Středový motor 48V

Do budoucna bych chtěl zkusit středový motor.Nemá někdo zkušenost s motorem na 48V?Mám baterku 48V a nechci kupovat jinou.Dík za každou radu tip a postřeh.

[ Zpět ]
Datum: 15.09.2013
Autor: baba500W
  • Re: Středový motor 48V

         

    Něco jsem oběvil ale těžko říct jak to bude makat nooo http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom...

    [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2013
    Autor: baba500W
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Středový motor 48V

           

      Ja dnes koupil tento
      http://www.eclipsebikes.com/chainwheel-bottom...

      Buď si jistý že makat to bude neskutečně kam se na to hrabe bosch a podobní výrobci

      Mrkni zde
      http://www.nakole.cz/diskuse/15114-s-motorem...

      [ Zpět ]
      Datum: 16.09.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Středový motor 48V

             

        Hlavně se mi líbí že není motor závislíý na šlapání,cena a není to v jedné"bakuli"Jak si ho obědnával??

        [ Zpět ]
        Datum: 16.09.2013
        Autor: baba500W
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Středový motor 48V

               

          Objednáš ho přímo na těch stránkách, ja si k tomu přidal ještě chladiče a PAS senzor.
          Cena v Kč 10600 a platíš to přes paypal.

          [ Zpět ]
          Datum: 16.09.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Středový motor 48V

                 

            Myslím, že ten PAS senzor ti bude na houby. Jednak u tak silného motoru si neumím představit ovládat to přes PAS.... (Chvíli výkon nula a pak z ničeho nic plný výkon.) A hlavně na jednotku Kelly to nepřipojíš, co vím.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.09.2013
            Autor: Robikl
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Středový motor 48V

                   

              To nevadí stál něco přes 200Kč

              [ Zpět ]
              Datum: 16.09.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Středový motor 48V

                     

                Napsal jsem ti zprávu... Půjde to obejít přes Speedict... Ale je třeba zvolit správný typ, který má umí vstup pro PAS a má výstup na plyn.

                [ Zpět ]
                Datum: 16.09.2013
                Autor: Robikl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Středový motor 48V

             

        Čau... tak ses Bobe koukám nedočkal, sorry, ale haraburdí z výstavy dovezou až příští týden.
        Nějak se nám tu přemnožily prototypy, půjdou na odstřel, hodím sem pak ceny a fotky, kdyby někdo něco atypickýho chtěl k vánocom...

        [ Zpět ]
        Datum: 20.09.2013
        Autor: e-totem
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Středový motor 48V

               

          Nešlo o nedočkal ale o přehodnocení možností.
          Bohužel nemoc se rapidně zhoršuje a tak je pro mně důležité kriterium výkonu, (250W oproti 720W)dále možnost si dávkovat přípomoc dle vlasního uvážení. Bohužel jsem ve stadiu kdy zvládnu cestu tam šlapat jak můžu ale zpět už to většinou neušlapu.
          Pak byla volba jasná, nevím ale zatím zda to byla volba správná ale z vyjádření kolegů co cyclone vlasní, tak to byla volba pro mé požadavky jediná možná.
          No uvidíme, příme motory mně jen zklamaly jak výkonem tak životností či poruchovostí. Možná jsem jen měl smůlu že jsem narazil zrovna na šmejdy.

          [ Zpět ]
          Datum: 20.09.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Středový motor 48V

                 

            JJ, tak hlavně aby to bylo v cajku. Přímé motory pro tebe jsou k nepoužití, to je jasný. S baterkama co máš tě to povozí s nesrovnatelně lepší spotřebou a výkonem na malých rychlostech.
            Podle toho co bylo letos vidět na výstavě, přímé motory to mají spočítané, třeba KTM už nebude Bionx používat vůbec a podobně. Skoro všichni tam měli nový Bosch, až to byla nuda. U nás to asi nebude tak rychle, kupní síla je menší, ale směr je myslím danej a Azie už má některý docela slušný středový pohony taky na světě. Na našich se zatím nic nespravovalo, tak doufám že to tak i zůstane.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.09.2013
            Autor: e-totem
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Středový motor 48V

                   

              Ovšem KTM má teď pohon, který spojuje výhody BionX a některé výhody Bosche... viz. tady http://www.ktmelektrokola.cz/index.php?str...
              Sice je to tedy nábojový motor, ale přiznejme si, že to řešení krom asi dvou nevýhod, má taky svoje výhody... Ale nechci to rozebírat... Jen to doplňuji, že není vsazeno jen na jednoho koně.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.09.2013
              Autor: Robikl
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Středový motor 48V

                     

                Ten je jako zpřevodovaný?

