze, třetí pohrdá těmi co neujedou 100 kilometrů po lese denně atd. atd.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.04.2024
          Autor: kty
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                 

            Na stránce https://www.youtube.com/@HighVoltageKits
            jsou 2 videa s tímto motorem Photon a obsáhlou diskusí. Dle videí je zřejmé, že se Photon nehodí na dojíždění s častým použitím plynu na max (až 2 kW). Ideální je na off-road, při použití prvních 2 stupnů výkonu se nepřehřeje, při 3. stupni je třeba sledovat teplotu v motoru-v aplikaci a raději nejít přes 90-100oC. Citlivost torzního senzoru Photonu přirovnávají k Bosch, u Photonu navíc vyšší max. výkon, různé velikosti převodníku a možnosti nastavení motoru v aplikaci.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2024
            Autor: Andy5
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

               

          Dle komentáře "výkon se dávkuje náhodně jen podle otáček, což je celkem šílenost"-je zřejmé, že s motory jen s PAS (např. BBS02)nemáte žádnou větší zkušenost. O náhodném dávkování výkonu nelze mluvit, výkon jde přece nastavit dle zvoleného stupně přípomoci. Uznávám, že torzní senzor je lepší než PAS, u zmíněného Photonu je tento senzor asi dosud nejlepší z dostavbových pohonů.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 10.04.2024
          Autor: Andy5
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                 

            Ano, zkušenost moc nemám, proto mě zajímá jak se to reálně chová, dají se nalézt i informace, že to buď vystřelí rychleji než chci nebo přestane táhnout když chci. Nastavit stupeň přípomoci znamená co? Jako že motor trvale dává třeba 100 W? Jak motor pozná, že se má vypnout když chci zastavit, že má pracovat, když se chci rozjet, že má přidat, když se zvedne sklon cesty?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 10.04.2024
            Autor: xtonda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                   

              Mám zkušenost s BBS02-asi 6 let a cca 25000 km s jízdou v terénu i na silnici. Motor dává trvale při otáčení klikama nastavený výkon dle stupně přípomoci (lze nastavit 3-5-9 st). U BBS02 lze nastavit, jak ty úrovně výkonu, tak i jak rychle motor odpojuje přípomoc, když se přestane šlapat. Je velký rozdíl u továrního nastavení Bafangu a vyladění dle vlastních preferencí přes kabel, nebo aplikaci.U motorů s PAS bez torzního sensoru se musí otočit klikama o určitý úhel, aby motor začal pomáhat, proto třeba rozjíždění do kopce (bez plynu) je obtížnější.Přidání výkonu je snadné zvýšením stupně přípomoci na ovladači u řidítek.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 10.04.2024
              Autor: Andy5
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              •      

                Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                Datum: 10.04.2024
                Autor: kty
              • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                     

                Něco jsem zmáčkl špatně a smazal se mi přízpěvek. Psal jsem o tom, že stačí připdat na řidítka samostatnou brzdu a používat jí jako spojku pro vypnutí motoru.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 10.04.2024
                Autor: kty
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                       

                  Pokud se BBS02 správně naprogramuje, pak je brzdový odpojovač zbytečný-potvrzeno reakcemi uživatelů na forech. Naopak gear sensor je vhodný-šetří kazetu a řetěz.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 11.04.2024
                  Autor: Andy5
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                         

                    V lese v terénu se to nedá pořádně nastavit, zkoušel jsem to na všechny způsoby, tam to chce odpojování ruční. Na silnici je to jedno, ale tam moc nejezdím.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 11.04.2024
                    Autor: kty
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                           

                      Starší nastavení z r. 2016:https://electricbike-blog.com/2016/01/15/how-to... -to mám já a stačilo mi to, v terénu ale už jezdím jen s torzním sensorem s Bafangy M510 a G510 motory-je to lepší. Nejpokročilejší nastavení BBS02 je určitě od Daniela Nilsson:https://endless-sphere.com/sphere/threads/user...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 12.04.2024
                      Autor: Andy5
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                             

                        Co je tam nejpokrokovějšího ? Chce to nějakou registraci pro zobrazení.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 12.04.2024
                        Autor: kty
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                               

