reklama

Horské kolo 15 000 Kč

Ahoj,
poraďte prosím s výběrem kola. Nejlépe prodejna (se servisem) v Plzni nebo okolí.

Loni jsem začal jezdit na starém krosovém kole Rock Machine, ale chci vyzkoušet MTB.

Cena kolem 15 000 Kč
rekreační jízda, párkrát týdně trasy 40-60 km, párkrát do roka delší vyjížďky >100km

Asfalt a cyklostezky 40%, lesní a polní cesty 45%, lehčí terén 10%, les a težký terén jen vyjímečně
Měřím 187cm, 90kg

Předběžně jsem vybral tohle
http://www.ramala-silhavy.cz/author-traction-29...

Je Author dobrá volba nebo doporučíte něco jiného?
Na starších diskuzích jsem četl, že authorům praskají rámy.

Díky moc

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 08.02.2017
Autor: Ladisko
  • Re: Horské kolo 15 000 Kč

         

    Nejsem zrovna odborník na cyklo techniku, ale praskání rámů se řešilo u různých značek. Někdo se rozepisuje o praskajících Pellsech, další o superiorech ... Tohle bych neřešil, hlavně ne u hlíny, tvoje váha je v pohodě a na nějakou drsňárnu to kolo nebude. Jinak za ty peníze podle mě dost slušný, až teda na brzdy. Ale počkej na někoho znalejšího :)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.02.2017
    Autor: FilipVM
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Horské kolo 15 000 Kč

           

      Vylehávám chřipku, tak jsem ještě mrknul na net. No a zkus se podívat na něco k Němčíkovi - z Moravské Třebové :( - tam se dá taky slušně vybrat - např. tohle vypadá dobře http://www.cyklonemcik.cz/zbozi/kolo-force...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.02.2017
      Autor: FilipVM
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Horské kolo 15 000 Kč

             

        To vypadá na poskládaninu z toho, co mu kde ve skladu zbylo. Viz hefty Cannondale a kliky na předpotopním čtyřhranu.

        To radši to kolo z tazatelova odkazu. Nevypadá špatně a po slevě za docela přijatelnou cenu.