                [ Zpět ]
                Datum: 25.09.2013
                Autor: Arnošt905
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Středový motor 48V

                       

                  Já si myslím, že ano. Usuzuji dle toho malého průměru...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.09.2013
                  Autor: Robikl
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Středový motor 48V

                       

                  JJ, je to normální malý s planetovkou. Akorát ten slogan mi přijde trochu mimo mísu, protože s Boschem toho moc tento systém nespojuje, ale vzhledem k cenám se asi musí nějak okecat, Panasonic je docela drahej na to co umí. Nebude to špatné, ale ani zázračné.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.09.2013
                  Autor: e-totem
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Středový motor 48V

                         

                    Zázračné to nebude, ale z hlediska mého hodnocení, to je hodně dobré... Je to malé a lehké a přitom to umí rekuperovat. Nenamáhá to navíc řetěz.. Není nutné snižovat výkon motoru při řazení... Tím se Bosch zase pochlubit nemůže. Zase má samozřejmě jiné výhody, jako třeba efektivita a snadná demontáž zadního kola.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.09.2013
                    Autor: Robikl
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Středový motor 48V

                           

                      No, rekuperovat teda nevím, kouknu na to. Že by tam nebyla volnoběžka, když je převodový??

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.09.2013
                      Autor: e-totem
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Středový motor 48V

                         

                    No, 25000Kč za motorovou sadu bez baterky, to je tedy hodně, když není žádná použitelná reference.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.09.2013
                    Autor: Arnošt905
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Středový motor 48V

                           

                      Tak pokud se to kvalitativně vyrovná BionX, tak bych asi tu cenu i čekal... Je to samozřejmě hodně. Oni to někde prodávají samostatně?

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.09.2013
                      Autor: Robikl
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        KTM to dává, protože to považuje za lepší, tak asi OK, ale na výstavě jsem to neviděl.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.09.2013
                        Autor: e-totem
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        Zavolal jsem do toho obchodu z odkazu :-D

                        [ Zpět ]
                        Datum: 25.09.2013
                        Autor: Arnošt905
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Středový motor 48V

                               

                          Aha. :) No asi je to hodně, ale kdyby to byl otevřený systém, co se týká baterie, tak by to i stálo za úvahu. :) Ale spíš si myslím, že to bude prostě pro jimi dodávané akumulátory.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 27.09.2013
                          Autor: Robikl
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        A může tedy něco takového "nahradit" střeďák? Je to "rovnocenné"?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.09.2013
                        Autor: Arnošt905
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Středový motor 48V

                               

                          Osobně se domnívám že středový pohon nenahradíš žádným současným přímym motorem.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 26.09.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Středový motor 48V

                                 

                            Tož toto je zpřevodované. Takže ani toto?

                            [ Zpět ]
                            Datum: 26.09.2013
                            Autor: Arnošt905
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Středový motor 48V

                                   

                              V poměru cena výkon ne.
                              Zrovna tak jako středový pohon bosch výkonem nepřekoná středový pohon cyclone, kde rozdíl ceny je opravdu značný.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 26.09.2013
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Středový motor 48V

                           

                      Ahoj je to dost 25000 tušim no egokit predavajú za 3000 eur (jetam baterka)
                      GNG stredové motory sú lacne ale odchádzajú mechanické časti.Cyclone motory (nanich su založené ego kit ) tam treba tiež vymeniť mechaniku.. takže ak KTM je kvalita a nebude sa kaziť by tá cena mohla aj sedet . (Inak doma mam KTM bicykle a mam dobrú skusenost no z motormi od nich skusenosti nemam)
                      GNG ako koncept je dobrý 50-60km/h, problém je že to nevydrží.
                      Skusenosti: http://teslabike.sk/stredovy-motor-gng-gen-2...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.10.2013
                      Autor: teslabike
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Středový motor 48V

                       

                  A kdo je výrobce toho motoru? Dá se použít místo střeďáku pro "výletní" pohotovostní hmotnost 140kg v reáliích našich kopců na Vysočině? Nějak sem k motoru nic nenašel.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.09.2013
                  Autor: Arnošt905
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Středový motor 48V

