reklama

Bafang BBS-02 750W

Dobrý den, chtěl bych si pořídit tento pohon,ale odrazuje mě údržba převodovky po 1000km. To je motor tak špatně zatěsněný že se do něj dostane prach? Škoda že nejde udělat olejová náplň,protože vazelína odlétá stejně z ozubení a běhá to na sucho jako např. u úhlové brusky.A když se vazelíny dá hodně,tak se tlakem vytlačí kolem hřídele.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 12.12.2017
Autor: pavelt74
  • Re: Bafang BBS-02 750W

         

    Zdravim.
    Problem neni v jen prachu! Ten prach tam dostane a udela s bile vazeliny cernou vazelinu, jen trochu hustejsi. A motor vpohode bude jezdit 10000km.

    Problem je v prehrati motoru. Kdyz teplota kostry motoru bude nad 50C, bila vazelina stane brousevom. A pak za nekolik stovek km ozubeny kola jiz budou ojety.

    Pokud budete pouzivat motor vice nez na 500W v zime a 300W v lete, tak musite tu vazelinu menit za 1000km.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.12.2017
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang BBS-02 750W

           

      Koupil jsem vazelinu GF 504, -20 a +140C,tak jsem zvědaví jak se osvěčí...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.12.2017
      Autor: dědek61
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bafang BBS-02 750W

           

      Rozebíral a mazal jsem sousedovi BBS-02 750W(zakouupený na jaře 2017) po 2000km a už tam byla z výroby červená vazelína ,soused má 120kg a moc to nešetří, žádné opotřebení nebylo znatelné ,nyní má přes 3000km

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.12.2017
      Autor: venca73
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bafang BBS-02 750W

             

        Pročítal jsem to zde a i baterie bude slabým článkem,nechtělo by se mi dávat každé dva roky za ni 15000kč.Pohon Cyclone se zdá být z pohledu údržby lepší.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.12.2017
        Autor: pavelt74
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bafang BBS-02 750W

               

          Cyclone je ze středových sad nejlepší a nejkvalitnější volba, nevýhoda je hlučnost ale šikovný kutil ji dokáže elininovat.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.12.2017
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Bafang BBS-02 750W

               

          Akumulátor do rámu je fajn vzhledem k jízdním vlastnostem, bohužel je drahý a moc nevydrží, po ujetí cca 5000km, tj.cca 200 cyklů má poloviční kapacitu! Ale pokud chci ušetřit, tak v přepočtu za cca 7000,-Kč mám dvě tyto:https://hobbyking.com/en_us/multistar-high... jízdou spojím je do serie, po jízdě opět rozpojím a nabíjím každou zvlášť dvoukanálovou nabíječkou:https://emotors.cz/isdt/13991-isdt-d2-200w-mini... Pokud nejezdím, tak nabíjím na "storage", před jízdou nabíjím cca 2 hodiny na 4,15V/ článek. Za cca 10000,-Kč mám baterii s nabíječkou s kapacitou 20Ah, které nevadí větší proudy. Pravda, je s tím trošku víc práce - baterie se před nabíjením musí rozpojit a nabíjet každá zvlášť tou dvoukanálovou nabíječkou, musí se připojit nejen silový kabel, ale i balanční konektor, takže místo jednoho konektoru připojuji 4 a navíc je to dobré nabíjet pod dozorem a v nehořlavém prostředí. Ještě to chce sehnat vhodnou brašničku na uchycení do rámu. Není to ale rozhodně pro laika a není to "blbuvzdorné" jako standardní Lionky montované na kolo, jsou na to potřeba určité elektrotechnické znalosti, samozřejmostí je zařazení pojistky do obvodu (tzv.autopojistka 30A v pouzdře), jelikož modelářské LiPolky nemají BMS, tak je nutno používat vhodný měřák, aby nedošlo k podvybití baterie (i když standardně nastavená ř.j.u BBS-2 vypíná při 41 V, takže by k tomu nemělo docházet). Sice tady nehrozí úraz elektrickým proudem, ale riziko požáru tu je, ať už vlivem zkratu, nebo poruchy uvnitř baterie. Baterie je potřeba nabíjet a skladovat v nehořlavém prostředí, osobně je mám uvnitř krbu (samozřejmě pokud v něm netopím :-) S motorem BBS-2 48V/750V jsem za 3 roky najezdil 10000km a zatím naprostá spokojenost. Ale je fakt, že jezdím "na pohodu", většinou si vystačím s výkonem kolem 350W, jen do kopců jedu krátkodobě na 500-700W. Ale ten Cyclone bude asi trvanlivější,zvlášť při vyšších výkonech.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.12.2017
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Z Hamburku do Prahy

včera
Hledám parťačku na spolujízdu z Hamburku do Prahy. Jedeme v sobotu 6.8. z Prahy vlakem do Hamburku a pak pojedeme…

Hledám: Korsika na kole 2018

včera
hledám někoho na kolo- Korsika s CK Alpina v termínu srpen nebo září 2018. Jsem žena, ročník 1960.

Hledám: Maroko

20.01.2018
Lákala by někoho cesta na kole po Maroku?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

119 cyklistů (5 přihlášených)

Dunajská cyklostezka s dětmi nejen ve vozíku

Kam vyrazíme v létě na rodinnou dovolenou řešíme většinou už v zimě
PetuVan | včera

Průzkum cyklostezek východní Evropy - na kole s dětmi do Ruska (3.)

Bělorusko Měli jsme před sebou druhou zemi, Bělorusko. Již jsme v minulosti tento nepříliš známý a málo…
Peggy | 18.01.2018

Polsko 2014 - 4.část

13. den (28 km, Jája 20 km)Neměli jsme nastavený budík a vstáváme dost pozdě - skoro v devět. Ono to ale zas…
Santi | 14.01.2018