                          Highlights
                          • ✅ A bit more power without hardware modifications! (max 33A).
                          • ✅ No upper voltage limit in software, can by default run up to 63V (maximum rating of components).
                          • ✅ Support lower voltage cutoff for use with e.g. 36V battery.
                          • ✅ Smooth Throttle/PAS override.
                          • ✅ Optional separate set of street legal & offroad assist levels which can be toggled by a key combination.
                          • ✅ Support setting road speed limit per assist level.
                          • ✅ Support setting cadence limit per assist level.
                          • ✅ Support cruise assist levels (i.e. motor power without pedal or throttle input).
                          • ✅ Thermal limiting gradual ramp down.
                          • ✅ Low voltage gradual ramp down.
                          • ✅ Voltage calibration for accurate LVC and low voltage ramp down.
                          • ✅ Display motor/controller temperature on standard display.
                          • ✅ Use of speed sensor is optional.

                          Tento firmware má nahradit původní firmware Bafang na ovladačích motoru BBSHD/BBS02 a lze jej flashovat pomocí standardního programovacího kabelu. Téměř všechny funkce původního firmwaru byly reimplementovány a doplněny a je kompatibilní se všemi dipleji Bafangu. jako originální firmware.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 13.04.2024
                          Autor: Andy5
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                               

                          Jinak výhoda Photonu proti BBS02 je jasná-má velmi dobrý torzní sensor, je výkonnější (až 2000 W),lehčí-asi 3 kg a menší-snadněji se umístí ke středu kola a nevyčnívá tak dolů u převodníku, jako BBS02. Jediná nevýhoda je min. dvojnásobná cena a zatím nedostatek náhradních vnitřních dílů motoru na trhu. Pokud bych měl dobré normální kolo do terénu s umístěním baterie do rámu a uvažovat o přidání motoru, pak by to nyní byla jediná volba.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 13.04.2024
                          Autor: Andy5
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                 

                            2kW v terénu a při zátěži zničí během chvíle řetěz.
                            Ono stačí 500W a už se to celkem natahuje. A nepomůže ani super hyper řetěz pro elektrokolo.
                            Navíc při dobrém zpřevodování se na 300W dá vyjet úplně všechno, ale krokem. Samozřejmě v moped režimu to chce tak 400, pak se kolo převrátí dozadu.
                            Bavím se o převodu 32z vepředu- 40z vzadu.
                            Při hmotnosti soupravy 120 kilo.
                            S originál převodníkem 46z vepředu je při pomalé technické jízdě kadence tak 20 otáček a to se nedá normálně šlapat a motor topí jak šílený.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 13.04.2024
                            Autor: kty
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                   

                              Ono i těch 700-1000 W v terénu stačí, 300-500 W je určitě málo-to mají dnes jen slabší motory, to bych musel často tlačit. Myslím pro krátké technické výjezdy s velkým stoupáním, což je již na hranici, aby se udrželo přední kolo na zemi při současném naklánění nad řidítka.V terénu používám převody 38T převodník a kazetu 11-50 Deore 11 sp ,nebo 11-48 Linkglide 10sp. 38 T je pro mne ideální převodník pro rychlejší přesun do terénu a současně dostatečný na terénní výjezdy.
                              Ty 2 kW Photonu jsou samozřejmě pro delší použití nemožné z důvodu přehřátí, ale je dobré to mít v případě potřeby krátce k dispozici.
                              "2kW v terénu a při zátěži zničí během chvíle řetěz"-spíše se ohne největší pastorek nebo převodník (pokud je Al)-vlastní zkušenost s G510.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 13.04.2024
                              Autor: Andy5
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                     

                                zkoušel jsem 300W se šlapáním a vyjedu všechno než se převrátím a převod mám stejný jako ty - poměrově, ale musím zabírat. V moped režimu stačí 400W a když jedu delší dobu, stoupání 700m výškově 4km/h s kadencí 60 tak je motor nahoře na teplotním limitu. 2kW s normálním řetězem je podle mě fakt nesmysl, to nemůže vydržet a nějaký nájezd na kořen, menší hup nahoru a dolů, 2kW s tím cuknou, řetěz praskne a už letíš. Kolegovi s 1,5kW motorem praskl řetěz 3x, když to oroštoval a kolo cuklo. Potom snížil výkon a má klid.
                                Slabší motor by mi určitě stačil, ale nedělají se do fat středu 120mm a s tím jsem ho kupoval.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 14.04.2024
                                Autor: kty
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                 

                            chtělo by to vyzkoušet někde v horách v dlouhém stoupání v lse, kde se jede fakt pomalu a technickým stylem, jak dlouho by vydržel do přehřátí.
                            Stejně mi připadá 3kila na 2kW nějak málo. Museli to někde ošidit.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 13.04.2024
                            Autor: kty
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                 

                            Mě tedy přijde, že Photon vyčnívá víc dolů, BBS02 víc dopředu, hned mě to praštilo na fotkách do očí, že to dost snižuje světlou výšku.