                         

                    Já k tomu našel jen tohle http://www.ktmelektrokola.cz/index.php?str... a pak pár videí na Youtube, kde to fakt vypadá docela jako obstojné řešení...
                    S pohotovostní hmosností 140kg fakt netuším... Taky bych si to nejraději někde půjčil a zkusil. :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.09.2013
                    Autor: Robikl
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Středový motor 48V

                           

                      112kg já, 20kg kolo, 10kg motor s akumulátorem :-D Asi si to pojedu půjčit do té Zastávky, až budu mít chechtáky na toto.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.09.2013
                      Autor: Arnošt905
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Středový motor 48V

         

    Hele už jste viděli tohle?

    http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...

    [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2013
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Středový motor 48V

           

      250W a jednotka při 36V pustí 18A. No, zajímavé.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2013
      Autor: Arnošt905
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Středový motor 48V

           

      O tom tu básním již více jak půl roku, cena není přiliž lidová. Když jsem nad tím bádal tak jsem dospěl k názoru že pro lidí mého typu (hendikepované) to není k použití. Jde o to že nešlapeš - nejedeš, nic pro ty co by si potřebovali při jízdě odpočinout.
      Pro běžného spotřebitele určitě dobré řešení až na tu cenu. Cyclone se dá pořídit již za 10tis. a má trojtalíř sice jen s využitím dvou možností. Jeho montáž a zapojení je stejně snadné jako u toho 8fun. V e-pohonu by možná udělali dobře kdyby svou nabídku rozšířili i o tento motor.

      [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2013
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Středový motor 48V

             

        Škoda, že je tu špatná zkušenost s tím polským bimoto kvůli tomu čtyřtalíři.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2013
        Autor: Arnošt905
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Středový motor 48V

               

          Není třeba nakupovat u poláků možností je více.
          Jinak prozraď něco k tomu bimotu a čtyřtalíři, to mně uniklo.

          [ Zpět ]
          Datum: 06.11.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Středový motor 48V

                 

            http://bimoto.pl/index.php?s=34&l=pl
            Už si nepamatuju kdo mi to tady psal, ale zboží mu poslali až poté, co jim slíbil návštěvu patřičně nazlobený. Víc nevím, a lidi se nemění jen tak, že. Proto předpokládám špatný vztah k zákazníkovi pořád. Jsou tady odkazy na videa z webu, takže by mělo stačit dát bimoto.pl do vyhledávání nakole.cz.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.11.2013
            Autor: Arnošt905
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Středový motor 48V

             

        Vypadá to hezky kompaktně, učesaně, škoda, že je to údajně taková slabota jak žárovka do kuchyně. :-)

        Ale Šikula je šikula, on to protestuje a vychytá, než to pustí mezi lidi, to jsem si jist.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2013
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Středový motor 48V

             

        Nevím jak to bude u tohoto motoru, ale u normální sady od e-pohonu mám na dvou kolech PAS vypínatelnej přes vypínač na akcelerátoru. A na leháči jsem ho ani neinstaloval.

        [ Zpět ]
        Datum: 06.11.2013
        Autor: HonzaK
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Středový motor 48V

               

          Jo u sad to jde ale né u všech a pokud jsem se zajímal o tento motor tak ten právě vypínaní nemá. Tedy pokud ho někdo neudělá ale jednoduše to nejde u tohoto typu motoru. E-totem by nám to mohl říct zda je to možné a jak je to náročné.
          Obrovská nevýhoda je jeden tác a malý výkon. Jak už jsem uvedl cyclone se dá pořídit o 4tis. levněji a má trojnásobný výkon včetně trojtácu.

          [ Zpět ]
          Datum: 06.11.2013
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Středový motor 48V

                 

            Ale je tam o řetěz víc a není to tak čisťounký.

