reklama

sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

Zdravím ebikaře.Sram je náhrada za stř.trojtalíř.Nejsem si jist optimálního zpřevodování.Kazety 8 kol.32--11z.Střed.ozub.kol. 44z.Test na stojanu plný plyn převod přes řetěz 44z-11z kazeta.Sram 1 stupen--43 km/hod.2 stupen ihned dosaženo 50 km/hod a vypnutí motoru.(max.rychl.nast. 50 km/hod.3 stupen--48 km/hod.Neměla by se rychlost plynule zvyšovat jak nastavím 1-2-3 stupen sramu?Nejsem zběhlý v propočtech.Prosím o fundovanou,odbornou pomoc.Děkuji

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 17.03.2016
Autor: elepepan
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Test na stojanu je k ničemu, vyzkoušej na silnici a uvidíš.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Autor: Bobbob
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Pro cestu po silnice (prumer 35-40km/h, po rovince 40-50km/h, kola 26") muzu doporucit predni ozub. kolo. 52z a kazetu 11-12-13-(28). BBS-02 s prislapem vyjede kterekoliv kopec s asfaltovym poverchem na prevodu 52/17.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.03.2016
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: sram dual drive 24 a bafang mid drive bbs-02

         

    Už se to tu řešilo. Dual drive , podobně jako ostatní převodovky má převodový poměr 1:1 uprostřed, tedy zde na stupni 2. Jednička je tedy dopomala, 73%. Dvojka 100%. Trojka do rychla, 136%.
    Z toho plyne jednoduchá věc, a to že 44 zub vepředu je moc. Měl bys tam mít cca odpovídající počet zubů jako na prostředním převodníku daného typu kola, tedy u MTB třeba je to cca 32 zubů.
    Nastavení řazení DD je stejný princip jako na shimanu, na prostředním stupni, zde tedy na 2. musí být jazýček v okénku na rysce, nastavíš délkou lanka zhruba a doladíš napínacím šroubkem na přesno.
    Pozor, náby neřadí v tahu, je třeba uvolnit v okamžiku řazení sílu do pedálů a pokud je motor v chodu, tak i snížit nebo vypnout podporu. U DD jakožto sekundárního řazení v náboji, kdy hlavním řazením je přehazka, to tak nebolí, ale je třeba na to v kopci (nebo spíš pod ním) pamatovat, nebo dokoupit gearsensor.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 23.03.2016
    Autor: e-totem
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Parťáka na kolo Pardubice a okolí

včera
Cyklistka hledá parťáka 45+ z Pardubic a okolí na společné výlety.

Hledám: Někdo pohodový na společné jízdy

17.02.2018
Ahoj bikeři, hledám touto cestou někoho pohodového na společné jízdy na horském kole,najde se někdo?

Hledám: Najde se?

Hledám: Najde se?
14.02.2018
HLEDÁ se žena přiměřeného věku pro začínajícího velice akčního důchodce? Kolo, lyže a potápění, vandry přírodou a…
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

149 cyklistů (3 přihlášení)

Průzkum cyklostezek východní Evropy - na kole s dětmi do Ruska (4.)

Do Ruska Dvacátý pátý den cesty jsme navečer přijeli na ruské hranice. Měli jsme za sebou přesně 2000 ujetých…
Peggy | 15.02.2018

Bilance roku 2017

Nikdy jsem nepatřil k polykačům kilometrů, spíše než cyklista se prezentuji jako cykloturista, …
Stanley58 | 11.02.2018

Dunajská cyklostezka s dětmi nejen ve vozíku (2/2)

Den šestý: kemp - Linz 27 km (M 7,5 km) Ranní obloha pod mrakem, hurá! Roman kontroluje kola a zjišťuje…
PetuVan | 23.01.2018