                            Hmotnost je 4,5 kg, ale dát za cca 27 tis Kč bez baterky, to by muselo být kolo na přestavbu fakt hodně dobré, nebo miláček, kterého se nechci vzdát.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 13.04.2024
                            Autor: xtonda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                   

                              Tady je instalační video a tam je vidět, že se to dá natočit i víc dopředu, takže to problém asi není.
                              https://www.youtube.com/watch?v=d_MPhbGJtQU
                              Takže na tom červeném kole to mají jen blbě nainstalované.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 13.04.2024
                              Autor: xtonda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                   

                              Tak hmotnost motoru se udává pro porovnání s ostatními motory jako samotný blok motoru, bez klik, kabelů, převodníku, displeje. Cena Photonu je kolem 1000 USD+nutno připočítat +poštovné a DPH-tedy spíše 30-32 tis., což je dost. U nás je to asi za 34000 Kč na Elektrokola sro.
                              Motor Toseven DM01 (750/1000 W) s torzním senzorem je na Ali za 14260 Kč s DPH-tedy za poloviční cenu!!

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 13.04.2024
                              Autor: Andy5
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                     

                                Vážil jsem BBS HD 1kW s klikami a kabeláží a má 6,7 kilo. Cena 12 Tisíc.BBS02 750 má 5,3. Cena 11 tisíc.
                                Za 32 tisíc bych se na to vyprdnul.
                                To si raději koupím místo toho rohlofa a bude pokoj od neustálých problémů s přehazovačkou.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 14.04.2024
                                Autor: kty
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                       

                                  Toseven 500W je za cca 8000 Kč a 750W verze za 10000Kč-nyní na PSWPower skladem v Německu. Photon-problém vysoké ceny a nemožnost opravy vnitřku motoru-uzavřený systém. Toseven je lépe utěsněný a vylepšený oproti BBSxx o torzní čidlo , dvojitou spojku a lepší možnosti nastavení.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 15.04.2024
                                  Autor: Andy5
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                                         

                                    Tak jestli je photon neopravitelný tak o tom nemá smysl ani přemýšlet. Podívám se na ten druhý, ten neznám.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 15.04.2024
                                    Autor: kty
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

         

    CYC bych osobně nedoporučil, tento motor má chybu v designu v odvádění tepla ze statoru, při zátěži dochází k rychlému přehřívání, tudíž spolehlivost motoru bude problematická. Cena je nesmysl. Určitě lepší volbou je např. ToSeven. praktické info, viz youtube High Voltage DIY Electric Bikes

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 15.04.2024
    Autor: ondrap
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

           

      Photon není určen na dojíždění s použitím plynu na max.až 2 kW, ale na technický Mtb se šlapáním, kde je dostatečně výkonný-stačí 700-1000 W max, lehký a s citlivým torzním sensorem.Za těchto podmínek se nepřehřívá.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 15.04.2024
      Autor: Andy5
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

             

        "technický Mtb se šlapáním", kde stačí jen 1000W přípomoc. :D

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 15.04.2024
        Autor: Brahma
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

               

          Technický mtb šlapání si představuju "krpál smrťák" kde ležím na řidítkách, abych se nepřevrátil dozadu a přitom šlapu :-) Vepředu 32Z vzadu 40z a přitom to "oroštovat" na 1000W tak kolo letí dopředu a já dozadu. Včera jsem to v noci vyzkoušel a 400W je maximum co se dá, abych se nepřevrátil.
          Ovšem když bude vepředu 46z a vzadu 40z tak mám problém to ušlapat i s 1200W příkonu. Do terénu to chce pořádně převodovat. Pak stačí i menší výkony.
          A kdyby se použilo vepředu 32z a vzadu 50z tak musí stačit na všechno 250W bohatě.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 16.04.2024
          Autor: kty
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                 

            Ano v těhle kopcích jakýkoliv výkon navíc vede ke ztrátě adheze předního kola a na tom zadním odjedeš někam mimo stopu. Tam ten další příkon může pomoci, že nemusíš současně řešit maximální tepovou frekvenci. No také tam nemusíš jezdit, když na to už nemáš. Příroda ti jen poděkuje.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 16.04.2024
            Autor: Brahma
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                   

              Protože když spadnu a bude tam náhodou zajíc tak ho zalehnu a chudák zemře. Nebo šlápnu na kořen stromu, odřu jej botou a strom uschne. Nedej bože, když vyplaším ubohou srnku, kterou za týden zastřelí nějaký myslivec.
              Go green !