            [ Zpět ]
            Datum: 06.11.2013
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Středový motor 48V

                   

              Jindro jeden nebo dva řetězy na tom už nesejde, podstatný je výkon a cena.
              Jinak s tím řetězem už to není jak za dob Agilky, štelovat linku a podobně. Ono už je to jinak vyřešeno to uchycení a řetěz tam měníš jednou za rok. Jsou borci co tam dávají řetěz z motorky a ten jim vydrží pár let. Jediné co musíš udělat tak párkrát za rok namazat řetěz.
              Zprvu jsem se toho taky bál ale až si to "ohmatáš" je to pak jednoduché včetně zapojení.
              Pravda, hlučnost při provozu je větší, to je jediné mínus. Ale zvykneš si a časem už to ani nevnímáš.
              Další výhoda je dobrá dostupnost náhradních dílů.
              8Fun je ale každopádně dobrá cesta a hlavně levnější než bosch a univerzálnější.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.11.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Středový motor 48V

                 

            tady jedeš na pas, na plyn nemusíš sahat, máš tam stupně podpory. Když přidáš plyn jedeš na plyn i bez šlapání, nebo si s ním přitlačíš motorem ke šlapání, to je fuk. Je to naprosto blbuvzdorný. Akorát tempomat tam není, teda aspoň na tom co tu mám

            [ Zpět ]
            Datum: 06.11.2013
            Autor: e-totem
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Středový motor 48V

                   

              Tak že rozjezd a jízda je možná i bez šlapání?
              Samozřejmě pomoci páčky. Pak to ale taky nesplňuje tu bruselskou normu o PAS.

              [ Zpět ]
              Datum: 06.11.2013
              Autor: Bobbob
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Středový motor 48V

                     

                JJ, jak je libo, nebo nula na displeji a nesahat na plyn a jedeš za svý, žádný mačkání netřeba.
                Normu neplní, což u tý mý 350 je fuk, u nový s displejem 800U to umíme naprogramovat na EPAC/ne EPAC

                [ Zpět ]
                Datum: 06.11.2013
                Autor: e-totem
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Středový motor 48V

                       

                  Tak to je dobře, teď jen více prodeje aby se cena mohla snížit.
                  líbí se mně jednoduchost montáže témeř na každé kolo. Rovněž elktrika je snadná k zapojení.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 06.11.2013
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Středový motor 48V

                         

                    JJ, pokud máš cyklo vercajk , tak za půl hoďky nemáš co dělat

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.11.2013
                    Autor: e-totem
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Středový motor 48V

                         

                    Hele Bobe, našel jsem i 750W

                    http://www.greenbikekit.com/index.php/bafang...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 06.11.2013
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Středový motor 48V

                           

                      No tak to už je o něčem jiném, sice to "žere" ale s tím už se dostaneš snad i na sněžku:-)
                      Ještě tam vyřešit aspoň ještě jeden tác a bude to dokonalé.
                      Doufám že jak se rozjede prodej tak exkluzivita sunstaru půjde k šípku.
                      Zde je zase vychválen až do nebes
                      http://www.bikenet.cz/clanky/stredovy-pohon...
                      včetně luxusní ceny.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.11.2013
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        I s poštovným to dělá 510 EUR, ovšem k tomu nám naši napaří clo a daň, snad to někdo brzo přiveze do Evropy a pak to bude levnější.

                        Nevím jestli. když budeš mít takový žihadlo motor potřebuješ více táců, spíš bych to viděl na maximálně 5-6 pastorků a bytelný řetěz, bude to s tím asi cvičit.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.11.2013
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Středový motor 48V

                               

                          Osobně bych se zaměřil na tah než na rychlost a klidně bych na tác dal méně zubů a do zadu jak říkáš 6 max. 7 kolco s megarange. Totéž bych asi udělal i u toho 250W motoru.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 06.11.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Středový motor 48V

                               

                          Neřekl bych že je to v eurech mají tam 499,99 +25 doláčů dovoz a k tomu 21% dph a 6% clo
                          http://www.cz-ebay.cz/celnim-rizeni-informace.htm
                          to je zhruba 12900kč za 750W motor.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 06.11.2013
                          Autor: Bobbob
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Středový motor 48V

                                 

                            Bobe, trochu anglicky umím :-)

                            Nastavil jsem si platbu v EUR - je na to combo v pravém rohu, a zadal svoji adresu, prostě tak jako bych to chtěl koupit, včetně poštovného do Evropy a hodilo mi to 509 a něco v Eurech.

                            http://www.greenbikekit.com/index.php/bafang...

                            To poštovné je o dost dražší než 25 doláčů... asi 80 EUR.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 06.11.2013
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Středový motor 48V

                                   

                              Jo už jsem si toho všimnul, nedávno kolega objednával něco z Taiwanu a dopravné činilo 25$
                              Je fakt že to byl malý balíček tak do 1kg.
                              Tak jsem to z toho odvozoval. Z anglie jsem já dopravné platil 25 ale eur. On to asi má každý obchod jinak.

                              [ Zpět ]
                              Datum: 06.11.2013
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        Sunstar jsem měl v ruce opět na letošní výstavě Eurobike, myslím že už jsou s těmi 24V mimo hru. Čekal jsem že třeba budou mít nějakou inovaci, ale nic. Je to dobrej systém, ale jestli s tím rychle něco neudělají, aspoň 36V a modernější vzhled, nemyslím že se udrží v kurzu. Některý jejich díly jsou už dneska docela retro, třeba na moderním MTB by vypadaly jaksi divně.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.11.2013
                        Autor: e-totem
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Středový motor 48V

                               

                          O jakých dílech mluvíš konkrétně? O baterce? Samotný motor mě přijde docela hezkej.

                          [ Zpět ]
                          Datum: 14.11.2013
                          Autor: Robikl
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Středový motor 48V

                                 

                            Takový ty matky na střed, kliky, převodník, lisovaný pochromovaný á-la liberta, to je k tomu nepasující

                            [ Zpět ]
                            Datum: 14.11.2013
                            Autor: e-totem
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Středový motor 48V

                                   

                              A tohle http://www.rebelbike.com/index.php?clanek... ti přijde taky nemoderní? :)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 14.11.2013
                              Autor: Robikl
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Středový motor 48V

                                     

                                Těch 24V je opravdu už pravěk a ještě za to takovou cenu? Konkurence je levnější a na 36V a více.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.11.2013
                                Autor: Bobbob
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Středový motor 48V

                                       

                                  Jako lepsi konkurenci vnimam Bosch. Co se tyka nejake cinske kopie, tak v levne verzi bez torzniho cidla, se to nebude chovat jako Sunstar. 24V ma jiste nevyhody, nicmene ne tak zasadni, aby to dobre nefungovalo. Cyklone 500W mas taky na 24V a lidi si chvali. Popravde pokud neco funguje, tak neresim ze to je na 24V. Modelarske motory pojedou treba i na mensi napeti a taky to nikdo neresi. Proc taky? Vodice na to jsou dimenzovany.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 15.11.2013
                                  Autor: Robikl
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Středový motor 48V

                                         

                                    Jsem toho názoru že u elektrokol a jejich motorů je lépe mít vyšší napětí. Pak do motoru netečou takové proudy jako např. u cyclone 500W/24V, Agilka by ti mohl vyprávět.
                                    Srovnávat modýlky s elektrokolem není zrovna přiměřené.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 15.11.2013
                                    Autor: Bobbob
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Středový motor 48V

                                           

                                      No když vidím na jaké proudy a překvapivé výkony s ohledem na velikost jsou ty modýlky stavěné, tak klobouk dolů. Cose týká Agilky a jeho 24V cyclone, tak tuším, že je celkem spokojený. Počítám s tím, že pokud to je vyráběno na 24V, tak dimenze vodičů je na to stavěná. Tereticky by člověk mohl být nespokojen i s 36V, protože přece na 48V by tekli menší proudy... Dále teoreticky může být člověk nespokojen i s 48V, protože přece při 60V tečou ještě nižší proudy... Dobře 48V je považováno za ještě bezpečných... Pak další věc, kdyby Agilka neměl 24V, tak prostě jednoduše nekoupí dvě ytriovky a nehodí je do brašen na kolo... Tam je totiž problém, že se dělají od určité kapacity a dost to váží... Takže pak mít tři baterie v sérii už by byl problém váhový. Jen chci říct, že vše má svoje. Já používám jak 24V, tak 36V a nemám dojem, že by mi systém 24V sloužil nějak zle. Popravdě raději SunStar na 24V než plno levných systémů na 36V, které kvůli ceně nemají ani torzní čidlo. Tak to je zase můj pohled a moje priority, ale respektuji vše co píšeš.