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 16.04.2024
              Autor: kty
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                 

            Co tě převrátí je příliš velký točivý moment, nikoli výkon. Výkon budeš potřebovat i při výjezdu do relativně malého stoupání, zato vyšší rychlostí.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 16.04.2024
            Autor: ondrap
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                   

              Takže jsme to zhodnotili fyzikálně i psychologicky a máme jasno.
              Photon se přehřívá, nedá se opravit a je předražený. Víc asi nevymyslíme.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 16.04.2024
              Autor: kty
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                 

            Používám do terénu např. Bafang M510 se špičkovým maximem kolem 700-750W na displeji. Dále pláště 2,6" s dobrým gripem, takže prokluz pláště nehrozí a převod 38/50. Motor má torzní sensor, takže např "kolo letí dopředu" vůbec nehrozí. Záleží tedy na podmínkách.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 17.04.2024
            Autor: Andy5
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                   

              Ale tady byla řeč o záběru 1000W. S takovým převodem a šlapáním do kopce technicky mezi kořeny tam nikdy kilowata nepoteče. Zkus si dát plný výkon bez omezení a v krpálu dupnout do pedálů a třeba se i převrátíš :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 17.04.2024
              Autor: kty
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

               

          Však už to známe, z toho jak zde dikutují je evidentní, že jedinci jako ondrap, kdy, andy chtějí něco, co bude na první pohled vypadat legálně ale reálně to bude spíš něco jako MX motorka.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 16.04.2024
          Autor: xtonda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

                 

            Legálnost, to je tak akorát pro unijní šašky. Stejně jako falešná ekologie a další nesmysly co se teď nesutále tlačí lidem do hlavy.
            A kdybys pořádně četl a přemýšlel tak bys nic takového nepsal, protože nás to vůbec nezajímá. Řešili jsme motor do terénu, do lesa, do výjezdů a dlouhých kopců. A já osobně rovnou psal, že stačí 300, maximálně 400W, ale v motoru, který se uchladí a nebude poruchový.
            Nemám kolo jako motorku, ale abych si zašlapal a někam dojel. Jako motorku používám motorku.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 16.04.2024
            Autor: kty
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: CYC PHOTON X1, zkušenosti

             

        V diskuzi se zmiňuje výkon 500W, aby se motor nepřehříval a stejně tak lidi zmiňují častější selhání CYC motorů, což s ohledem na jejich cenu je celkem průšvih. Možná lépe počkat na Gen2, až se výrobce z chyb poučí. Je to můj závěrečný komentář.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 15.04.2024
        Autor: ondrap
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Cyklistika z Prahy

22.04.2024
Ahoj, hledám cyklistku pro spolujízdy z Prahy ven na kolo, víkendy nebo dle dohody, na pohodu

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky

Hledám: Kamaráda nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky
21.04.2024
Hledám kamaráda, nebo kamarádku na pravidelné vyjížďky, nejlépe z okolí Prahy 6.

Hledám: partnerku na kolo

Hledám: partnerku na kolo
19.04.2024
vysoký, štíhlý, aktivně sportující, mladšího vzhledu hledá sportovně založenou ženu na sdílení společných zájmů,…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

319 cyklistů (14 přihlášených)

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 2. část

2. část - Welcome to Kazachstán!   „Tahle země není pro starý!" všimnul si Luděk, když jsme seděli v bufetu…
Peggy | včera

Kazachstán a Kyrgyzstán 2022 - 1. část

Sen o krajině s jurtami a divokými koni 1. část - Cesta do budoucnosti Na úvod... Naše první cesta s koly…
Peggy | 24.04.2024

Z Linze do Budapešti přes Alpy

Linz - Budapešť, 2. - 14. 7. 2023 Po velkém úspěchu s cestou z Bratislavy do Splitu a mém sólu kolem Polska,…
Monolema | 16.04.2024