                                      [ Zpět ]
                                      Datum: 16.11.2013
                                      Autor: Robikl
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Středový motor 48V

                                             

                                        Neříkám že Agilka je nespokojený, jen že mu při tom samém výkonu který mám ja u 36V motoru, teče
                                        do jeho dva až třikrát více. 36V dnes beru jako
                                        standart. Taky netvrdím že těch 24V neudělá svou práci jak má. Znám ale taky pár lidí kteří si to koupili a spokojení nejsou. Sám jsem jedno elektrokolo na 24V testoval a když jsem chtěl vyjet malý kopeček tak odběr byl značný a pokles napětí při něm byl docela ničivý. Bylo to ale s motorem s převodovkou a volnoběžkou.
                                        U středového (sunstaru) se to může chovat jinak.

                                        [ Zpět ]
                                        Datum: 16.11.2013
                                        Autor: Bobbob
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Středový motor 48V

                                     

                                Ten FSA není ale origoš... ta matka a plechový krytky pod klikou jo, divoký konektory taky, ale to bys musel vidět rozhozený naživo. Ono tomu moc nechybí, překopat to na něco pěknýho místo těch lisovaných plechů a 36V by neměl bejt problém, proto se dost divím že to zatím neudělali.
                                Tady máš standard: http://www.datei.de/public/extraenergy/2012...

                                V této podobě to bylo i letos vystavené, vedle jiných taková popelka

                                [ Zpět ]
                                Datum: 14.11.2013
                                Autor: e-totem
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Středový motor 48V

                                       

                                  Problém by to být nemusel... Dalo by se jiné vinutí a jiná řídící jednotka. Otázka je proč by to dělali. Třeba Dahon Boost má dost titěrnou baterku... Pokud by měla mít stejnou kapacitu při 48V, tak ty buňky budou muset být ještě titěrnější. BMS bude taky trošku složitější. A co se s tím získá? Nějaká malá úspora na průřezu vodičů. Navíc ve vlhkém prostředí je 48V asi už z hlediska bezpečnosti na samé hranici. Takže ono je hezké vzít jeden argument a nevidět další, ale věřím, že vědí co činí. Ale pokud nějaký jiný výrobce překvapí stejnou kvalitou a bude to na vyšší napětí, tak do toho rád půjdu. Nicméně nekoupím nic cos e jen tváří hezky a přitom to nemá ani torzní čidlo a aby to makalo, tak to potřebuje půl otáčky atd... Takže to je zase muj pohled.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 16.11.2013
                                  Autor: Robikl
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        Trojtác můžeš nahradit nábojem s převodovkou a kazetou. Dulaldrive nebo ten S-A, kterej plánuje Arnošt. Ale 46 zubů vepředu je hodně.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.11.2013
                        Autor: HonzaK
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Středový motor 48V

                           

                      Jestli jsem to pochopil správně, tak akorát zdvihli napájecí napětí na 48V a beztak jen malá úprava řídící jednotky kvůli tomu.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 06.11.2013
                      Autor: Arnošt905
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Středový motor 48V

                             

                        Skoro bych to tak viděl.
                        Už můžeme spekulovat co by s tím udělalo 60 nebo 72V.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 06.11.2013
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Najdu cyklistku - Náchodsko

29.11.2016
Ahoj, hledám cyklistku pro výlety na kole ale i ženu pro život. Já muž 36 let/186 cm/68 kg, nekuřák, se zájmy -…

Hledám: Skupina na silniční kolo Teplice

28.11.2016
Hledám skupinu silničářů z Teplice a okolí s kterými bych mohl jezdit. Já začátečník amatér. NAJDU?

Hledám: Parťáka nebo parťačku

28.11.2016
Hledám parťáka nebo parťačku na silniční kolo Teplice a okolí. Už mě nebaví jezdit pořád sám. NAJDU?
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

122 cyklistů (11 přihlášených)

U mě dobrý aneb ideální místo pro cykloturistiku

Rád bych se s Vámi podělil o některá místa, cíle, krásy či tajemství tří oblastí. A to Holešovska,…
Marťas004 | 12.11.2016

Česká Sibiř, Táborsko a Třeboňsko aneb dovolená třech chlapů

Po týdenní červnové dovolené v Krnovském výběžku - Osoblažsku, Fogin vybral jako další místo pro…
ondrapisklak | 09.11.2016

Bradlo – mohyla M. R. Štefánika

Viděl jsem již hromadu různých památníků. Na Slovensku jsem navštívil při různých zájezdech památník na Dukle…
jarpal | 05.11.2016